Przetargi.pl
Remont dachu wraz z attykami i ściankami kolankowymi budynku mieszkalno-usługowego przy ul. F. Chopina 2 w Żyrardowie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 858 10 00 , fax. 046 858 10 01
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o.
    ul. Armii Krajowej 5 5
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 858 10 00, fax. 046 858 10 01
    REGON: 75008796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu wraz z attykami i ściankami kolankowymi budynku mieszkalno-usługowego przy ul. F. Chopina 2 w Żyrardowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dachu wraz z attykami i ściankami kolankowymi budynku mieszkalno-usługowego przy ul. F. Chopina 2 w Żyrardowie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 10 oraz Dokumentacji projektowej stanowiącej zał. 11. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452611005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który - akceptuje i spełnia warunki zawarte w niniejszej specyfikacji - spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunków należy złożyć nw. dokument: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunków należy złożyć nw. dokumenty: -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o zakresie rzeczowym i wartości zbliżonej do zamówienia. -Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót zawierające zakres rzeczowy robót i adres robót podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania zleceniodawcy. -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Należy złożyć wykaz osób potwierdzający, że Wykonawca: -dysponuje przynajmniej jednym kierownikiem z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń. -dysponuje co najmniej trzema pracownikami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Należy załączyć kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, dokument świadczący o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadaniu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć nw. dokumenty: Polisę (lub inny dokument ubezpieczenia) która potwierdza, że Wykonawca (firma) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres realizacji zamówienia. Należy złożyć polisę do wysokości 100 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku: mniejszej wysokości polisy należy złożyć przyrzeczenie, że suma ubezpieczenia będzie powiększona do wysokości 100 000 zł, oraz powiększana każdorazowo do ww. wysokości, gdy nastąpi redukcja sumy ubezpieczenia w związku z zaistniałą szkodą mającą wpływ na obniżenie wartości polisy - krótszego okresu ważności polisy należy złożyć przyrzeczenie, że Wykonawca przedłuży polisę na okres realizacji zamówienia wg zał. nr 8 do SIWZ. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: -Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych wg zał. nr 2 do SIWZ. Wykonawca spełnia inne wymagania zgodnie z ustawa i treścią SIWZ. Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć nw. dokumenty: Oświadczenie o podwykonawcach zał. nr 9, Kosztorys ofertowy wg zał. nr 5, Składniki do kosztorysowania wg zał. nr 6.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: należy złożyć dokumenty jak określono wyżej w pkt III.2)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: roboczogodzina po narzutach
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm-zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach