GMINA KARPACZ ogłasza przetarg
- Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3 Maja 54
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +487576150 , fax. +48757619224
- Data zamieszczenia: 2024-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA KARPACZ
ul. Konstytucji 3 Maja 54
58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
tel. +487576150, fax. +48757619224
REGON: 230821552 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku mieszkalnego przy ul. Partyzantów 7 w Karpaczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną oraz jego termomodernizacją, położonego przy ul. Partyzantów 7 w Karpaczu. Prace należy wykonać w oparciu o projekt budowlany wykonany dla Gminy Karpacz przez „Pracownię Architektoniczną A KWADRAT Aleksander Orłowski” z siedzibą w Czerwieńczycach.1. Projekt uzyskał pozwolenie na budowę - Decyzja pozwolenie na budowę nr 341/2016 r. z dnia 15.07.2016 r. wydana przez Starostę Jeleniogórskiego, rozpoczęcie prac zostało zgłoszone w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego (część prac objęta projektem budowlanym została już wykonana).2. Lokalizacja inwestycji – budynek nr 7 przy ulicy Partyzantów w Karpaczu, działka ewidencyjna nr 57, obręb 0001 Karpacz.3. Parametry budynku:1) powierzchnia zabudowy: 237,28m²;2) kubatura budynku 1596,73m³;3) wysokość budynku 7,84m;4) powierzchnia całkowita budynku – 444,01m²; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5.000,00 ZŁ (słownie: pięć tysięcy złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w SANTANDERNr 45 1090 1926 0000 0001 0094 8582 z dopiskiem „Wadium – IGK.7011.3.2024 – Remont budynku mieszkalnego przy ul. Partyzantów 7 w Karpaczu”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Karpacz ul. Konstytucji 3 Maja 54, 58-540 Karpacz;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, s.c.).6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) posiadają wiedzę i doświadczenie - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu, przebudowy lub budowy budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1500 m3, obejmującą zakresem branże architektoniczną, konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną oraz elektryczną i przyłączami zewnętrznymi, który został ukończony uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (w postaci decyzji lub skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych).Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedłożyć wykaz robót.b) dysponują lub będą dysponować:‒ osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadają doświadczenie jako kierownik budowy na co najmniej 1 (jednej) robocie budowlanej polegającej na budowie/rozbudowie/przebudowie obiektu kubaturowego o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto,‒ osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.W przypadku spełnienia warunku posiadania uprawnień oraz posiadających wymagane doświadczenie – wymienione powyżej, dopuszcza się dysponowanie jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy.Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedłożyć wykaz osób.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-23
Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja pomieszczenia w Szkole Podstawowej w Pęgowie na oddział przedszkolny
Dodano: 2024-07-03 - Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
Dodano: 2024-06-25 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.
Dodano: 2024-06-11 - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 383 w km 23+200 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu nad potokiem Pieszyckim w miejscowości Pieszyce
Dodano: 2024-06-10 - „Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia” - postępowanie powtórzone
Dodano: 2024-05-29 - „Budowa infrastruktury sportowej we wsi Paszowice.”
Dodano: 2024-05-15 - Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – etap II
Dodano: 2024-04-24 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole Podstawowej w Udaninie.
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2815D relacji Lipa - Jastrowiec - Pogwizdów – etap II
Dodano: 2024-03-27 - Budowa przedszkola miejskiego z oddziałem żłobka w Polanicy –Zdroju wraz z ekoogrodem
Dodano: 2024-03-19