Przetargi.pl
Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy gruntowych dróg wojewódzkich w ZDW Gdańsk, z podziałem na części: Cześć 1: obejmująca RDW Bytów Część 2: obejmującą RDW Chojnice Część 3: obejmującą RDW Kartuzy Część 4: obejmującą RDW Lębork Część 5: obej

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Słupska 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8631966
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku
    ul. Słupska 18 18
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8631966
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdw-gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy gruntowych dróg wojewódzkich w ZDW Gdańsk, z podziałem na części: Cześć 1: obejmująca RDW Bytów Część 2: obejmującą RDW Chojnice Część 3: obejmującą RDW Kartuzy Część 4: obejmującą RDW Lębork Część 5: obej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ścinanie - regulacja zawyżonych poboczy gruntowych wraz z odwozem gruntu w miejsce odkładu, w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez jednostki terenowe Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku - Rejony w Bytowie, Chojnicach,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 46 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 1. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną jej powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. Wykaz funkcji wraz z minimalnymi wymaganiami stawianymi kandydatowi: - Kierownik budowy pełniący równocześnie funkcję kierownika robót - posiadający min. 1 rok praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej lub równoważne oraz przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - Operator ścinarki legitymujący się uprawnieniami maszynisty ciężkich maszyn budowlanych i drogowych w zakresie obsługi samobieżnej ścinarki poboczy. Liczba operatorów uzależniona jest od ilości maszyn użytych do realizacji zmówienia. - Dwie osoby do kierowania ruchem legitymujące się uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym. 2.Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu, wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - Frezarka/ ścinarka samobieżna do mechanicznej ścinki poboczy - min. 1 szt., Wykonawca składający ofertę na więcej niż 3 części musi dysponować co najmniej 2 frezarkami; - Samochody ciężarowe - skrzyniowe samowyładowcze - min. 2 szt., Wykonawca składający ofertę na więcej niż 3 części musi dysponować co najmniej 4 samochodami; 3. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i zakresem, polegające na: mechanicznym ścinaniu zawyżonych poboczy gruntowych w ciągu dróg wojewódzkich, krajowych lub powiatowych porównywalne z zamówieniem/ częściami. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1 - 3 Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji zawodowych. Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uprawnienia maszynisty ciężkich maszyn budowlanych i drogowych do obsługi samobieżnej ścinarki poboczy i uprawnienia do kierowania ruchem drogowym. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2. Wykaz sprzętu i środków transportu którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu i środków transportu. 3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach