Przetargi.pl
Magazynier z obsługą wózka widłowego

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Żeromskiego 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6150395 , fax. 087 6150395
  • Data zamieszczenia: 2014-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Żeromskiego 18 18
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6150395, fax. 087 6150395
    REGON: 51143398200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Magazynier z obsługą wózka widłowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Magazynier z obsługą wózka widłowego dla 6 osobowej grupy bezrobotnych w ramach projektu Punkt oparcia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych 2. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych, przygotowujących do pracy w charakterze magazyniera i operatora wózka widłowego. 3. Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o rozporządzenie MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy /Dz. U. Nr 177, poz. 1193, z późn. zm./i uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.kwalifikacje.praca.gov.pl. 4.Program szkolenia: Moduł I Magazynier będzie obejmował zagadnienia: zapasy magazynowe, budowle magazynowe, technologie prac magazynowych, wyposażenie magazynu, organizację prac magazynowych, zastosowanie programów komputerowych w gospodarce magazynowej, przepisy bhp i ppoż w magazynie. Moduł II Operator wózka będzie obejmował zagadnienia: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowę wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy, czynności operatora w czasie pracy wózka, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu bhp, praktyczną naukę jazdy i manewrowania osprzętem wózka. Moduł III Obsługa komputera będzie obejmował zagadnienia: podstawowe informacje o komputerze i jego użytkowaniu, budowa komputera, profilaktyka antywirusowa, system operacyjny Windows i wykorzystanie aplikacji wbudowanych w Windows, podstawy obsługi podstawowych programów pakietu Microsoft Office i arkusza kalkulacyjnego. 5. Miejsce realizacji szkolenia: miasto Gołdap. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 100 godzin zegarowych obejmujących: Moduł I Magazynier - 32 godz. Moduł II Operator wózka - 40 godz. w tym: zajęcia teoretyczne: 25 godz., zajęcia praktyczne: 15 godz. Moduł III Obsługa komputera - 28 godz. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę, licząca średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7. Szkolenie ma zostać przeprowadzone w formie kursu, według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia powinny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 7 godzin zegarowych dziennie. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. Zajęcia winne być przeprowadzone w godz. od 8:00 do 17:00. 8. Pomieszczenia, w których będą odbywały się zajęcia muszą być zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy i wyposażone w pomoce dydaktyczne dostosowane do szkolenia objętego zamówieniem. 8. Wykonawca winien zagwarantować uczestnikom szkolenia catering w postaci /herbata, kawa, ciastka/ i wydzielić miejsce zapewniające swobodne spożycie posiłku. 9. W preliminarzu kosztów szkolenia należy ująć zakup wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych i teoretycznych. 10. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi, program szkolenia i harmonogram zajęć oraz niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne adekwatne do treści szkolenia, tj. do zajęć teoretycznych: co najmniej jeden podręcznik lub skrypt szkoleniowy w wersji drukowanej, minimum zbindowany, zeszyt zawierający co najmniej 32 kartki, długopis. Materiały szkoleniowe i dydaktyczne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia jego własność. 13. Po ukończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzyma: 1/ zaświadczenie ukończenia kursu zgodnie z wzorem z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. /Dz. U. z 2012 r. poz. 186, z późn. zm./ w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, wraz z suplementem obejmującym: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową, 2/ certyfikat z logo EFS zawierający informacje zgodnie z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia informacji o szkoleniu w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowanie w tej bazie informacji o każdym szkoleniu. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania sal dydaktycznych logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 17. Stosowania wizualizacji projektu Punkt oparcia na wszystkich dokumentach związanych z realizacją szkolenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.goldap.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach