Przetargi.pl
Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pułaskiego 2 w Ełku. (znak sprawy: DT/5/2009)

Administrator Sp. z o. o. Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Wojska Polskiego 68
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 610 66 11 , fax. 0-87 610 66 11
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administrator Sp. z o. o. Ełk
    ul. Wojska Polskiego 68 68
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 610 66 11, fax. 0-87 610 66 11
    REGON: 51140300600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pułaskiego 2 w Ełku. (znak sprawy: DT/5/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane związane z termomodernizacją ścian zewnętrznych metodą mokrą-lekką , ocieplenie ścian piwnic od zewnątrz z izolacja przeciwwilgociową , wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z profili PCV z nawiewnikami, wymiana obróbek blacharskich, wykonanie więźby dachowej z pokryciem dachówką ceramiczną, dobudowa kominów z cegły klinkierowej , wykonanie drenażu wokół budynku przy ul. Pułaskiego 2 w Ełku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem kadrowym - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący osobami o następujących kwalifikacjach: a) kierownik budowy posiadający: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221) b) doświadczenie zawodowe - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 podobnych zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (ocieplenie ścian w technologii lekko-mokrej o wartości min 70 tyś. zł. brutto - każda - min. 2 zamówienia oraz wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych o wartości min. 50 tys. zł brutto - każda- min. 2 zamówienia) z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Udzielenie gwarancji na okres 5 lat, - Wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności faktury. - Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 300 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, referencji itd.) załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. 2. Aktualny wypis-odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. Wykaz personelu technicznego przewidzianego do realizacji zamówienia 4. Kopie uprawnień kierownika budowy do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; 5. Kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 i z 2002r. Nr 23, poz. 221); 6. Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 podobnych robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia(ocieplenie ścian w technologii lekko-mokrej o wartości min 70 tyś. zł. brutto - każda - min. 2 zamówienia oraz wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych o wartości min. 50 tys. zł brutto - każda- min. 2 zamówienia) z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania ; 7. Referencje Zamawiających, potwierdzających, że prace wymienione zostały wykonane należycie; 8. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie, przedmiaru robót, przygotowanym przez Zamawiającego (identyczny opis robót i układ kolumn, podane identyczne ilości przedmiarowe i jednostki miar, podane ceny jednostkowe, wyliczona wartość robót) 10. Parafowany Wzór umowy Wykaz wszystkich oświadczeń i dokumentów zamieszczony jest w siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administrator.elk.pl - zakładka : POBIERZ - Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach