Izba Administracji Skarbowej w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 454 00 67/70 , fax. 77 456 43 13
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole, woj. opolskie
tel. 77 454 00 67/70, fax. 77 456 43 13
REGON: 00102292000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Opolu – wymiana sufitów podwieszanych na ognioodporne oraz wykonanie zabezpieczeń przepustów instalacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Opolu przy ul. Ozimskiej 19. 2. Wykonanie robót objętych przedmiotowym postępowaniem wynika z konieczności realizacji decyzji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Opolu nr MZ.5580.7.6.2017 oraz MZ.5580.7.5.2017 z dnia 29.05.2017 r. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem obejmuje wykonanie niżej opisanych prac w części budynku administrowanej przez Izbę Administracji Skarbowej w Opolu, tj. w pomieszczeniu archiwum w piwnicy, na korytarzu w jednym skrzydle piętra III, na korytarzu IV, V i VI piętra oraz w szachtach instalacyjnych (zabezpieczenia w poziomie stropów kondygnacji III – VI), w tym między innymi: 1) Wymiana sufitów podwieszanych na korytarzach na sufity o odporności ogniowej EI30 zgodnie z p. 1 lit. r) decyzji nr MZ.5580.7.6.2017 wraz z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych. 2) Zabezpieczenie do odporności EI60 przepustów instalacyjnych w ścianach i stropach, dla których jest wymagana odporność ogniowa EI60 lub REI60 zgodnie z p. 3 decyzji nr MZ.5580.7.5.2017. 3) Zapewnienie odporności ogniowej EI60 dla ścian wydzielających pomieszczenia archiwum oraz montaż drzwi o odporności ogniowej EI60 zgodnie z p. 1 lit. f) decyzji nr MZ.5580.7.6.2017. 4) Demontaż i ponowny montaż istniejących opraw oświetlenia na sufitach podwieszanych w korytarzach. 5) Demontaż i ponowny montaż istniejących czujek dymowych oraz montaż dodatkowych czujek dymowych na sufitach podwieszanych w korytarzach. 3. Pełen zakres robót przewidziany do wykonania opisany jest w sposób jednoznaczny i wyczerpujący w załączonej dokumentacji technicznej, w tym specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, z uwzględnieniem wymagań i okoliczności mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty. Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia została udostępniona jako załącznik nr 1. 4. Wszelkie inne uregulowania, związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy, zawarte są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Lokalizacja jednostki Zamawiającego, której dotyczy przedmiot zamówienia: 45-057 Opole, ul. Ozimska 19. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – wyłącznie przelewem – na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej w Opolu: nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium – Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Opolu – wymiana sufitów podwieszanych na ognioodporne oraz wykonanie zabezpieczeń przepustów instalacyjnych” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna: 1) składa się wraz z ofertą w oryginale w siedzibie Zamawiającego (zaleca się dołączyć do oferty gwarancję lub poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem trwale złączyć z ofertą natomiast oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty); 2) z treści dokumentu powinien jednoznacznie wynikać przedmiot zamówienia, którego dotyczy wadium; 3) powinno obejmować cały okres związania ofertą toteż termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 4) powinno zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do bezwarunkowej wypłaty całej kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wadium, bez względu na formę, należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. 5. W przypadku wadium wniesionym w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy należy uwzględnić czas niezbędny do zaksięgowania przelewu - wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę lub na pełnomocnika ustanowionego zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy oraz zawierać: nazwę dającego gwarancję (Wykonawcę), beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta (bank/inst. ubezpieczająca), kwotę gwarancji równą kwocie wadium. 7. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Na podstawie art. 25a ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne zawierające informacje stanowiące potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ). Podpisane oświadczenia należy złożyć w oryginale. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składa, co najmniej jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składa osobno każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te składane są wraz z ofertą. 2) Oświadczenie wstępne dotyczące podmiotu trzeciego, na zasoby, którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – zamieszcza te informacje o podmiotach w oświadczeniach stanowiących odpowiednio załącznik nr 3 do SIWZ (w zakresie warunków) oraz załącznik nr 4 do SIWZ (w zakresie braku podstaw do wykluczenia). Zamawiający informuje, że podmiot trzeci nie jest zobowiązany do składania swojego oświadczenia wstępnego a jedynie Wykonawca składa oświadczenie wstępne dotyczące podmiotu/ów trzeciego/ich w zakresie warunków udziału w postępowaniu oraz, że w stosunku do tego podmiotu/ów nie zachodzą przesłanki wykluczenia. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasoby, którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy niezbędne zasoby do realizacji zamówienia należy złożyć w oryginale. Dokumenty, które zostaną załączone do zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot trzeci udostępniający zasoby. 4) dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału lub sporządzonego przez notariusza odpisu. W przypadku spółki cywilnej umowę spółki i, o ile nie jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI STARY UJAZD”
Dodano: 2024-04-30 - Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-16 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa dźwigu osobowego w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Głogówku
Dodano: 2024-04-12 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zawadzie
Dodano: 2024-04-11 - Budowa i przebudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Miasta Opola
Dodano: 2024-04-10 - Zamek w Krapkowicach (Zespół Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach) - rewitalizacja ściany zachodniej (frontowej)
Dodano: 2024-04-05