Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego w zabudowie hakowej

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księginice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48691944010, +48798691212
  • Data zamieszczenia: 2021-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.
    Księginice 14
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. +48691944010, +48798691212
    REGON: 36641581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zamawiający o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004 r.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego w zabudowie hakowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego (rok produkcji 2020 lub 2021) w zabudowie hakowej o dopuszczalnej masie całkowitej min. 7490kg i przebiegu nie większym niż 100 km. Wymagania ( parametry ) techniczne jakim musi odpowiadać pojazd: A. Kabina z zewnątrz - Kabina pojedyncza z elektrycznie sterowanymi szybami bocznymi. Lusterka główne ogrzewane elektrycznie. - Lusterko główne i lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i zmiennika. Lusterko krawężnikowe po stronie zmiennika.- Lusterko przednie spełniające wymagania dyrektywy 2003/97/WE dotyczącej pola widzeniaz przodu - Elektryczna regulacja lusterek głównych. - Światła do jazdy dziennej. - Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego. B. Kolor : - Kolor podwozia szary lub czarny. – Kolor kabiny biały. C. Wnętrze kabiny: - Lewostronny układ kierowniczy - Regulacja nachylenia i wysokości kolumny kierownicy. - Pneumatyczny fotel kierowcy lub fotel kierowcy mechanicznie amortyzowany lub fotel kierowcy amortyzowany mechanicznie ze stosowną regulacją lub fotel z amortyzacją mechaniczną i sprężyną gazową. - Elektrycznie otwierane szyby. D. Zarządzanie dotyczące jazdy -Tachograf cyfrowy, - Podziałka prędkościomierza km /h E. Bezpieczeństwo i ochrona - Akustyczny , ostrzegawczy sygnał cofania. – Podstawowy immobilizer. F. Układ napędowy - silnik wysokoprężny o minimalnej mocy od 110 kW ( 150 KM ) - emisja spalin EURO 6 - Napędzana oś tylna. G. Układ hamulcowy - ABS, - ESP, - Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej. H. Podwozie - Rozstaw osi minimum 3365 mm, - Rozstaw kół minimum 1650 mm, - Zbiornik paliwa o pojemności minimum 90 litrów – Zbiornik płynu AdBlue o pojemności minimum 12 l. I. Zasilanie elektryczne - akumulatory 2 x 12V/100 Ah J. Parametry techniczne urządzenia hakowego - Udźwig nominalny urządzenia ( moc załadunkowa ) - minimum 4 tony, -Udźwig maksymalny urządzenia – minimum 4,5 tony, - Wysokość haka minimum H-1200 mm, - Środek rolki – koniec haka minimum K-70 mm, - Ciśnienie robocze minimum 15 Mpa - zbiornik oleju, - Przedział długości obsługiwanych kontenerów minimum 3.400 mm, - Ramie kontowe łamane, - Jeden siłownik główny, - Szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera, - Rama zabudowy hakowej wykonana ze stali Hardox lub równoważnej przystosowana do montażu skręcania, - Rozdzielacz hydrauliczny, - Sterowanie urządzenie hakowym z kabiny elektrycznie, na zewnątrz pojazdu zewnętrzna jednostronne. - Blokada hydrauliczna wewnętrzna. L. Sposób finansowania. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: a)Wiążący sposób finansowania zamówienia to leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 865). b)Okres leasingu — 60 miesięcy, w trakcie których Zamawiający (leasingobiorca) uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 59 miesięcznych rat leasingowych. Raty leasingowe zostaną ustalone ze zmiennym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych będącym integralną częścią umowy. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR I M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji oferty. Do kalkulacji oferty, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wskaźnik WIBOR 1M z dnia 02 grudnia 2020 roku. c)Zamawiający dokona płatności pierwszej raty w miesiącu kolejnym po odbiorze końcowym bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia, potwierdzonym protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. d)Opłata wstępna: 40% e)Opłata końcowa (opłata za wykup): 1 % wartości netto przedmiotu leasingu. f) Zamawiający dopuszcza możliwość wykupienia przedmiotu zamówienia wraz z zapłatą ostatniej raty, pod warunkiem otrzymania dwóch odrębnych faktur z zachowaniem terminu płatności o którym mowa w zdaniu następnym. Opłata końcowa (opłata za wykup) zostanie uiszczona w terminie 30 dni od dnia wystawienia stosownej Faktury VAT. g)Po upływie okresu leasingu Zamawiającemu przysługuje prawo nabycia przedmiotu zamówienia. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o nabyciu przedmiotu zamówienia, własność przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego pod warunkiem zapłaty opłaty końcowej (opłaty za wykup) oraz uregulowaniu wszelkich innych zobowiązań wynikających z zawartej umowy, Wartość wykupu określona jest we wzorze umowy. h)Waluta umowy leasingu — PLN. Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie spłat rat leasingowych muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. i)Zamawiający nie przewiduje wystąpienia dodatkowych kosztów leasingu. Rata leasingowa winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy leasingu, w tym m.in.: prowizje, opłaty manipulacyjne i inne opłaty bankowe. Zamawiający nie dopuszcza refakturowania żadnych dodatkowych kosztów realizacji przedmiotu umowy w szczególności kosztów wymienionych w poprzednim zdaniu, z wyłączeniem kosztów rejestracji pojazdu, podatku od środków transportu i kosztów opłat i prowizji obowiązujących u Wykonawcy, a które będą miały zastosowanie tylko w przypadku złożenia przez Zamawiającego wniosku o wykonanie niestandardowej czynności dotyczącej obsługi umowy lub z winy Zamawiającego. j)Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty obowiązkowych okresowych badań technicznych. k)Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty ewentualnych mandatów. l)Zamawiający informuje Wykonawcę, iż dokona ubezpieczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie. Koszt składki ubezpieczeniowej ponosił będzie Zamawiający. Dodatkowo Zamawiający informuje, że zakres ubezpieczenia przedmiotu zamówienia będzie obejmować: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC), Ubezpieczenie przedmiotu leasingu od zdarzeń losowych (Auto-casco (AC) lub ubezpieczenie sprzętu i maszyn budowlanych (CPM), Zakres ubezpieczenia od zdarzeń losowych zawierać będzie co najmniej niżej określone postanowienia: •rozszerzenie zakresu o kradzież przedmiotu zamówienia, jegoczęści lub wyposażenia, •suma ubezpieczenia przedmiotu leasingu określona będzie wg faktury zakupu lub wartości rynkowej pojazdu w kwocie netto. m)Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). n)Przedmiot zamówienia (przedmiot leasingu), będzie objęty ochroną ubezpieczeniową od daty rejestracji przedmiotu leasingu. Wykonawca zobowiązuje się najpóźniej do godziny 12.30 w dniu rejestracji pojazdu przekazać na adres zamowienia@pgkgl.pl skan dowodu rejestracyjnego pojazdu w celu ubezpieczenia przedmiotu leasingu. o)Zamawiający informuje Wykonawcę, że beneficjentem polisy (Ubezpieczonym) będzie Wykonawca (leasingodawca — właściciel przedmiotu zamówienia). p)Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu niezbędnych danych dla potrzeb ubezpieczenia przedmiotu zamówienia. q)Uprawnionym do odbioru odszkodowania z tytułu ubezpieczenia jest Wykonawca jako właściciel pojazdu. Każdorazowo na wniosek Zamawiającego będzie on upoważniać go do odbioru odszkodowania z tytułu ubezpieczenia z wyłączeniem przypadku kradzieży i/lub kasacji przedmiotu zamówienia. r)W przypadku przeznaczenia przedmiotu zamówienia do kasacji lub jego utraty (kradzież) zawarta umowa wygasa. Rozliczenie finansowe umowy następuje nie wcześniej niż z momentem wypłaty odszkodowania lub odmowy takiej wypłaty. Z tą chwilą Zamawiający jednorazowo płaci opłatę z tytułu utraty sprzętu obliczoną jako suma niezapłaconych rat przewidzianych w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem postanowień punktu poniżej. s)Wykonawca zalicza otrzymane odszkodowanie na rzecz opłaty z tytułu kasacji lub utraty (kradzieży) przedmiotu zamówienia i innych należności Zamawiającego (np. odsetki itp.), a część przewyższająca tę kwotę jest wypłacana Zamawiającemu. W razie, gdy suma kwot opłat z tytułu kasacji lub utraty (kradzieży) przedmiotu zamówienia i innych należności opisanych w zadaniu poprzednim niniejszego ustępu przewyższa wysokość odszkodowania, Zamawiający pokrywa różnicę. t)Zamawiający ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, utratę lub zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia, które nie zostały pokryte przez zakład ubezpieczeń. Zamawiający informuje, że wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) materiału lub urządzeń oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę/wytwórcę użyte w SIWZ są przykładowymi i mają wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane, jako służące określeniu parametrów materiałów lub urządzeń. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, w razie zaistnienia wątpliwości, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach