Przetargi.pl
Poprawa brd na DK25 w m. Ose, Oska Piła

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłasza przetarg

  • Adres: 53-139 Wrocław, Powstańców Ślaskich 186
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Powstańców Ślaskich 186
    53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 017511575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa brd na DK25 w m. Ose, Oska Piła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Poprawa brd na DK25 w m. Ose, Oska Piła.Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie "Projektuj i Buduj" i składa się z następujących etapów:a) opracowanie dokumentacji projektowej,b) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.W zakres robót i usług, zamierzonych do wykonywania w ramach zamówienia, wchodzą następujące asortymenty prac: budowa oświetlenia dedykowanego 2 przejść dla pieszych na odcinku drogi krajowej nr 25 w m. Ose i w m. Oska Piła wraz z budową układu zasilania i podłączeniem do sieci elektroenergetycznej, korekta lokalizacji przejścia dla pieszych zlokalizowanego w m. Ose w km 342,724 (przesunięcie o około 6 m) wraz z korektą znaków poziomych P-17 (linii przystankowych),  budowa stref oczekiwania (fragmentów chodników) przy przejściach dla pieszych:• w km 342,724 o szer. ok. 2,0 m i dł. około 22 m po stronie lewej, która będzie stanowiła również połączenie tego przejścia z chodnikiem przy przystanku autobusowym oraz o szer. min 1,8 m i dł. około 6 m po stronie prawej,• w km 345,462 o szer. min 1,8 m i dł. około 6 m każda (po lewej i prawej stronie przejścia), wraz z robotami towarzyszącymi wykonaniu ww. prac, na przejściach dla pieszych w zakresie i w lokalizacjach wskazanych w PFU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym„Nie dotyczy”2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:„Nie dotyczy”3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:„Nie dotyczy”4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: dwóch zadań polegających na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego dróg lub ulic o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każdelub jednego zadania polegającego na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego dróg lub ulic o wartości minimum 60 000,00 zł bruttoUwaga:- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku, którego opis został zamieszczony powyżej, musi wykazać w całości jeden z Wykonawców Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 320).b) dotyczącej osób:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:1) osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownika budowywymagana liczba osób: 1Kwalifikacje zawodowe, uprawnienia: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, wydane zgodnie z art. 54 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 poz. 1385 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 poz. 1392 z późn. zm.), o napięciu znamionowym poniżej 1 kV.Doświadczenie zawodowe: pełnił funkcję Kierownika budowy lub Kierownika robót lub Kierownika robót elektrycznych lub Inżyniera budowy, przy realizacji minimum 2 zadań, obejmujących prace przy: budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub modernizacji lub utrzymaniu lub konserwacji oświetlenia drogowego.2) osoba proponowana do pełnienia funkcji: Projektantawymagana liczba osób: 1Kwalifikacje zawodowe, uprawnienia: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach