UNIWERSYTET OPOLSKI ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Plac Mikołaja Kopernika 11
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET OPOLSKI
Plac Mikołaja Kopernika 11
45-040 Opole, woj. opolskie
REGON: 000001382 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
D/31/2024 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest: Zakup i dostawa mebli biurowych na potrzeby Dziekanatu Wydziała Prawa i Administracji.2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1.1 do SWZ 3. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, żeWykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.3.1 Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń.Wykonawca dokona odbioru i utylizacji opakowań produktowych3.2 Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.3.3 Gwarancja3.3.1 Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia dwadzieścia cztery [24] miesiące gwarancji.3.3.2 Okres gwarancji wskazany w pkt. 3.3.1 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy; pkt. Ad. 19.2.2 SWZ stosuje się.3.4. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę zaoferowanego modelu, producenta, typ lub model. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.4.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi pięćdziesiąt sześć [56] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.4.2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [14] dni kalendarzowych; pkt. Ad. 19.2.3. SWZ stosuje się.4.3. Dniem zawarcia umowy jest dzień wyznaczony przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 20.2 SWZ (albo w przypadku zawarcia umowy w formie elektronicznej dzień (data) przesłania Wykonawcy, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, umowy podpisanej przez Zamawiającego), od którego rozpoczyna się realizacja zamówienia.4.4. Realizacja przedmiotu zamówienia, a w szczególności wykonywanie wszelkich czynności wymagających udziału przedstawiciela Zamawiającego, odbywać się będą w dni robocze.4.5. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [8:00] do piętnastej [15:00] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. W przypadku gdy koniecznym stałoby się prowadzenie prac po godzinach wskazanych w zdaniu pierwszym Wykonawca zobowiązany jest w tym celu uzyskać zgodę Zamawiającego.4.6. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.1. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest: Zakup i dostawa mebli biurowych na potrzeby Instytutu Fizyki.2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 1.2 do SWZ.3. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, żeWykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.3.1 Wykonawca w ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia oraz wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu) przedmiotu zamówienia (o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia) do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń.Wykonawca dokona odbioru i utylizacji opakowań produktowych3.2 Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.3.3 Gwarancja3.3.1 Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia dwadzieścia cztery [24] miesiące gwarancji.3.3.2 Okres gwarancji wskazany w pkt. 3.3.1 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy; pkt. Ad. 19.2.2 SWZ stosuje się.3.4. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. nazwę zaoferowanego modelu, producenta, typ lub model. Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.4.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi pięćdziesiąt sześć [56] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.4.2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [14] dni kalendarzowych; pkt. Ad. 19.2.3. SWZ stosuje się.4.3. Dniem zawarcia umowy jest dzień wyznaczony przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 20.2 SWZ (albo w przypadku zawarcia umowy w formie elektronicznej dzień (data) przesłania Wykonawcy, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, umowy podpisanej przez Zamawiającego), od którego rozpoczyna się realizacja zamówienia.4.4. Realizacja przedmiotu zamówienia, a w szczególności wykonywanie wszelkich czynności wymagających udziału przedstawiciela Zamawiającego, odbywać się będą w dni robocze.4.5. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [8:00] do piętnastej [15:00] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. W przypadku gdy koniecznym stałoby się prowadzenie prac po godzinach wskazanych w zdaniu pierwszym Wykonawca zobowiązany jest w tym celu uzyskać zgodę Zamawiającego.4.6. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przypada w dniu nie będącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- D/31/2024 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
Dodano: 2024-06-20 - PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
Dodano: 2024-05-23 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach
Dodano: 2024-01-27 - Dostawę mebli dla oddziału chirurgii - skrzydło lewe
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych przy ul. Muzealnej 4 w Łambinowicach
Dodano: 2023-10-02 - D/75/2022 Zakup mebli dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2023-02-24 - Dostawa mebli dla oddziału wewnętrznego - skrzydło prawe
Dodano: 2022-09-16 - D/26/2022 Zakup mebli dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2022-07-27 - Zakup mebli biurowych i laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2021-04-01 - Dostawa mebli na wymiar dla Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera
Dodano: 2021-03-10