Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-808 Warszawa, ul. Grębałowska 23/25
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8350611 , fax. 022 8350611
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
ul. Grębałowska 23/25 23/25
01-808 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8350611, fax. 022 8350611
REGON: 01085883800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-zgn.lami.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa m.st.Warszawy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane-remont budynku mieszkalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane w zakresie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul.Hajoty 48 w Dzielnicy Bielany m.st.Warszawy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4000 PLN ( cztery tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo dokument potwierdzający, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - urzędujących członków ich władz świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca podmiotów zbiorowych ( spółek Kodeksu handlowego) w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. wykluczenia wykonawców, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary-wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6.Oświadczenie o odpowiedzialności za spełnianie wszelkich wymogów i zasad wynikających z przepisów bhp, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska. 7.Oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1; art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8.Wykaz co najmniej jednej roboty wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 300.000,-zł. (jeśli więcej niż jedna robota, to o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000,-zł. ) z podaniem daty wykonania, nazwy zleceniodawcy wraz z załączeniem referencji. 9.Akceptacja treści wzoru umowy. 10.Dowód wniesienia wadium. 11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300.000,-zł. A jeżeli nie jest ubezpieczony na wymaganą kwotę składa oświadczenie, że w dniu podpisania umowy przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 300.000,-zł. pod rygorem wykluczenia z postępowania. 12.W przypadku spółki cywilnej dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej. 13.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu i do zawarcia umowy- należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji jakości
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-zgn.lami.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku nr 38 w zakresie wykonania kotłowni na gaz ziemny z możliwością zasilania gazem płynnym lpg na terenie JW. 3470 Komorowo k/Ostrów Mazowiecka, wraz z instalacją wewnętrzną gazu, remontem, termomodernizacją i adaptacją budynku na potrzeby kotłowni
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian, stropodachu i stropu nad piwnicami oraz wymianie stolarki okiennej i drzwi wejścia do piwnic w budynku nr 90 w Jednostce Wojskowej Nr 3538 w Nisku.
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja sanitariatów na terenie Muzeum Wsi Radomskiej
Dodano: 2016-06-22 - Modernizacja sanitariatów na terenie Muzeum Wsi Radomskiej
Dodano: 2016-06-03 - Modernizacja sanitariatów na terenie Muzeum Wsi Radomskiej
Dodano: 2016-05-19 - DSE Jarosław: Roboty budowlane polegające na dociepleniu stropodachu i ścian zewnętrznych oraz wymianie naświetli dachowych w budynku nr 41 na terenie JW. 4824 w m. Jawidz, 21-025 Niemce
Dodano: 2016-04-15 - Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej, drzwiowej i krat oraz dociepleniu ścian i stropodachu budynku magazynowego Nr 50 w Jednostce Wojskowej Nr 3374 w Nisku.
Dodano: 2016-04-11 - SVA U: Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 121 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3233 w m. Żurawica
Dodano: 2016-03-31 - Prace remontowe w obiektach Zakładu Poprawczego w Studzieńcu
Dodano: 2015-06-12 - Remont ciągów komunikacyjnych i sanitariatów damskich w budynku nr 2 na terenie Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w Warszawie przy ul. 17 Stycznia 23 wraz z dostosowaniem budynku do ekspertyzy przeciwpożarowej
Dodano: 2015-05-21