Przetargi.pl
Modernizacja budynku siedziby Oddziału wraz z infrastrukturą

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-219 Olsztyn, ul. Kasprowicza 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 322 100 , fax. 261 322 180
  • Data zamieszczenia: 2016-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Olsztynie
    ul. Kasprowicza 1 1
    10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 322 100, fax. 261 322 180
    REGON: 01126394600978
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku siedziby Oddziału wraz z infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: 1) Roboty polegające na wykonaniu remontu w budynku siedziby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie przy ul. Kasprowicza 1, zgodnie z projektem technicznym, pozwoleniem na budowę i przedmiarami robót. 2) Wykonawca może złożyć jedną ofertę na całość zadania. 3) Zakres robót obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych remontowych - wymiana podłóg z warstwami podpodłogowymi, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, roboty tynkarskie i malarskie ścian i sufitów, remont łazienki na I piętrze obiektu, montaż nowej i wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej p.poż. zgodnie z projektem budowlanym z robotami towarzyszącymi, montaż zewnętrznych poręczy ochronnych - całość robót wg projektu i przedmiarów robót; b) wykonanie robót sanitarnych - rozprowadzenie instalacji sanitarnych w remontowanej łazience, wykonanie białego montażu, modernizacja instalacji c.o. w zakresie umiejscowienia grzejników w pokojach biurowych - całość robót wg projektu i przedmiarów robót; c) wykonanie robót elektrycznych - wykonanie instalacji elektrycznych w remontowanych częściach obiektu, montaż czujek pożarowych w obiekcie (cały budynek), wykonanie instalacji oddymiania II klatki schodowej, wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru SAP - całość robót wg projektu i przedmiarów robót. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa; b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; c) założenia do kosztorysowania; d) przedmiary robót; d) wzór umowy. 2. Roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób przebywających w budynku, przy korzystaniu z ogólnodostępnych ciągów komunikacyjnych w budynku. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników. Wykonawca w ramach wykonywanych robót remontowych w pokojach i innych pomieszczeniach obiektu będzie dokonywał wyniesienia i wniesienia wyposażenia i innych przedmiotów (szafy, szafki, krzesła, biurka itp.). Całość prac wykonywana będzie wg ściśle ustalonego z Zamawiającym harmonogramem robót z podziałem na etapy poszczególnych prac. 3. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do patentu, znaku towarowego lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane parametry, jakość, funkcjonalność i w tym zakresie Wykonawcy mogą wykonać zamówienie przy użyciu materiałów o równoważnych parametrach. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 1) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804.). 2. Wymagania dotyczące wadium zostały opisane w części VIII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: udzielona gwarancja na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach