Przetargi.pl
Letnie i zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników, deratyzacja nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwo Społecznego Sp. z o.o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. W. Cieślaka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 374 12 25
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
    ul. W. Cieślaka
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 374 12 25
    REGON: 33058252900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.szczecinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie i zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników, deratyzacja nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwo Społecznego Sp. z o.o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia rozliczanego ryczałtem jest: letnie i zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników, deratyzacja nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwo Społecznego Sp. z o.o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku zakres usług obejmuje: - letnie i zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwo Społecznego Sp. z o.o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku - deratyzacja nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwo Społecznego Sp. z o.o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku 2. Wykaz terenów zawierają załączniki Nr 1, Nr 2, Nr 3 Nr 4 do niniejszej SIWZ. 3. Powierzchnia terenów ogółem wynosi – 90.420,31 m2 w tym: a) powierzchnie podwórek 11.054,96 m2 b) powierzchnie chodników wewnątrz osiedlowych 8.878,36 m2 c) dojścia do budynków 1.620,73 m2 d) tereny zielone (trawniki , żywopłoty) 55.332,43 m2 e) parkingi i drogi 11.047,69 m2 f) tereny na których znajdują się pojemniki na śmieci oraz dojścia do tych pojemników 2.486,14 m2 4. Długość chodników w ciągach pieszo-jezdnych ( według załączników Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4) wynosi 3.025,60 mb 5. Wykaz budynków objętych deratyzacją (ok. 95 budynków) zawierają załączniki Nr 5 i Nr 6 stanowiące integralną część niniejszej umowy. Szczegółowy zakres usług obejmuje: 1. Letnie utrzymanie terenów prowadzone jest w okresie umownym od miesiąca kwietnia do miesiąca października włącznie, a w razie konieczności wynikającej z warunków atmosferycznych również w innych terminach i obejmuje: 1) zamiatanie/ oczyszczanie z wszelkich nieczystości dróg, chodników, dojść do budynków, zasieków śmietnikowych oraz pozostałych terenów utwardzonych, 2) plewienie chwastów z terenów zielonych, chodników oraz pozostałych terenów utwardzonych, 3) usuwanie uschniętych nasadzeń, żywopłotów, kwiatów itp., 4) wycinanie samosiewów drzew (do 10 cm obwodu mierzone na wysokości 5 cm); 5) koszenie trawy nie dopuszczając do jej przerostu powyżej 10 cm, tj. wysokość trawy nie powinna przekraczać 15 cm, 6) przycinanie żywopłotów 1 raz w roku i 4- ro krotne obcinanie odrostów oraz sadzenie uzupełniające, 7) grabienie/oczyszczenie terenów zielonych po koszeniu trawy i po obcinaniu żywopłotu, 8) grabienie/zbieranie liści opadłych z drzew, 9) dowóz piasku do piaskownic i jego wymiana 2 razy w roku ( około 10 piaskownic ), 10) mycie urządzeń zabawowych na placach zabaw min. 5 razy w okresie letnim, 11) opróżnianie ustawionych na obsługiwanych terenach koszy osiedlowych / ulicznych z częstotliwością min. 1 raz w tygodniu oraz na bieżąco w przypadku przepełnienia. (od 30 do 36 szt. ), 12) mycie i dezynfekcja koszy osiedlowych ulicznych z częstotliwością zapewniającą utrzymanie ich w należytym stanie estetycznym i sanitarnym - min. 4 razy w okresie letnim, 13) sprzątanie posesji, kompleksów garażowych, zasieków śmietnikowych, wsypów piwnicznych, oraz placów przy pojemnikach na śmieci łącznie ze zgromadzonym sprzętem agd., meblami, gruzem, gałęziami i pozostałymi odpadami zielonymi oraz innymi nieczystościami, 14) transport wszystkich nieczystości/odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy w zakresie letniego utrzymania, na wysypisko wraz z opłatą za składowanie tj. zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zimowe utrzymanie terenów prowadzone jest miesiącach listopad, grudzień, styczeń, luty i marzec, a w przypadku konieczności również w innych miesiącach i polega na usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem lub innym dopuszczonym do stosowania środkiem, w celu zapobiegania śliskości i zapewnienia bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów i pieszych po drogach, parkingach, chodnikach, podjazdach dla niepełnosprawnych, stopniach schodowych do budynków (od strony ulicy i posesji) oraz dojściach do budynków, garaży i śmietników ((również, gdy powierzchnia dojścia nie jest wyodrębniona z powierzchni np. podwórza lub trawnika), poprzez: 1) zapewnienie wszystkich materiałów potrzebnych do zwalczania śliskości zimowej, których odpowiednia ilość powinna być zgromadzona przed rozpoczęciem sezonu zimowego, 2) usuwanie świeżego opadu śniegu (opad nocny - do godz. 6:00 rano, w ciągu dnia niezwłocznie po jego powstaniu), 3) usuwanie gołoledzi i śliskości zimowej (powstałej w nocy - do godz. 6:00 rano, w ciągu dnia niezwłocznie po jej powstaniu), 4) uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników, schodów, podjazdów dla niepełnosprawnych oraz dojść do budynków oraz śmietników minimum raz dziennie, 5) oczyszczenie chodników, schodów i podjazdów dla niepełnosprawnych oraz dojść do budynków z piasku lub innego dopuszczonego do stosowania środka użytego do likwidacji śliskości.. 6) grabienie/zbieranie liści opadłych z drzew, 7) sprzątanie posesji, kompleksów garażowych, zasieków śmietnikowych, wsypów piwnicznych, oraz placów przy pojemnikach na śmieci łącznie ze zgromadzonym sprzętem agd., meblami, gruzem, gałęziami i pozostałymi odpadami oraz innymi nieczystościami, 8) opróżnianie na obsługiwanych terenach koszy osiedlowych / ulicznych z częstotliwością min. 1 raz w tygodniu oraz na bieżąco w przypadku przepełnienia ( ok. od 30 do 36 szt.), 9) transport wszystkich nieczystości/odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy w zakresie zimowego utrzymania, na wysypisko wraz z opłata za składowanie tj. zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Deratyzację, która prowadzona jest 2 razy do roku, tj.: termin wiosenny - od dnia 20 marca do dnia 31 marca, termin jesienny - od dnia 20 października do dnia 31 października i polega na wyłożeniu trutek, w korytarzach piwnicznych w szczególności w narożnikach i wzdłuż ścian oraz na ścieżkach przemieszczania się gryzoni i w miejscach ich żerowania w ilości tacka (75-80g) na 4-5 mb ścieżki. W przypadku i wystąpienia gryzoni w innych miejscach niż pomieszczenia piwniczne Wykonawca w uzgodnieniu z Koordynatorami umowy jest zobowiązany do wyłożenia trutki w takich miejscach, a w razie konieczności również w innych terminach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spis treści. 2. Wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ). 3. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika. 4. Oryginał dokumentu wniesienia wadium lub kopia przelewu bankowego na kwotę 10.000,00 zł. 5. Oświadczenie Wykonawcy o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego wzór stanowi Załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. 6. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach