Przetargi.pl
Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Jana Kochanowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 473 103 , fax. 757 526 419
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
    ul. Jana Kochanowskiego 10
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 473 103, fax. 757 526 419
    REGON: 23082149200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych wcześniej, bezwypadkowych i technicznie sprawnych samochodów osobowych wraz z wyposażeniem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie odrębne części: 1) Część I zamówienia, polegającą na dostawie jednego samochodu osobowego klasy średniej segment D, 2) Część II zamówienia, polegającą na dostawie jednego samochodu osobowego klasy niższej-średniej segment C. 3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne i wyposażenie samochodów) został zawarty: 1) w zakresie Części I zamówienia – w Załączniku Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) w zakresie Części II zamówienia – w Załączniku Nr 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania co oznacza, że Wykonawca może zaoferować model samochodu zgodny z wymaganiami minimalnymi lub model o wyższych parametrach w zakresie określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj.: w Załączniku Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie Części I zamówienia, w Załączniku Nr 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie Części II zamówienia. 6. Istotne postanowienia dotyczące obu części zamówienia: 1) Przekazanie przedmiotu zamówienia (samochodu i dokumentów, o których mowa w pkt 2), nastąpi w siedzibie Wykonawcy, tj. salonie sprzedaży Wykonawcy, znajdującym się na terenie miasta Jelenia Góra, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. W przypadku braku salonu sprzedaży Wykonawcy w Jeleniej Górze, Wykonawca na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia (samochód i dokumenty, o których mowa w pkt 2) do siedziby Zamawiającego w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10 wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 2) Rejestracja pojazdu leży po stronie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu następujących dokumentów, w tym dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji pojazdu: a) dowód własności pojazdu (fakturę VAT); b) kartę pojazdu; c) świadectwo zgodności WE albo świadectwo zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe, niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu; d) dokument potwierdzający zapłatę akcyzy na terytorium RP lub oświadczenie wyspecjalizowanego salonu sprzedaży, że posiada oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego zapłatę akcyzy na terytorium RP od pojazdu albo dowód odprawy celnej przywozowej (ewentualnie stosowna informacja umieszczona na fakturze VAT przez dealera) – jeśli dotyczy; e) inne dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu – jeśli występują; f) książeczkę serwisową i gwarancyjną; g) instrukcję obsługi w języku polskim. 3) Wykonawca gwarantuje, że przekazane dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, o których mowa w pkt 2, umożliwią rejestrację pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku niemożności zarejestrowania samochodu z uwagi na niespełnianie przez pojazd warunków technicznych w zakresie emisji spalin według obowiązujących norm, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym i niedokonania płatności z tytułu realizacji umowy na podstawie wystawionej faktury VAT, natomiast Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego odbioru pojazdu na własny koszt. 4) Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca udzieli gwarancji bez limitu kilometrów na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia w okresach minimalnych (zgodnie z poniższym zestawieniem) lub zaoferowanych w Opisie technicznym oferowanego pojazdu. b) Zamawiający ustala minimalne okresy gwarancji: - na zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne, elektroniczne (gwarancja mechaniczna) – minimum 2 lata; - na powłoki lakiernicze – minimum 2 lata; - na perforację blach nadwozia: minimum 12 lat – w zakresie I Części zamówienia, minimum 6 lat – w zakresie II Części zamówienia. 5) Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. 6) Okres udzielonej gwarancji będzie punktowany na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7) Zamawiający będzie punktować (w zakresie każdej części zamówienia) usługę bezpłatnych przeglądów okresowych, na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8) Wymagane jest, aby co najmniej jeden punkt autoryzowanego serwisu gwarancyjnego (przeprowadzającego naprawy gwarancyjne, pogwarancyjne mechaniczne lub blacharskie oraz bezpłatne przeglądy okresowe) znajdował się w Jeleniej Górze albo w odległości maksymalnie do 60 km od granicy administracyjnych miasta Jelenia Góra. 9) Wymogi techniczne pojazdu dotyczące czynników takich jak: zużycie energii (paliwa), emisja dwutlenku węgla, emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów) – zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. Nr 96, poz. 559), tj.: a) zużycie paliwa – zgodnie z wynikami badań homologacji (zgodnie z procedurą testową WLTP) – w cyklu mieszanym – nie więcej niż 8,0 l/100 km (dotyczy obu części zamówienia); b) emisja spalin CO2 w cyklu mieszanym (łączonym) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu (zgodnie z procedurą testową WLTP) – nie więcej niż 185 g/km (w zakresie Części I zamówienia); c) emisja spalin CO2 w cyklu mieszanym (łączonym) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu (zgodnie z procedurą testową WLTP) – nie więcej niż 170 g/km (w zakresie Części II zamówienia); d) emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, węglowodorów i cząstek stałych) zgodnie z wynikami badań homologacji pojazdu – spełniająca normę spalin dla silników benzynowych minimum Euro 6, przy czym – zgodnie z Komunikatem w sprawie ważności świadectw homologacji typu WE w odniesieniu do emisji spalin z dnia 16 października 2019 r. – w świadectwie zgodności oferowanego pojazdu musi zostać zawarte oznaczenie (symbol literowy) wskazujące, że ważność tego świadectwa w odniesieniu do obowiązujących norm emisji spalin nie upłynęła, biorąc pod uwagę wskazaną w w/w komunikacie „ostatnią datę rejestracji” – gwarantując tym samym możliwość pierwszej rejestracji pojazdu w I połowie 2020 roku – z wyjątkiem pojazdu już zarejestrowanego albo uzyskania dopuszczenia jednostkowego/indywidualnego pojazdu (dotyczy obu części zamówienia). 7. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedłoży wraz z ofertą Opis techniczny oferowanego pojazdu – sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części I zamówienia lub/oraz Załącznikiem Nr 5b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części II zamówienia. 8. W Opisie technicznym oferowanego pojazdu, stanowiącym element oferty, Wykonawca winien wskazać markę (nazwę producenta) i model oferowanego pojazdu, rok produkcji pojazdu oraz jego parametry techniczne i wyposażenie, a także okresy gwarancji i informację o możliwości wykonywania bezpłatnych przeglądów okresowych. 9. Wszelkie pozostałe uregulowania związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części I zamówienia oraz Załącznik Nr 6b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części II zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 2a i/lub 2b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Opis techniczny oferowanego pojazdu, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 5a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części I zamówienia lub/oraz Załącznikiem Nr 5b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – w zakresie Części II zamówienia; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie); 4) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 5) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z tych Wykonawców odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załączniki Nr 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), a także oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 niniejszej Sekcji, tj. Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 7) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.) – Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załączniki Nr 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 9) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach