Przetargi.pl
Zakup mebli biurowych i laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego

Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg

  • Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
  • Data zamieszczenia: 2021-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
    Pl. Kopernika 11 A
    45-040 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
    REGON: 13820000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mebli biurowych i laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup mebli biurowych i laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części: 1.1 Część nr 1.: Zakup mebli biurowych dla Wydziału Nauk Społecznych zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. 1.2. Część nr 2: Zakup 50 krzeseł konferencyjnych dla Chóru Akademickiego zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ. 1.3. Część nr 3: Zakup kontenerka dla Wydawnictwa zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ. 1.4. Część nr 4: Zakup mebli biurowych dla Biura Zamówień Publicznych zgodnie z załącznikiem nr 1D do SIWZ. 1.5. Część nr 5: Zakup mebli dla różnych jednostek UO zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZ. 1.6. Część nr 6: Zakup mebli dla Kancelarii Głównej zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZ 1.7. Część nr 7: Zakup mebli biurowych dla Wydziału Lekarskiego zgodnie z załącznikiem nr 1G do SIWZ. 1.8. Część nr 8 Zakup mebli laboratoryjnych wraz z montażem i instalacją dla Wydziału Lekarskiego zgodnie z załącznikiem nr 1H do SIWZ. 1.9. Część nr 9: Zakup wózków transportowo-zabiegowych dla Wydziału Lekarskiego zgodnie z załącznikiem nr 1I do SIWZ. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 3. Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie wraz z montażem (dotyczy części nr 1-7 i nr 9) oraz dostarczenie wraz z montażem i instalacją ( dotycz części nr 8) przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ. 3.1 Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w dni robocze. 4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: ˗ maksymalnie dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych dotyczy części nr: 1-7 oraz 9 ˗ maksymalnie trzydzieści [ 30 ] dni kalendarzowych w części nr 8 4.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 4. jest terminem maksymalnym na 6 wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż: ˗ siedem[ 7 ] dni kalendarzowych dotyczy części nr: 1-7 oraz 9 ˗ dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych dotyczy części nr 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach