Przetargi.pl
Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych

Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
    REGON: 53051784000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonywania usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie krytej pływalni w Brzegu oraz na terenach przyległych wokół krytej pływalni, w granicach administrowanych przez MOSiR o powierzchni 3 050 m2 - tereny zielone, 1 200 m2 - parking i chodniki Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:: a. całodzienne czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych, b. wycieranie kurzu z parapetów, mebli, sprzętów biurowych c. dezynfekcję ścian, podłóg i przybasenia d. sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie e. utrzymanie przyległych terenów zielonych i utwardzonych oraz utrzymanie ich w czystości Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, będący jej integralną częścią. Umowa została zawarta na czas określony od dnia 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. Pracownicy upoważnieni przez Zamawiającego mają prawo prowadzić w każdym czasie kontrolę jakości świadczonych przez Wykonawcę usług, o których mowa w § 1 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac objętych umową sprzętem pozostającym w dyspozycji Wykonawcy i własnymi środkami czystości, odpowiednimi do charakteru obiektu, stosując w swojej pracy odpowiednie urządzenia i technologie. Środki stosowane do wykonywania prac ujętych umową winny posiadać stosowne atesty i karty charakterystyki. Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych środków czyszczących niezgodne z instrukcją ich użytkowania (np. poprzez ich rozcieńczanie). Wykonawca ma obowiązek przechowywać w miejscu realizacji zamówienia i udostępniać na każde żądanie Zamawiającego aktualne atesty i karty charakterystyki substancji i preparatów chemicznych stosowanych do wykonania prac objętych wzorem umowy. Nadzór nad realizacją umowy ze strony Zamawiającego sprawować będą upoważnieni pracownicy MOSiR w Brzegu. Reklamacje, co do jakości wykonywanych przez Wykonawcę prac będą zgłaszane najpóźniej w następnym dniu roboczym po wykonaniu pracy, w przeciwnym przypadku wykonane prace uznaje się za wykonane należycie i przyjęte przez Zamawiającego. Osoba uprawniona do przyjęcia reklamacji pełnić będzie dyżur codziennie w godzinach pracy krytej pływalni. Zgłoszenie reklamacji potwierdzane będzie każdorazowo przez Zamawiającego na piśmie. Każdorazowa zmiana osoby uprawnionej do przyjęcia reklamacji oraz zmiana numeru telefonu, o którym mowa w § ust. 4 wzoru umowy wymaga zawiadomienia Zamawiającego na piśmie. W przypadku stwierdzenia wad lub uchybień dotyczących wykonanej usługi i konieczności wykonania poprawek, Wykonawca zobowiązuje się wykonać je bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania pływalni, Wykonawca zobowiązuje się usunąć stwierdzone wady i uchybienia w ciągu 30 minut od chwili zgłoszenia. Wykonawca realizował będzie zadanie w oparciu o miesięczny harmonogram prac przygotowany w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający zobowiązuje się przydzielić Wykonawcy pomieszczenie do przebierania się i przechowywania materiałów oraz sprzętu niezbędnego do realizacji zadania. Strony ustalają, że obowiązującą je formą odszkodowania z tytułu nienależytego wykonania umowy lub z tytułu odstąpienia od jej wykonania są kary umowne. Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu z tytułu: a. rozwiązania umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto, b. za zwłokę w usunięciu stwierdzonych wad i uchybień w wykonaniu czynności określonych niniejszą umowa w wysokości 0,2% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto za każdy dzień zwłoki, licząc od terminu wyznaczonego przez Zamawiającego zgodnie z § 4 ust. 7 wzoru umowy, a w przypadku czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania pływalni, w wysokości 0,2% miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto za każdą rozpoczętą godzinę po upływie terminu na usunięcie wady, zgodnie z § 4 ust. 8 wzoru umowy. c. trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego uchybień w okresie kolejnych 30 dni kalendarzowych w zakresie utrzymania czystości na obiekcie krytej pływalni i terenach przyległych, w wysokości 300,00 PLN. d. odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania przewyższającego karę umowną do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Zamawiający ma prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań zmierzających do usunięcia stwierdzonych przez Zamawiającego uchybień w terminie wyznaczonym do ich usunięcia, lub w przypadku czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania pływalni, w terminie 30 minut od chwili zgłoszenia reklamacji, Zamawiający, oprócz naliczenia kar umownych uprawniony będzie do zlecenia wykonania niezbędnych czynności osobie trzeciej na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę. Dotyczy to także przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie jest możliwe natychmiastowe zgłoszenie reklamacji. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco, na piśmie informować Zamawiającego o osobach wyznaczonych do utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenach objętych wzorem umowy. Z zastrzeżeniem art. 746 Kodeksu cywilnego Zamawiający może rozwiązać umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia w szczególności w przypadku: a. trzykrotnego naliczenia kary umownej w okresie jednego kwartału b. wykorzystywania mienia Zamawiającego bez jego zgody lub niezgodnie z przeznaczeniem, a także w przypadku stwierdzenia dokonania kradzieży przez osoby wykonujące czynności wynikające z niniejszej umowy w imieniu Wykonawcy, c. ujawnienia osobom trzecim informacji prawnie chronionych, do których dostęp mają osoby w związku z wykonywanym przedmiotem umowy d. rażącego naruszenia przez Wykonawcę postanowień wzoru umowy, w szczególności § 1, § 4, § 12, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów sanitarnych, BHP, p.poż. i innych przy świadczeniu usługi oraz zobowiązany jest do przestrzegania zaleceń organów kontroli. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikających z wzoru umowy na osoby trzecie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego lub b) zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy złożyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na zał. nr 3 do oferty oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, h) szczegółową kalkulację kosztów związanych z wykonywanym zadaniem jako zał. nr 4 do oferty (sporządzona w formie wybranej przez wykonawcę). W kalkulacji należy ująć m.in. liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zadania, środki czystości, ich właściwą jakość itp.) i) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach