Przetargi.pl
Kurs przyuczający do zawodu Murarz - betoniarz oraz Kucharz małej gastronomii.

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. W. Jagiełły 31a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6972283 , fax. 023 6973706
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. W. Jagiełły 31a 31a
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6972283, fax. 023 6973706
    REGON: 00032119300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kurs przyuczający do zawodu Murarz - betoniarz oraz Kucharz małej gastronomii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów przyuczających do zawodu Murarz - betoniarz oraz Kucharz małej gastronomii dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Działdowie z Funduszu Pomocy Postpenitencjarnej. 2. Kursy obejmują: a) Murarz - betoniarz: - 20 godz. zajęć teoretycznych (w tym 5 godzin z zakresu aktywizacji społeczno - zawodowej), 1 godzina = 45 minut, - 80 godz. zajęć praktycznych, 1 godzina = 60 minut, b) Kucharz małej gastronomii: - 20 godz. zajęć teoretycznych (w tym 5 godzin z zakresu aktywizacji społeczno - zawodowej), 1 godzina = 45 minut, - 60 godz. zajęć praktycznych, 1 godzina = 60 minut. 3. Program szkolenia winien zawierać wiadomości : Murarz - betoniarz: a) BHP szkolenie wstępne i stanowiskowe, b) rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, c) materiałoznawstwo, d) organizacja stanowiska pracy, e) praktyka, f) aktywizacja społeczno - zawodowa, g) egzamin końcowy. Kucharz małej gastronomii: a) BHP szkolenie wstępne i stanowiskowe, b) rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, c) materiałoznawstwo, d) organizacja stanowiska pracy, e) praktyka, f) aktywizacja społeczno - zawodowa, g) egzamin końcowy. 4. Miejsce szkoleń: zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne odbywały będą się na terenie Aresztu Śledczego w Działdowie w godzinach 8.00 - 15.15, przerwa obiadowa w godzinach 12.00 - 13.15. 5. W ramach w/w przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić kurs Murarz - betoniarz dla 10 osadzonych i Kucharz małej gastronomii dla 8 osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności. 6. Kursy zakończą się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursów oraz wydaniem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu i nabycie uprawnień do pracy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). Egzamin sprawdzający przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Do składu komisji Wykonawca powoła jednego przedstawiciela Zamawiającego. 7. Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązuje się do zapewnienia: a) materiałów dydaktycznych, piśmiennych, podręczników itp., b) podstawowych narzędzi niezbędnych do realizacji szkolenia tylko kursu Murarz - betoniarz. 8. Zamawiający po realizacji usługi dokona płatności przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT (rachunku) wraz z listami obecności oraz protokołem odbioru usługi (notatką z wykonania przedmiotu zamówienia), którą podpisują Dyrektor Aresztu Śledczego w Działdowie oraz kierownik Wykonawcy. Protokół lub notatka powinny zawierać: - nazwę Zamawiającego i Wykonawcy, - termin przeprowadzenia kursów (od dnia ...do dnia...), - liczbę godzin lekcyjnych (zegarowych), - wykaz imienny beneficjentów ostatecznych, którzy ukończyli szkolenie, nie przystąpili w ogóle do szkolenia lub nie ukończyli szkolenia (wraz z podaniem okoliczności oraz przyczyn nie ukończenia szkolenia), - dokładną datę zrealizowania zamówienia w całości, - określenie zaświadczeń wydanych o ukończeniu szkolenia, wydanych beneficjentom ostatecznym. 9. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie: a) przedstawienie w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy listy prelegentów/trenerów przewidzianych do prowadzenia zajęć w ramach szkoleń wraz z dokumentami poświadczającymi ich uprawnienia do prowadzenia wykładów i warsztatów w przedmiotowym zakresie (CV), b) przedstawienie do akceptacji w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy szczegółowego programu oraz harmonogramu szkoleń, materiałów szkoleniowych, wzorów certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, c) przekazanie w terminie 7 dni kalendarzowych po zakończeniu szkoleń wszystkich dokumentów dotyczących szkoleń, tj. szczegółowy program, harmonogram, listy obecności, 1 komplet materiałów szkoleniowych wraz z prezentacjami multimedialnymi, listę osób, które pomyślnie ukończyły szkolenie i otrzymały zaświadczenie/certyfikat uczestnictwa, d) zapewnienia stałego nadzoru nad prawidłowością realizacji szkoleń uczestnictwa w całym okresie trwania szkoleń swego przedstawiciela w celu zapewnienia odpowiedniej realizacji usługi, e) zawarcie umów cywilnoprawnych z wykładowcami, w których treści będą zawarte następujące uregulowania: - ilość godzin lekcyjnych (zegarowych), - stawka za 1 godzinę wykładu, - temat wykładu (w przypadku kilku tematów podanie tematów wykładu wraz z określeniem czasu ich trwania), -forma prezentacji, wyszczególnienie materiałów szkoleniowych i sposobu ich przekazania uczestnikom szkolenia. 10. Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą zastrzega sobie prawo do nadzoru merytorycznego nad przebiegiem i obsługą organizowanych szkoleń przez cały okres ich trwania. 11. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa nie będzie mógł zlecić wykonania części merytorycznej zamówienia tj. przeprowadzenia samych szkoleń innemu podmiotowi, w przypadku naruszenia Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym. 12. Zamawiający po podpisaniu umowy zobowiąże się do: a) dostarczenia Wykonawcy bazy danych uczestników szkolenia w terminie 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia, b) zastrzega sobie prawo zmniejszenia wysokości wynagrodzenia instytucji szkoleniowej w przypadku nie przystąpienia lub nie ukończenia szkolenia przez beneficjenta ostatecznego, c) w przypadku nieterminowego wykonania lub odstąpienia od wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę Zamawiający będzie naliczał kary umowne za: - nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy w wysokości 1% wynagrodzenia umownego za każdy dzień roboczy opóźnienia, - odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego, d) zobowiązuje się do zapewnienia sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia - kurs Kucharz małej gastronomii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. spełniają następujące warunki szczegółowe: - posiadają wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Sposób oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt VI SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 4. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach