Przetargi.pl
DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO W ZABUDOWIE HAKOWEJ

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księginice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48691944010, +48798691212
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.
    Księginice 14
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. +48691944010, +48798691212
    REGON: 36641581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO W ZABUDOWIE HAKOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego (rok produkcji 2020) w zabudowie hakowej o dopuszczalnej masie całkowitej min. 7490kg. Wymagania ( parametry ) techniczne jakim musi odpowiadać pojazd: A. Kabina z zewnątrz - Kabina pojedyncza z elektrycznie sterowanymi szybami bocznymi. Lusterka główne ogrzewane elektrycznie. - Lusterko główne i lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i zmiennika. Lusterko krawężnikowe po stronie zmiennika. - Lusterko przednie spełniające wymagania dyrektywy 2003/97/WE dotyczącej pola widzenia z przodu - Elektryczna regulacja lusterek głównych. - Światła do jazdy dziennej. - Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego. B. Kolor : - Kolor podwozia szary lub czarny. - Kolor kabiny biały. C. Wnętrze kabiny: - Lewostronny układ kierowniczy - Regulacja nachylenia i wysokości kolumny kierownicy. - Pneumatyczny fotel kierowcy lub fotel kierowcy mechanicznie amortyzowany lub fotel kierowcy amortyzowany mechanicznie ze stosowną regulacją lub fotel z amortyzacją mechaniczną i sprężyną gazową. - Elektrycznie otwierane szyby. D. Zarządzanie dotyczące jazdy -Tachograf cyfrowy, - Podziałka prędkościomierza km/h E. Bezpieczeństwo i ochrona - Akustyczny , ostrzegawczy sygnał cofania. - Podstawowy immobilizer. F. Układ napędowy - silnik wysokoprężny o minimalnej mocy od 110 kW ( 150 KM ) - emisja spalin EURO 6 - Napędzana oś tylna. G. Układ hamulcowy - ABS, - ESP, - Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej. H. Podwozie - Rozstaw osi minimum 3365 mm, - Rozstaw kół minimum 1650 mm, - Zbiornik paliwa o pojemności minimum 90 litrów - Zbiornik płynu AdBlue o pojemności minimum 12 l. I. Zasilanie elektryczne - akumulatory 2 x 12V/100 Ah J. Parametry techniczne urządzenia hakowego - Udźwig nominalny urządzenia ( moc załadunkowa ) - minimum 4 tony, -Udźwig maksymalny urządzenia – minimum 4,5 tony, - Wysokość haka minimum H-1200 mm, - Środek rolki – koniec haka minimum K-70 mm, - Ciśnienie robocze minimum 15 Mpa - zbiornik oleju, - Przedział długości obsługiwanych kontenerów minimum 3.400 mm, - Ramie kontowe łamane, - Jeden siłownik główny, - Szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera, - Rama zabudowy hakowej wykonana ze stali Hardox lub równoważnej przystosowana do montażu skręcania, - Rozdzielacz hydrauliczny, - Sterowanie urządzenie hakowym z kabiny elektrycznie, na zewnątrz pojazdu zewnętrzna jednostronne. - Blokada hydrauliczna wewnętrzna. L. Sposób finansowania. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: a)Wiążący sposób finansowania zamówienia to leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 865). b)Okres leasingu — 60 miesięcy, w trakcie których Zamawiający (leasingobiorca) uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 59 miesięcznych rat leasingowych. Raty leasingowe zostaną ustalone ze zmiennym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych będącym integralną częścią umowy. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR I M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji oferty. Do kalkulacji oferty, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wskaźnik WIBOR 1M z dnia 02 grudnia 2020 roku. c)Zamawiający dokona płatności pierwszej raty w miesiącu kolejnym po odbiorze końcowym bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia, potwierdzonym protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. d)Opłata wstępna: 40% e)Opłata końcowa (opłata za wykup): 1 % wartości netto przedmiotu leasingu. f)Zamawiający dopuszcza możliwość wykupienia przedmiotu zamówienia wraz z zapłatą ostatniej raty, pod warunkiem otrzymania dwóch odrębnych faktur z zachowaniem terminu płatności o którym mowa w zdaniu następnym. Opłata końcowa (opłata za wykup) zostanie uiszczona w terminie 30 dni od dnia wystawienia stosownej Faktury VAT. g)Po upływie okresu leasingu Zamawiającemu przysługuje prawo nabycia przedmiotu zamówienia. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o nabyciu przedmiotu zamówienia, własność przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego pod warunkiem zapłaty opłaty końcowej (opłaty za wykup) oraz uregulowaniu wszelkich innych zobowiązań wynikających z zawartej umowy, Wartość wykupu określona jest we wzorze umowy. h)Waluta umowy leasingu — PLN. Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie spłat rat leasingowych muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. i)Zamawiający nie przewiduje wystąpienia dodatkowych kosztów leasingu. Rata leasingowa winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy leasingu, w tym m.in.: prowizje, opłaty manipulacyjne i inne opłaty bankowe. Zamawiający nie dopuszcza refakturowania żadnych dodatkowych kosztów realizacji przedmiotu umowy w szczególności kosztów wymienionych w poprzednim zdaniu, z wyłączeniem kosztów rejestracji pojazdu, podatku od środków transportu i kosztów opłat i prowizji obowiązujących u Wykonawcy, a które będą miały zastosowanie tylko w przypadku złożenia przez Zamawiającego wniosku o wykonanie niestandardowej czynności dotyczącej obsługi umowy lub z winy Zamawiającego. j)Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty obowiązkowych okresowych badań technicznych. k)Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty ewentualnych mandatów. l)Zamawiający informuje Wykonawcę, iż dokona ubezpieczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie. Koszt składki ubezpieczeniowej ponosił będzie Zamawiający. Dodatkowo Zamawiający informuje, że zakres ubezpieczenia przedmiotu zamówienia będzie obejmować: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC), Ubezpieczenie przedmiotu leasingu od zdarzeń losowych (Auto-casco (AC) lub ubezpieczenie sprzętu i maszyn budowlanych (CPM), Zakres ubezpieczenia od zdarzeń losowych zawierać będzie co najmniej niżej określone postanowienia: •rozszerzenie zakresu o kradzież przedmiotu zamówienia, jego części lub wyposażenia, •suma ubezpieczenia przedmiotu leasingu określona będzie wg faktury zakupu lub wartości rynkowej pojazdu w kwocie netto. m)Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). n)Przedmiot zamówienia (przedmiot leasingu), będzie objęty ochroną ubezpieczeniową od daty rejestracji przedmiotu leasingu. Wykonawca zobowiązuje się najpóźniej do godziny 12.30 w dniu rejestracji pojazdu przekazać na adres zamowienia@pgkgl.pl skan dowodu rejestracyjnego pojazdu w celu ubezpieczenia przedmiotu leasingu. o)Zamawiający informuje Wykonawcę, że beneficjentem polisy (Ubezpieczonym) będzie Wykonawca (leasingodawca — właściciel przedmiotu zamówienia). p)Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu niezbędnych danych dla potrzeb ubezpieczenia przedmiotu zamówienia. q)Uprawnionym do odbioru odszkodowania z tytułu ubezpieczenia jest Wykonawca jako właściciel pojazdu. Każdorazowo na wniosek Zamawiającego będzie on upoważniać go do odbioru odszkodowania z tytułu ubezpieczenia z wyłączeniem przypadku kradzieży i/lub kasacji przedmiotu zamówienia. r)W przypadku przeznaczenia przedmiotu zamówienia do kasacji lub jego utraty (kradzież) zawarta umowa wygasa. Rozliczenie finansowe umowy następuje nie wcześniej niż z momentem wypłaty odszkodowania lub odmowy takiej wypłaty. Z tą chwilą Zamawiający jednorazowo płaci opłatę z tytułu utraty sprzętu obliczoną jako suma niezapłaconych rat przewidzianych w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem postanowień punktu poniżej. s)Wykonawca zalicza otrzymane odszkodowanie na rzecz opłaty z tytułu kasacji lub utraty (kradzieży) przedmiotu zamówienia i innych należności Zamawiającego (np. odsetki itp.), a część przewyższająca tę kwotę jest wypłacana Zamawiającemu. W razie, gdy suma kwot opłat z tytułu kasacji lub utraty (kradzieży) przedmiotu zamówienia i innych należności opisanych w zadaniu poprzednim niniejszego ustępu przewyższa wysokość odszkodowania, Zamawiający pokrywa różnicę. t)Zamawiający ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia, utratę lub zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia, które nie zostały pokryte przez zakład ubezpieczeń. Zamawiający informuje, że wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) materiału lub urządzeń oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę/wytwórcę użyte w SIWZ są przykładowymi i mają wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane, jako służące określeniu parametrów materiałów lub urządzeń. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, w razie zaistnienia wątpliwości, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Normy emisji EURO 6, które muszą spełniać oferowane pojazdy: - Max. wartość emisji dwutlenku węgla CO2 – 1,5 g/kWh - Max. wartość emisji tlenku azotu NOx – 0,4g/kWh, - Max. węglowodorów HC – 0,13 g/kWh, - Max. wartość emisji cząstek stałych PM – 0,01 g/kWh, Wartość emisji zmierzone według procedury ustalonej dla celów homologacyjnych WHSC. Wykonawca zapewni udzielenie pełnej gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy. Okres gwarancji biegnie od dnia rejestracji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia reakcji serwisu i wykonania napraw gwarancyjnych pojazdu w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii. Wykonawca zapewni punkty serwisowe znajdujące się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Wskazane punkty serwisowe winny mieć autoryzację producenta. Pojazd powinny posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację po odbiorze przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego- Księginice 14 w dzień roboczy od poniedziałku do piątku w godzinach od 06:30 do godziny 14:00, w ustalonym przez strony dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego obciążają Wykonawcę. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu w sposób zgodny ze stosownymi normami technicznymi i zapobiegający jego uszkodzeniu. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko związane z uszkodzeniem bądź utratą przedmiotu dostawy w trakcie jego transportu i rozładunku. W przypadku stwierdzenia usterek podczas odbioru przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się do ich niezwłocznego usunięcia lub wymiany samochodu na wolny od usterek (wad) w terminie nie dłuższym niż 7 dni. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach podpisany przez obie strony umowy. W przypadku niemożności dostarczenia przedmiotu umowy w oznaczonym terminie, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu pojazdu zastępczego o tożsamych parametrach, co pojazd stanowiący przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko. Zamawiający będzie ponosił jedynie koszty związane bezpośrednio z eksploatacją w/w pojazdu zastępczego ( takich jak : paliwa, bieżących napraw wynikający z normalnej eksploatacji ). W przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu pojazdu zastępczego, do czasu jego dostarczenia lub do czasu dostarczenia przedmiotu umowy, Zamawiający jest uprawniony do wynajęcia pojazdu zastępczego na koszt i ryzyko Wykonawcy, od dowolnie wybranego przez siebie podmiotu. Wykonawca, w terminie 7 dni od dnia przedstawienia mu dokumentów (faktury, umowy lub innych podobnych ) potwierdzających wysokość kosztów powstałych z tytułu najmu przez Zamawiającego pojazdu zastępczego, zwolni Zamawiającego z długu z tego tytułu, a jeżeli Zamawiający poniósł już te opłaty, koszty we własnym zakresie – Wykonawca zwróci je Zamawiającemu. Przyjęcie przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie protokołu odbioru będącego potwierdzeniem, iż dostarczony przedmiot umowy jest kompletny i wolny od wad, podpisany przez przedstawicieli Stron umowy. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia samochodu w przypadku, kiedy przedmiot umowy jest niezgodny z SIWZ, ofertą Wykonawcy oraz niniejszą umową oraz nie posiada łącznie wszystkich wymaganych dokumentów, o których mowa w ust. 16 niniejszego paragrafu. W dniu dostawy Wykonawca dostarczy w języku polskim: •Książkę pojazdu wraz z harmonogramem przeglądów •Instrukcję obsługi (podwozia oraz zabudowy) •Kopię karty pojazdu lub/oraz inne dokumenty wymagane prawem do zarejestrowania pojazdu •Certyfikat zgodności CE, inne wymagane atesty i aprobaty technicznej •Kartę gwarancyjną. Zamawiający dopuszcza wzór umowy wypracowany przez instytucję Leasingodawcy. Zamawiający wymaga, żeby do umowy wprowadzono istotne postanowienia umowy, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wynagrodzenie z tytułu przedmiotu umowy będzie płatne na rachunek bankowy Wykonawcy podany w umowie z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności. Termin płatności za wykonanie zamówienia: 30 dni licząc od dnia prawidłowego wystawienia faktury. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia , zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa, w szczególności przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydane do niej wszelkie akty wykonawcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu -nr konta BS Wschowa nr 15 8669 0001 2031 0316 4499 0001a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego; b)poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej; c)gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium przetargowe – Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego w zabudowie hakowej. Zamawiający zwraca wadium w terminie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ). Opis parametrów oraz dane techniczne przedmiotu zamówienia (specyfikację techniczną). Tabela opłat i prowizji. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: •nie podlega wykluczeniu, wg. załącznika nr 2 •spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg. załącznika nr 3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy). Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu – tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załączonego wzoru (oświadczenie – załącznik nr 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach