Przetargi.pl
Mięso wieprzowe i wołowe, mięso drobiowe i artykuły drobiarskie,wędliny i artykuły wędliniarskie

Zakład Karny w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Kościuszki 4a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4332471
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Nysie
    ul. Kościuszki 4a 4a
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 077 4332471
    REGON: 00032020700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mięso wieprzowe i wołowe, mięso drobiowe i artykuły drobiarskie,wędliny i artykuły wędliniarskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa wieprzowego i wołowego, mięsa drobiowego i artykułów drobiarskich, wędlin i artykułów wędliniarskich na potrzeby Zakładu Karnego w Nysie. Lp, przedmiot zamówienia, kod CPV, jm, ilość Część 1 Mięso wieprzowe i wołowe 1. Łopatka surowa z kością bez golonki, skóry i tłuszczu, 151130003,kg 1.000 2. Golonka surowa przednia, 15113000-3, kg 900 3. Mięso wieprzowe gulaszowe, 15113000-3, kg 2.800 4. Mięso wołowe gulaszowe, 1511100-9, kg 1.800 Część 2 Mięso drobiowe i artykuły drobiarskie 1.Ćwiartka surowa tylna z kurczaka, 15112210-1, kg 260 2. Mięso gulaszowe z kurczaka, 15112210-1, kg 950 3. Mięso gulaszowe z indyka, 15112210-1, kg 950 4. Żołądki drobiowe z kurczaka,15112210-1 kg 800 5. Serca drobiowe z kurczaka, 15112210-1,kg 800 6. Wątróbka drobiowa z kurczaka,15112300-9, kg 800 Część 3 Wędliny i artykuły wędliniarskie 1. Kiełbasa litewska,15131135-0, 3.800 2. Kiełbasa kanapkowa, 15131135-0,kg 1.500 3. Kiełbasa mortadela ekstra,15131135-0, kg 4.500 4. Mortadela z pieczarkami,15131135-0,kg 1.500 5. Kiełbasa parówki śląskie, 15131130-5kg 1.500 6. Kiełbasa parówkowa, 15131135-0 kg 1.500 7. Kiełbasa zwyczajna,15131135-0, kg 1.500 8. Kiełbasa opolska/regionalna,15131135-0, kg 1.800 9. Kiełbasa mielonka, 15131135-0,kg 1.500 10.Kiełbasa podolska/podlaska,15131135-0, kg 1.800 11.Kiełbasa toruńska, 15131135-0,kg 1.800 12.Kiełbasa wiejska, 15131130-5,kg 1.800 13.Kiełbasa szynkowa, 15131130-5,kg 160 14.Kiełbasa krakowska parzona,15131130-5, kg 250 15.Kiełbasa śląska, 15131135-0, kg 250 16.Kiełbasa głogowska, 15131135-0, kg 250 17.Kiełbasa tyrolska/szynka tyrolska, 15131135-0, kg 1.500 18.Kiełbasa biała parzona, 15131135-0, kg 1.000 19.Pieczeń z papryką/pieczeń rzymska, 15131135-0, kg 900 20.Pieczeń myśliwska, 15131135-0, kg 900 21.Boczek wędzony, 15131220-3, kg 1.000 22.Szynka gotowana - chuda, 15131410-2, kg 250 23.Łopatka prasowana/ogonówka, 15131120-2, kg 250 24.Rolada schabowa, 15131135-0, kg 250 25.Polędwica z kurczaka, 15131135-0, kg 250 26.Polędwica z indyka, 15131135-0 , kg 250 27.Blok drobiowy, 15131135-0, kg 250 28.Serdelki drobiowe,15131135-0, kg 250 29.Szynka z indyka,15131135-0, kg 250 30.Kiełbasa szynkowa z kurczaka, 15131135-0, kg 250 31.Kiełbasa szynkowa z indyka, 15131135-0, kg 250
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5.akceptują warunki określone w specyfikacji oraz załącznikach do niej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie z formułą - spełnia/ nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności ofert i w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych(Dz.U.z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. pkt.9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 6)aktualne dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 7)oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wykorzystaniem informacji z załącznika nr 2, 8) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy -Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem informacji z załącznika nr 3, 9)wypełniony formularz ofertowy wypełniony według danych zawartych w załączniku nr 4a, 4b i 4c 10)podpisany projekt umowy - czytelny podpis i pieczęć wykonawcy pod informacją - akceptuję warunki umowy- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5. Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej ze stron zawierającej treść i opatrzone czytelnym podpisem wykonawcy lub pełnomocnika wykonawcy. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w SIWZ oraz w art. 22 ust 1, a także nie podlegające wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach