Przetargi.pl
Magazynier (uprawnienia na obsługę wózka jezdniowego, podstawy komputera + książeczka sanepidowska) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 45-266 Opole, ul. majora Hubala 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4422929 , fax. 077 4422928
  • Data zamieszczenia: 2014-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. majora Hubala 21 21
    45-266 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4422929, fax. 077 4422928
    REGON: 53159856100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Magazynier (uprawnienia na obsługę wózka jezdniowego, podstawy komputera + książeczka sanepidowska) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia zamkniętego pn. MAGAZYNIER ( uprawnienia na obsługę wózka jezdniowego, podstawy komputera + książeczka sanepidowska ) dla 10 uczestników ( 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu ) realizowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie j; Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych; projektu pn. HERKULES. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia do podjęcia pracy na stanowisku pracownika hurtowni i magazynu. Program szkolenia obejmuje 150 godzin szkolenia 1 uczestnika projektu, w tym 67 godzin modułu operator wózków widłowych 1 uczestnika projektu. Godzina kursu w części teoretycznej i praktycznej liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, z tym, że przerwy mogą być ustalane elastycznie. Godziny zajęć praktycznych u pracodawców powinny być równe godzinom zegarowym, przerwy zgodne z wymaganiami stanowiska pracy. Program szkolenia powinien obejmować następujące tematy: Moduł pracownik hurtowni magazynu 51 godzin: -bezpieczeństwo i higiena pracy w jednostkach hurtowo-magazynowych, przy transporcie ręcznym i mechanicznym, ochrona przeciwpożarowa, -obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego, -towaroznawstwo, -organizacja procesu sprzedaży, -ewidencja obrotu towarowego, -odpowiedzialność materialna, -dokumentacja organizacji magazynu i hurtowni, -kultura zawodu, -obsługa programów komputerowych wykorzystywanych w hurtowni i magazynie, w wymiarze minimum 24 godzin szkolenia. Moduł operator wózków widłowych 67 godzin w tym 47 godzin teorii i 20 godzin praktyki: Typy stosowanych wózków jezdniowych Budowa wózka Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami -8 godzin Czynności operatora w czasie pracy z wózkami Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, Wiadomości z zakresu BHP Wiadomości o dozorze technicznym Praktyczna nauka jazdy - 15 godzin1 uczestnika szkolenia Wiadomości związane z wymianą butli gazowych - Wymiana butli gazowych - pokaz przez instruktora i samodzielna wymiana przez kursantów - 5 godzin (praktyka) 1 uczestnika szkolenia. Moduł podstaw obsługi komputera 32 godziny teorii i praktyki przy pracy na komputerze: Podstawowe informacje o komputerze: 1 godzina, Dostosowanie systemu MS Windows do własnych potrzeb: 1 godzin, Organizacja i zarządzanie danymi: 2 godzin, Aplikacje użytkowe: 2 godzin, Obsługa urządzeń zewnętrznych: 2 godzin, Edytor tekstów MS Word: 8 godzin, Poczta elektroniczna i Internet: 8 godzin, Praca z arkuszem kalkulacyjnym Excell; 8 godzin. UWAGA: W trosce o dobro osób bezrobotnych, a także aby program szkolenia był jak najbardziej dopasowany do potrzeb osób bezrobotnych, za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zmianę ilości godzin pomiędzy poszczególnymi tematami w części dotyczącej obsługi komputera. Dokonane zmiany nie mogą jednakże pomniejszyć łącznego wymiaru 32 godzin. Zagadnienia organizacyjne: 1)Szkolenie ( zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyczne ) realizowane będzie na terenie miasta Opola w miejscu umożliwiającym dogodny dojazd autobusami MZK. 2)Zajęcia (zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyka) realizowane będą od poniedziałku do piątku, od godziny 9.00 - 15.00 w wymiarze 30 godzin tygodniowo. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, przewiduje możliwość zmiany tylko i wyłącznie godzin szkolenia, a nie dni. Nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy godzinami zajęć teoretycznych celem skrócenia zajęć w danym dniu. 3) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia harmonogramu szkolenia, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, nie później jednak niż na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia. Harmonogram nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia oraz egzamin wewnętrzny. 4)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom szkolenia sali wykładowych z wyposażeniem multimedialnym oraz sali wyposażonej w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych tj. osobnego stanowiska komputerowego dla każdego uczestnika szkolenia z licencjonowanym programem fakturowo - magazynowym. Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma rodzajami wózków, w tym jezdniowym wózkiem podnośnikowym z napędem akumulatorowym lub spalinowym oraz jezdniowym wózkiem podnośnikowym zasilanym paliwem gazowym. 5)Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia. Materiały te powinny zostać oznakowane zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów POKL. Wykonawca wyposaża uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne. Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. 6)Wykonawca zobowiązuje się zapewnić co najmniej 4 prowadzących szkolenie, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. Szkolenie powinno być prowadzone przez wykładowców posiadających udokumentowaną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu budowy i obsługi wózków oraz spełniać wszystkie wymagania zgodnie z rozporządzeniami dotyczącymi prowadzenia ośrodków szkoleniowych oraz zatrudnienia kadry dydaktycznej. Instruktorzy prowadzący zajęcia praktyczne muszą mieć ukończony kurs operatorów wózków widłowych oraz spełniać wszystkie wymagania zgodnie z rozporządzeniami dotyczącymi prowadzenia ośrodków szkoleniowych oraz zatrudnienia kadry dydaktycznej. 7)Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego. 8)Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osób, które nie pobierają stypendium szkoleniowego (od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia). Listę tych osób Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie szkolenia. Do kosztów szkolenia wynikających z zawartej umowy Wykonawca ma prawo doliczyć koszty ubezpieczenia w wysokości zgodnej z załączonymi dokumentami ( polisą ). 9)Wykonawca zapewnia obsługę administracyjno - organizacyjną szkolenia (tj. m.in. prowadzenie dokumentacji zgodnie z zapisami umowy, przygotowanie list obecności, przygotowanie danych do zaświadczeń, wprowadzenie szkolenia na stronę www.inwestycjawkadry.pl). 10)Wykonawca zobowiązuje się do podania w formularzu oferty osoby do kontaktu, odpowiedzialną za szkolenie (kierownika kursu), telefonu stacjonarnego i komórkowego do tej osoby, adresu email. 11)Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego ( koszt egzaminu wewnętrznego wliczony jest w koszt szkolenia) oraz egzaminu przed komisją UDT. 12)Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia badań lekarskich przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy. Badania mają na celu stwierdzenie zdolności do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Badania te muszą odbyć się przed rozpoczęciem szkolenia oraz mają zostać ujęte w koszcie szkolenia (w cenie oferty). 13)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienie i przeprowadzenie badania w sanepidzie których pozytywny wynik skutkował będzie wydaniem książeczki sanitarno-epidemiologicznej. Badania te mają się rozpocząć w pierwszych dwóch dnia szkolenia, oraz mają zostać ujęte w koszcie szkolenia (w cenie oferty). 14)Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń określonych w § 18 ust 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz dołączenia do nich następujących informacji: okresu trwania szkolenia, tematów i wymiaru godzin zajęć edukacyjnych oraz zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego z Urzędu Dozoru Technicznego. 15)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz.U. nr 169 z 2003r.) i p.poż. 16)Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest oznakować pomieszczenia, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów POKL. 17)Zamawiający zobowiązuje się do przekazania przed rozpoczęciem szkolenia wszelkich materiałów promocyjno-informacyjnych w postaci plików oraz plakatów spełniających wymogi Unii Europejskiej w zakresie promocji i
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach