Przetargi.pl
Kurs brukarza dla 8 osób - DKw - 220/9/2009/POKL

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, ul. Piłsudskiego 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5248600 , fax. 089 5248638
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Piłsudskiego 3 3
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5248600, fax. 089 5248638
    REGON: 00059045000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kurs brukarza dla 8 osób - DKw - 220/9/2009/POKL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego brukarza dla 8 osób, tzw. Beneficjentów Ostatecznych, którymi będą osadzeni w Areszcie Śledczym w Olsztynie. Projekt Aktywizacja społeczno zawodowa skazanych niepełnosprawnych oraz osób skazanych na karę pozbawienia wolności na podstawie art. 209 § 1 Kodeksu Karnego realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 4) wpisani są do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP, 5) dysponują potencjałem technicznym i zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - dysponuje wykładowcą zajęć teoretycznych i praktycznych, który posiada przygotowanie zawodowe, zgodnie z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualny odpis z Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualny wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (lub publicznych), 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, 6. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: dokument wymienione w ppkt. 2, 3, 4 i 6 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca złoży formularz ofertowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Wraz z ofertą należy złożyć preliminarz kosztów. Warunki oraz sposób jego sporządzenia określone zostały w rozdziale XVI niniejszej specyfikacji Opis sposobu obliczenia ceny. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. 6. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1 i 2. 7. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający zastrzega, że całość zamówienia musi być wykonana przez Wykonawcę. W związku z tym Wykonawca nie może powierzyć zamówienia dla podwykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach