Przetargi.pl
"Ograniczenie zagrożenia środowiskowego poprzez budowę infrastruktury związanej z przetwarzaniem odpadów na terenie KCGO"

Związek Gmin Karkonoskich ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, Robotnicza 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757182415
  • Data zamieszczenia: 2024-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Karkonoskich
    Robotnicza 6
    58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie
    tel. 757182415
    REGON: 230032097
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgk.karkonosze.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Ograniczenie zagrożenia środowiskowego poprzez budowę infrastruktury związanej z przetwarzaniem odpadów na terenie KCGO"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia Części nr 1 są roboty budowlane, które będą wykonywane w dwóch zakresach: 1) Zakres I obejmuje: utwardzenie istniejącego placu szutrowego na działce nr 180/6, 177/3, 172/3, 172/4,  przebudowa odcinka drogi dojazdowej na kwaterę na działce nr 180/7,  utwardzenie placu w części o nawierzchni betonowej z likwidacją istniejącego betonowego kanału technologicznego na działce nr 178/1, umocnienie skarpy przy wiacie magazynowej, zaprojektowanie zbiornika ppoż, ze stanowiskiem czerpania wody na działce nr 178/2, postawienie ścian w wiacie magazynowej z bloków betonowych typu Lego,Roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej.2) Zakres II obejmuje: zadaszenie istniejących boksów z bloków betonowych typu Lego,Roboty budowlane Zakresu II wykonywane będą zgodnie z załączoną dokumentacją–Załącznik nr 10.Wedle posiadanej wiedzy przez Zamawiającego planowany Zakres II prac wymaga uzyskania pozwolenia na budowę.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa rozdrabniacza wolnoobrotowego do Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach Kostrzycy. 2. Wykonawca przeprowadzi rozruch urządzenia. Rozruch przeprowadzony powinien być we współpracy z personelem wyznaczonym i oddelegowanym przez Zamawiającego. 3.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -Rozdrabniacz wolnoobrotowy1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ładowarki kołowej do Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach Kostrzycy. 2. Wykonawca przeprowadzi rozruch urządzenia. Rozruch przeprowadzony powinien być we współpracy z personelem wyznaczonym i oddelegowanym przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Ładowarka kołowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości:1) W przypadku składania oferty na Część nr 1, o której mowa w Rozdziale V SWZ 50 000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100),2) W przypadku składania oferty na Część nr 2, o której mowa w Rozdziale V SWZ 20 000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100),3) W przypadku składania oferty na Część nr 3, o której mowa w Rozdziale VSWZ 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100),Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.2. Miejsce wniesienia wadium:Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego -Zamawiającego 87 1020 5226 0000 6202 0585 4692 PKO BP S.A z dopiskiem „Wadium – nr postępowania: IP.271.71.2024 – Część nr….”Wadium uważa się wniesione w momencie wpływu wymaganej kwoty na rachunek bankowy Zamawiającego - Związku Gmin Karkonoskich3. Gwarancje i poręczenia należy wystawić w formie elektronicznej opatrzonej przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym na: Związek Gmin Karkonoskich ul. Robotnicza 6,58-533 Bukowiec i przekazać Zamawiającemu oryginał w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przed upływem terminu, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 u. P.z.p zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 u. P.z.p.6. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 98 u ust. 4 i 5 u. P.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:CZĘŚĆ NR 11) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:nie dotyczy2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:* Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia zgodnie z kwotą brutto w złożoną ofercie wraz z potwierdzeniem opłaty składki.* Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.3) zdolności technicznej lub zawodowej:* Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na utwardzeniu placu nawierzchnią betonową o wartości minimum 1 500 000,00 zł łącznie z podatkiem VAT, przy czym wykonywanie takiej roboty budowlanej odbywało się bez wyłączenia lub ograniczenia funkcjonowania przedsiębiorstwa Zamawiającego w miejscu prowadzenia robót ”.Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:**Kierownikiem budowy – osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie Prawa budowlanego – Rozdział 2 „Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie” lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz:• Kierownik budowy musi posiadać m.in. 4 – letnie doświadczenie przy pełnieniu funkcji kierownika budowy przy robotach budowlano-konstrukcyjnych.CZĘŚĆ NR 21) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:nie dotyczy2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.3) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem były dostawy odpowiadające swoją wartością i rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, przy czym za dostawy odpowiadające wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: dostawy dwóch rozdrabniaczy mobilnych o wartości nie mniejszej niż 1 550 000,00 zł netto za każdą z tych dwóch dostaw. Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.CZĘŚĆ NR 31) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:nie dotyczy2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł3) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem były dostawy odpowiadająca swoją wartością i rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, przy czym za dostawy odpowiadające wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: ładowarki kołowe o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł netto za każdą z tych dwóch dostaw. Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach