Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2020-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Księcia Ludwika I 3
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI KŁOPOTÓW - ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Kłopotów- etap II, na terenie dz. 47/1, 48, 114, 122/1, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: budowę obiektów kontenerowych szatniowo – sanitarnych wraz z instalacjami wewnętrznymi (szatnie i sanitariaty dla zawodników i sędziego oraz toalety dla kibiców), wykonanie utwardzenia przy projektowanym obiekcie kontenerowym, budowę przyłącza wodociągowego De63PE-HD SDR11 PN10, L= 1,5 m, budowę zewnętrznej instalacji wodociągowej De63PE-HD SDR11 PN10, L= 406,5 m, budowa zbiornika bezodpływowego na nieczystości o poj. 16m3 wraz z instalacją zewnętrzną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona ze SIWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji przedmiotowej umowy Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacja przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót rozbiórkowych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót konstrukcyjnych, c) robót elektrycznych, d) robót sanitarnych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B SIWZ. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/-ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP - zał. nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i odbudowa środków trwałych – punktów czerpania wody na terenie Nadleśnictwa Szklarska Poręba
Dodano: 2024-07-16 - "Ograniczenie zagrożenia środowiskowego poprzez budowę infrastruktury związanej z przetwarzaniem odpadów na terenie KCGO"
Dodano: 2024-07-10 - „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Ludów Śląski - gmina Borów “
Dodano: 2024-07-09 - Poprawa brd na DK25 w m. Ose, Oska Piła
Dodano: 2024-07-09 - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Partyzantów 7 w Karpaczu
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja pomieszczenia w Szkole Podstawowej w Pęgowie na oddział przedszkolny
Dodano: 2024-07-03 - Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
Dodano: 2024-06-25 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.
Dodano: 2024-06-11 - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 383 w km 23+200 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu nad potokiem Pieszyckim w miejscowości Pieszyce
Dodano: 2024-06-10 - „Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia” - postępowanie powtórzone
Dodano: 2024-05-29