Przetargi.pl
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Mokre, Tarnawa Dolna i Czaszyn

Gmina Zagórz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4622062 , fax. 013 4622062
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
    ul. 3 Maja 2 2
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 013 4622062, fax. 013 4622062
    REGON: 37044077800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Mokre, Tarnawa Dolna i Czaszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Mokre, Tarnawa Dolna i Czaszyn. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części. Część I. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nr ewid. 106 na długości 300 m w miejscowości Mokre. W zakres prac wchodzi:wykonanie robót pomiarowych,usunięcie warstwy humusu na powierzchni 1200 m2, wykonanie rowu odwadniającego na długości 300 m,plantowanie skarp i dna wykopów na powierzchni 390 m2, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne o powierzchni 1200 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub. po zagęszcz. 18 cm na powierzchni 900 m2, wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grub. po zagęszcz. 7 cm na powierzchni 900 m2. Część II. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nr ewid. 1280 na długości 400 m w miejscowości Tarnawa Dolna. W zakres prac wchodzi:wykonanie robót pomiarowych, wykonanie rowu odwadniającego na długości 400 m, ułożenie przepustu z rur PCV 40 cm - 5mb, usunięcie warstwy humusu na powierzchni 1200 m2,plantowanie skarp i dna wykopów na powierzchni 520 m2, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne o powierzchni 1200 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub. po zagęszcz. 18 cm na powierzchni 1200 m2, wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grub. po zagęszcz. 7 cm na powierzchni 1200 m2. Część III. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nr ewid. 2889/2 na długości 250 m w miejscowości Czaszyn. W zakres prac wchodzi:wykonanie robót pomiarowych, usunięcie warstwy humusu na powierzchni 625 m2, wykonanie rowu odwadniającego na długości 250 m,mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne o powierzchni 625 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grub. po zagęszcz. 15cm na powierzchni 625 m2, wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grub. po zagęszcz. 15 cm na powierzchni 625 m2. Wykonanie zadań obejmuje dodatkowo m.in.:obsługę geodezyjną - wytyczenie pasa drogi,organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, oznakowanie budowy, próby i odbiory z udziałem inwestora, po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy. Szczegóły zakresu robót opisane są w załączonym przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. Przedstawione w projekcie budowlanym, przedmiarze robót lub STWIORB wskazania na materiał, urządzenia techniczne z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w następujących wysokościach: - dla części I zamówienia - 1.200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) - dla części II zamówienia - 1.800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100) - dla części III zamówienia - 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 7.3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku: Bank PEKAO S. A. I Oddział w Sanoku Nr rach. 47 1240 2340 1111 0010 4389 6489. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagorz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach