Przetargi.pl
Likwidacji 4 obiektów po byłej KWK Nowa Ruda w Nowej Rudzie: Część I: Zadanie 1. Rozbiórka budynku przepompowni wraz z żelbetowymi zbiornikami ściekowymi przy osadnikach w Woliborzu. Zadanie 2. Rozbiórka budowli hydrotechnicznych - mnichów na terenie osadników w Woliborzu (2szt), Część II: Zadanie 1. Rozbiórka budowli hydrotechnicznych - mnichów na terenie osadnika 3B na Polu Słupiec w Nowej Rudzie (2szt), Zadanie 2. Rozbiórka zbiorników Dora (2 szt.) na działce 1/81 w Nowej Rudzie.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacji 4 obiektów po byłej KWK Nowa Ruda w Nowej Rudzie: Część I: Zadanie 1. Rozbiórka budynku przepompowni wraz z żelbetowymi zbiornikami ściekowymi przy osadnikach w Woliborzu. Zadanie 2. Rozbiórka budowli hydrotechnicznych - mnichów na terenie osadników w Woliborzu (2szt), Część II: Zadanie 1. Rozbiórka budowli hydrotechnicznych - mnichów na terenie osadnika 3B na Polu Słupiec w Nowej Rudzie (2szt), Zadanie 2. Rozbiórka zbiorników Dora (2 szt.) na działce 1/81 w Nowej Rudzie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót likwidacyjnych (rozbiórkowych) obiektów budowlanych i budowli pozostałych po byłej kopalni Nowa Ruda, które ze względu na lokalizacje podzielono na dwie Części: Część I: Zadanie 1. Rozbiórka budynku przepompowni wraz z żelbetowymi zbiornikami ściekowymi przy osadnikach w Woliborzu. Zadanie 2. Rozbiórka budowli hydrotechnicznych - mnichów na terenie osadników w Woliborzu (2szt). 1.1. Zakres robót Zadania 1 obejmuje: 1.1.1. Rozbiórkę budynku przepompowni polegającą na: - rozbiórce pokrycia z papy znajdującej się na stropodachu budynku i jej utylizacji, - rozebraniu stropodachu - zdemontowaniu żelbetowych płyt korytowych opartych na dźwigarach żelbetowych, - rozbiórce ścian zewnętrznych konstrukcji szkieletowej po uprzednim wyburzeniu wypełnienia szkieletu wykonanego z cegły pełnej, - rozebraniu żelbetowej płyty stropowej piwnicy, schodów żelbetowych, - rozszczelnieniu poprzez rozkucie żelbetowej posadzki na poziomie - 4,90 m poniżej poziomu terenu - do uzyskania kontaktu z gruntem rodzimym, - rozebraniu fundamentów do głębokości min. 2,0m poniżej poziomu terenu, - rozdrobnieniu wyburzonych elementów konstrukcji żelbetowej do granulacji <250mm, - zasypaniu piwnicy budynku oraz zbiorników ściekowych stanowiących integralną część budynku przepompowni rozdrobnionym w/w materiałem zasypowym uzupełnionym piaskiem lub pospółką, - uporządkowaniu terenu po wyburzeniu - wykonaniu wierzchniej warstwy zasypowej ( grubości min. 50 cm) gruntem mineralnym, 1.1.2. Rozbiórkę zbiorników ściekowych polegającą na: - wyburzeniu żelbetowej płyty przykrywającej zbiornik nr1, - rozkuciu dna zbiorników na całej powierzchni- do uzyskania kontaktu z gruntem rodzimym, - wyburzeniu żelbetowych ścian konstrukcyjnych do poziomu - 2,0m poniżej poziomu terenu, - rozdrobnieniu wyburzonych elementów konstrukcji żelbetowej do granulacji <250mm, - wykonaniu zasypu rozkruszonym gruzem do poziomu -0,7m poniżej poziomu terenu (nad rury spustowe), - ułożeniu folii izolacyjnej na wykonanej warstwie zasypowej, - wykonaniu uzupełnienia zasypu gruntem mineralnym - do poziomu terenu, - uporządkowaniu i wyrównaniu terenu po wyburzeniu - wykonaniu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 1.2. Zakres robót Zadania 2 obejmuje: 1.2.1. Przygotowanie terenu polegające na : - przesunięciu mułu i gruntu zalegającego w bezpośrednim sąsiedztwie przewidzianych do wyburzenia mnichów, - rozplantowanie w/w zebranych mułów węglowych na terenie osadnika 1.2.2. Rozbiórkę konstrukcji polegającą na : - zdemontowaniu fragmentów drewnianych przegród regulacyjnych, - wyburzeniu żelbetowej konstrukcji mnicha do wysokości ok. 1,0m powyżej rurociągu odwadniającego (znajdującego się poniżej poziomu zero terenu osadnika) - rozdrobnieniu wyburzonych elementów konstrukcji żelbetowej do granulacji <250mm, - zasypaniu w/w rozdrobnionym gruzem pozostałej, niewyburzonej części mnicha (utworzenie warstwy filtracyjnej umożliwiającej spływ wód opadowych do potoku), - wywiezieniu nadwyżki gruzu po rozebranej i rozkruszonej konstrukcji żelbetowej, - uporządkowaniu ( wyrównaniu terenu placu budowy), - naprawie dróg gruntowych wykorzystanych do dojazdu sprzętu ciężkiego, celem wykonania robót rozbiórkowych, - wykonaniu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarach robót i projektach rozbiórek stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ nr 7.1 i 7.2 dla zadania 1 i 8.1. i 8.2. dla zadania 2. Część II: Zadanie 1. Rozbiórka budowli hydrotechnicznych - mnichów na terenie osadnika 3B na Polu Słupiec w Nowej Rudzie (2szt), Zadanie 2. Rozbiórka zbiorników Dora (2 szt.) na działce 1/81 w Nowej Rudzie. 1.3. Zakres robót Zadania 1 obejmuje: 1.3.1. Przygotowanie terenu polegające na : - przesunięciu mułu i gruntu zalegającego w bezpośrednim sąsiedztwie przewidzianych do wyburzenia mnichów, - rozplantowanie w/w zebranych mułów węglowych na terenie osadnika 1.3.2. Rozbiórkę konstrukcji polegającą na : - zdemontowaniu fragmentów drewnianych przegród regulacyjnych, - wyburzeniu żelbetowej konstrukcji mnicha do wysokości ok. 1,0m powyżej rurociągu odwadniającego (znajdującego się poniżej poziomu zero terenu osadnika) - rozdrobnieniu wyburzonych elementów konstrukcji żelbetowej do granulacji <250mm, -zasypaniu w/w rozdrobnionym gruzem pozostałej, niewyburzonej części mnicha (utworzenie warstwy filtracyjnej umożliwiającej spływ wód opadowych do potoku), - wywiezieniu nadwyżki gruzu po rozebranej i rozkruszonej konstrukcji żelbetowej, - uporządkowaniu ( wyrównaniu terenu placu budowy), - naprawie dróg gruntowych wykorzystanych do dojazdu sprzętu ciężkiego, celem wykonania robót rozbiórkowych, - wykonaniu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 1.4.Zakres robót Zadania 2 obejmuje: 1.4.1. Rozbiórkę zbiorników Dora polegającą na: - wykarczowaniu krzaków i wycince drzew w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót rozbiórkowych (w przypadku drzew, których wiek przekracza 5 lat niezbędnym jest uzyskanie przez Wykonawcę stosownego zezwolenia na wycinkę), - wyzbrojeniu obiektów (zbiorników) z nieczynnych elementów instalacyjnych ( zasuwy, rurociągi technologiczne, elementy stalowej konstrukcji wsporczej), - rozkuciu na całej powierzchni żelbetowych posadzek zbiorników, - wyburzeniu ścian zbiorników w części nadziemnej i podziemnej do pełnej głębokości posadowienia (ok. 1,5m poniżej poziomu terenu działki przyległej ozn. geodezyjnie o nr 1/4) - rozdrobnieniu wyburzonych elementów konstrukcji żelbetowej do granulacji < 40mm, - rozplantowaniu granulatu betonowego na terenie sąsiedniej działki znajdującej się po stronie północno- zachodniej wyburzanego obiektu(dz. oznaczona w ew gruntów o nr 1/60 w użytkowaniu wieczystym zamawiającego), 1.4.2. Rozbiórkę infrastruktury towarzyszącej (komora technologiczna, schody żelbetowe, studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych) polegającą na: - wyburzeniu żelbetowego przykrycia komory, - zdemontowaniu rurociągów i armatury salowej w tym podparć osłon i podwieszeń, - rozkuciu żelbetowego dna komory oraz ścian, po uprzednim odsłonięciu ziemi celem dostępu do ścian, - wyburzeniu ręcznym schodów żelbetowych posadowionych na skarpie (od strony północno- zachodniej zbiorników Dora), - wyburzeniu studni z kręgów betonowych po uprzednim zdemontowaniu stalowych rur spustowych (do głębokości min. 2,0m poniżej poziomu terenu), - rozdrobnieniu wyburzonych w/w elementów konstrukcji żelbetowych do granulacji< 40mm, - zasypaniu w/w gruzem z rozbiórek pozostawionej w gruncie poniżej -2,0m części podziemnej zbiorników, - uzupełnieniu gruntem rodzimym powstałym z plantowania wierzchowiny działki, brakującego zasypu części podziemnej zbiorników, - zniwelowaniu terenu po robotach wyburzeniowych do poziomu działki sąsiadującej od strony południowo -wschodniej ozn. w ew. gruntów o nr ?- w użytkowaniu wieczystym Zamawiającego, - ukształtowaniu skarpy od strony północno- zachodniej, - wykonaniu robót porządkowych całego placu budowy, - wykonaniu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: w kwocie 6.600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześć set zł), w tym: na część I w wysokości: 2.600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześć set zł) na część II w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, których spełnienie wymagane jest od Wykonawców: Wykonawca powinien: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 st. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winni specjalizować się na rynku robót w wykonywaniu prac o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót rozbiórkowych i udokumentować realizację w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem, złożonością i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 6. Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami objętymi zamówieniem, tj. uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla kierownika robót i będących członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Zamawiający nie wymaga wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi Wykonawcy, w przypadku podzleceń poszczególnych zakresów robót należy w ofercie wskazać zakresy zlecone podwykonawcom. 8. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł - polisę ubezpieczeniową należy dołączyć do oferty - dla każdej części. 9. Wykonawca powinien posiadać stosowne zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, powstałymi w wyniku robót rozbiórkowych oraz przejmie na siebie obowiązki jako posiadacz powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami załączy on do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i załączniki które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik Nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy, który należy załączyć do oferty - załącznik Nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik Nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia , które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7.Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia załącznik nr 4 do druku OFERTA. W przypadku, składnia oferty, gdy Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom winien wskazać tę cześć zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy - załącznik nr 4a do druku OFERTA. 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z opisem w pkt. 3.3. niniejszej SIWZ - należy dołączyć do załącznika nr 4 do druku OFERTA - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 9. Wykaz ważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonywania robót, zgodnie z pkt. 3.2 SIWZ oraz załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do druku OFERTA - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą jak 100.000,00 zł dla każdej części, zgodnie z pkt. 3.5 SIWZ- oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 11.Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia z dołączonymi kosztorysami ofertowymi uproszczonymi sporządzonymi zgodnie z opisem pkt. 8.7. SIWZ- załącznik nr 6 do druku OFERTA. 12. Jeżeli Wykonawca posiada ma załączyć zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, powstałymi w wyniku rozbiórki obiektów budowlanych oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacza powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji, zgodnie z opisem pkt. 3.6 SIWZ. Wykonawca może załączyć do oferty umowę z podmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, który będzie świadczył w tym zakresie usługę na jego rzecz. W przypadku kiedy wykonawca posiada siedzibę poza terytorium RP w zakresie składanych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 1655 oraz 2008r. nr 171 poz. 1058).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach