Przetargi.pl
Modernizacja dachu Oddziału Chirurgicznego budynku szpitala rejonowego w Pionkach

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, ul. Sienkiewicza 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6121866 , fax. 048 6121381
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Sienkiewicza 11 11
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 048 6121866, fax. 048 6121381
    REGON: 67014001500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachu Oddziału Chirurgicznego budynku szpitala rejonowego w Pionkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Modernizacja dachu Oddziału Chirurgicznego budynku szpitala rejonowego w Pionkach Wielkość lub zakres zamówienia: Celem modernizacji jest wymiana pokrycia dachowego i obróbek blacharskich. Prace adaptacyjno-modernizacyjne obejmują: pokrycie dachu papą termozgrzewalną - jedna warstwa papa termozgrzewalna podkładowa gr. 4,2mm zbrojona siatką 200g/cm2 i wierzchniego krycia gr.5,2mm zbrojona siatką 250g/cm2, montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej gr.0,55mm (pas pod i nad rynnowy, ogniomur, obróbki kominów), montaż rynien i rur spustowych z blachy powlekanej gr.0,55mm, reparację kominów i czapek, wymianę instalacji odgromowej. Zakres zamówienia szczegółowo określa przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (tj. zał. nr 2 i 3 do SIWZ dostępne na stronie internetowej zamawiającego). Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - art.30 ust.7 ustawy: 45260000-7 roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki finansowe i płatności: 1.termin płatności - 30 dni od daty podpisania protokołu końcowego wykonania i odbioru robót, na podstawie wystawionej faktury (dzień podpisania przez strony, tj. zamawiającego i wykonawcę, protokołu jest dniem wystawienia faktury) Warunki gwarancji: 1.okres gwarancji na wykonane roboty: 3 lata, z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji na zastosowany przez wykonawcę wyrób jest dłuższy niż 3 lata to termin gwarancji w tym zakresie wynosi tyle ile deklarowany przez producenta wyrobu. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Wszystkie użyte do realizacji zadania materiały muszą odpowiadać ustaleniom odnośnych norm i posiadać stosowne atesty lub świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. 2.Roboty budowlane i rzemieślnicze powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami pod nadzorem osób uprawnionych. 3.Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć we własnym zakresie niezbędne narzędzia, urządzenia, materiały oraz środki transportowe potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia objętego zakresem przedmiotowym niniejszego postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 4 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 3.Zaświadczenie właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające, że osoba która pełnić będzie funkcję kierownika i która sprawować będzie stały nadzór nad prowadzonymi robotami, legitymuje się przynależnością do wskazanej Izby i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z art. 12 ust.2 i 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane - Dz. U. z 2006., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.). W sytuacji, gdy wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dot. konsorcjum), wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas każdy z wykonawców działających wspólnie powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt.1 i 2. Dodatkowo wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony formularz oferty - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty, dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2. Kosztorys ofertowy uwzględniający wartość kosztorysową robót oraz wykaz robót z podaniem ich ilości w kolejności technologicznej ich wykonania - wg załącznika nr 2 do SIWZ, dostępnego na stronie internetowej zamawiającego, 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z KRS lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach