Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągu w ul. Drzymały, Przyrzecznej i Karowej w Kwidzynie, budowa wodociągu w ul. Górnej w Kwidzynie oraz montaż urządzeń podczyszczających wody opadowe odprowadzane wylotem deszczowym nr 20 do rzeki Liwy

Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne Kwidzyn sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Sportowa 29
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2793319 i 2793919 , fax. 055 2793319
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne Kwidzyn sp. z o.o.
    ul. Sportowa 29 29
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 2793319 i 2793919, fax. 055 2793319
    REGON: 17018834584009
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągu w ul. Drzymały, Przyrzecznej i Karowej w Kwidzynie, budowa wodociągu w ul. Górnej w Kwidzynie oraz montaż urządzeń podczyszczających wody opadowe odprowadzane wylotem deszczowym nr 20 do rzeki Liwy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ok. 1,7 km sieci kanalizacji sanitarne grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Drzymały, Przyrzecznej i Karowej w Kwidzynie Budowa ok. 0,7 km kanalizacji sanitarnej tłocznej w ul. Drzymały i ul. Przyrzecznej w Kwidzyni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien wnieść wadium przetargowe w wysokości: 250 000,00 zł najpóźniej do dnia 19.05.2009 r. do godz. 1145.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, b)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp, c)złożą pisemną ofertę (na załączonym druku) wraz z kosztorysem ofertowym, d)akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ, e)wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty tożsame (każda o długości budowy sieci: wodociągowej 1 500,0 m, kanalizacyjnych 1 500,0 m), których łączna wartość była nie mniejsza niż 7 000 000,00 PLN), f)dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min. po 1 osobie posiadającej uprawnienia o specjalności: drogowej oraz instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku), b)formularz cenowy (Załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego) wraz z kosztorysem ofertowym, c)oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp (złożone na formularzu ofertowym), d)oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem A do niniejszej specyfikacji (złożone na formularzu ofertowym), e)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , f)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i)wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego. Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie minimum 2 robot tożsamych (każda o długości budowy sieci: wodociągowej 1 500,0 m, kanalizacyjnych 1 500,0 m), których łączna wartość była nie mniejsza niż 7 000 000,00 PLN), j)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 3 do formularza ofertowego, potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalności: drogowej i instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 31.12.1994 r. również zaświadczenie lub decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, k)oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 4 Pzp (złożone na Załączniku nr 5 do formularza ofertowego), l)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000 PLN ważną na dzień składania ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagikwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach