Przetargi.pl
Modernizacja Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - dostawa i montaż mebli na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni

Powiat Brzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski
    ul. Robotnicza 20
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
    REGON: 53141244400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeg-powiat.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - dostawa i montaż mebli na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni w Brzeskim Centrum Medycznym w Brzegu. 2. Dostawa obejmuje dostarczenie mebli w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego na terenie Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu oraz ich montaż i rozmieszczenie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca samodzielnie dokona pomiarów dotyczących wykonania mebli na wymiar. W tym celu Zamawiający, po zawarciu umowy z Wykonawcą, udostępni pomieszczenia do wykonania dokładnych pomiarów. Wymiary podane w załączniku nr 9 do SIWZ są jedynie dokumentem pomocniczym i wymagają potwierdzenia w toku pomiarów wykonanych przez Wykonawcę. 5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie realizacji umowy, jak i w okresie trwania gwarancji. 6. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany kompletnie, z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa, polskimi i europejskimi normami. 7. Wykonawca zobowiązany jest – na żądanie Zamawiającego – przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy do przedstawienia próbek i rozwiązań materiałowych do akceptacji Zamawiającego. 8. Dostawa mebli nastąpi kosztem (uwzględniając koszty dostawy, załadunku, rozładunku, opakowania, instalacji, ubezpieczenia i transportu) i staraniem Wykonawcy do Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu, a następnie dostarczone meble muszą być kosztem i staraniem Wykonawcy wniesione do pomieszczeń wskazanych jako miejsce dostawy, zmontowane oraz odpowiednio rozmieszczone, zgodnie ze wskazaniem przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich powstałych w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego. Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie go w czasie transportu do ostatecznego miejsca dostawy (pomieszczenia). Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów do momentu ich wydania Zamawiającemu odpowiednio zmontowanych i rozmieszczonych ponosi Wykonawca. 10. Dostarczony przedmiot zamówienia winien: być nowy, nieużywany oraz nieeksponowany oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru / zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w SIWZ. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego, lub - nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ i załącznikach, lub - dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych. Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 12. Wymagania dotyczące gwarancji:  Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone meble na okres: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń.  Koszty transportu zgłoszonych do naprawy gwarancyjnej mebli lub koszty przyjazdu serwisanta ponosi w całości Wykonawca.  Pozostałe warunki gwarancji znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 13. Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej w miejscu, do którego przeznaczone są meble, aby Wykonawca mógł zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy, w tym doszacowanie ostatecznego wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wymiary podane w załączniku nr 9 do SIWZ są jedynie dokumentem pomocniczym i wymagają potwierdzenia w toku pomiarów wykonanych przez Wykonawcę. 14. Wykonawca musi mieć na uwadze to, iż budynek, na terenie którego będzie prowadzona inwestycja, jest budynkiem szpitala, przez co Wykonawca będzie zobligowany zorganizować dostawy w taki sposób, aby nie zakłócać działalności obiektu i bezpieczeństwa przebywających na terenie osób. W związku z powyższym Wykonawca uzgodni z przedstawicielem Zamawiającego sposób i godziny realizowania dostaw. 15. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności zgodnie z wszelkimi obowiązującymi regulacjami prawnymi odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia aktualnymi na dzień wykonania zamówienia. Meble muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. Meble muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm odnoszących się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania. 17. Użyte do produkcji mebli komponenty muszą posiadać atesty higieniczne lub inny równoważny dokument. 18. Wykonawca w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu:  wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na materiały użyte do produkcji,  wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na wyprodukowane meble (gotowy produkt), jeżeli nie były wymagane i dostarczone już wcześniej w ramach złożonej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie postawił żadnego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach