Przetargi.pl
Kurs - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG

Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7433500 , fax. 089 7433501
  • Data zamieszczenia: 2013-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
    ul. Kopernika 1 1
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7433500, fax. 089 7433501
    REGON: 51092871800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupmragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kurs - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: organizacja i przeprowadzenie szkolenia p.n.: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG wraz z egzaminem kwalifikacyjnym. 2. Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. 3. Cel Kursu : teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminu kwalifikacyjnego. 4. Program i warunki realizacji szkolenia: 4.1. Program i warunki szkolenia i egzaminowania spawaczy powinny być zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach: 4.1.1. Wytyczne Nr W-07/IS-02 - Programy szkolenia spawaczy metodą MAG (135) blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych; 4.1.2. Wytyczne Nr W-07/IS-03 - Programy szkolenia spawaczy metodą TIG (141) blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych 4.1.3. Egzamin spawaczy po kursie spawania powinien odbywać się według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa Nr W-07/IS-17. 4.2. Dokumentem potwierdzającym objęcie ośrodka szkoleniowego lub kursu spawania merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach jest atest lub jednorazowa zgoda na przeprowadzenie kursu spawania. 5. Ilość osób objętych zamówieniem - 12 osób bezrobotnych, uczestników projektu, skierowanych na szkolenie przez Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie. 6. Termin i warunki realizacji zamówienia: 6.1. Termin realizacji zamówienia: 6.1.1. Rozpoczęcie kursu: 13 - 21.01.2014 r.. 6.1.2. Zakończenie realizacji kursu: do 30.04.2014 r.. 6.2. Miejsce realizacji szkolenia: Mrągowo i teren powiatu mrągowskiego. 6.3. Szkolenie odbywać się powinno w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 6.3.1. jeżeli przepisy odrębne stanowią inaczej kurs należy przeprowadzić zgodnie z przepisami regulującymi zasady prowadzenia szkolenia spawaczy. 6.4. Zajęcia szkoleniowe realizowane powinny być w formie wykładu, seminarium, pokazu, ćwiczeń lub w innych formach zajęć stosowanych w kształceniu osób dorosłych. 6.5. Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się w godzinach od 7.00 do 16.00. 6.6. Liczba godzin szkolenia na osobę nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie. 6.7. Zajęcia szkoleniowe powinny być realizowane w układzie dni tygodnia: poniedziałek - piątek. 6.8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przygotowania i przedłożenia do zatwierdzenia harmonogramu zajęć szkolenia, który powinien zawierać daty, godziny, miejsce, tematykę i prowadzących zajęcia, zgodnie ze wzorem Załącznika Nr 1 do Umowy. 6.9. Zajęcia praktyczne powinny być zrealizowane na jednoosobowych stanowiskach spawalniczych. 6.10. Liczba godzin szkoleniowych na osobę: 230 godz., w tym: 6.10.1. Aktywne poszukiwanie pracy - 8 h /2x4 h na rozpoczęcie i zakończenie kursu/ 6.10.2. Zajęcia teoretyczne spawania - 42 h 6.10.3. Zajęcia praktyczne metodą MAG - 100 h 6.10.4. Zajęcia praktyczne metodą TIG - 80 h. 6.11. Pomieszczenia/miejsca do odbywania szkolenia muszą: 6.11.1. być przystosowane do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia i spełniać wymogi bhp i ppoż, 6.11.2. posiadać zaplecze socjalne i sanitarne zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 6.11.3. być wyposażone w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, 6.11.4. sala wykładowa powinna być wyposażona w pomoce dydaktyczne zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz minimum 12 stanowisk szkoleniowych dla kursantów (biurko z blatem do pisania, krzesło). 6.11.5. baza do zajęć praktycznych powinna być certyfikowana przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. 6.11.6. Warsztat szkoleniowy powinien być wyposażony w niezbędne urządzenia spawalnicze o stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia. 6.12. Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do: 6.12.1. Umieszczenia widocznego logo Unii Europejskiej, logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności i informacji o projekcie współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego na lokalu szkolenia, w miejscu (sali) prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, na dokumentacji i materiałach dydaktycznych związanych z realizacją szkolenia oraz korespondencji dotyczącej w/w szkolenia. 6.12.2. Zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl, wpisania niezwłocznie po podpisaniu umowy ogłoszenia o realizowanym na podstawie niniejszej umowy szkoleniu i aktualizowania w w/w bazie informacji o tym szkoleniu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 6.13. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma niezwłocznie po rozpoczęciu kursu: 6.13.1. program szkolenia i harmonogram zajęć 6.13.2. podręczniki zawodu spawacza (minimum jeden obejmujący cały program szkolenia), 6.13.3. zeszyt min. 1x 60 kart., długopisy (min.2), teczki sztywne na materiały szkoleniowe, . 6.13.4. ubranie ochronne (bluza z logiem projektu, spodnie, buty spawalnicze ocieplane) 6.13.5. materiały wymienione w pkt 7.13, po przekazaniu za pokwitowaniem, przejdą na własność uczestników szkolenia. 6.14. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu w trakcie dwóch (2) przerw w zajęciach każdego dnia poczęstunek (kącik kawowy) proporcjonalnie do ilości osób (ciastka min. 150 g/dzień na osobę, kawa, herbata,). 6.15. Wykonawca w terminie zamówienia powinien doprowadzić do organizacji egzaminu kwalifikacyjnego zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 6.16. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w ostatnim dniu szkolenia ankiet oceniających szkolenie oraz przekazanie ich wraz z analizą Zamawiającemu. 6.17. Wykonawca dokona zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie uczestników kursu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia na warunkach zgodnych z Zasadami zwrotu kosztów przejazdu w ramach projektu Młodzi nasza przyszłość!, będącymi Załącznikiem Nr 2 do Umowy szkoleniowej, a Zamawiający zrefunduje je na podstawie przedłożonych dokumentów. 6.18. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy (Załącznik Nr 9 do SIWZ). 7. Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem co najmniej następujących dokumentów i certyfikatów : 7.1. Zaświadczeniem o ukończeniu kursu zgodnym z § 75 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 177 z 2010 r., poz. 1193 z późn.zm.). 7.2. Certyfikat/zaświadczenie ukończenia kursu z logo i nazwą projektu EFS, w ramach którego jest realizowane szkolenie, zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki będącymi załącznikiem do Planu Komunikacji POKL 7.3. Książeczka spawacza wydana przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach (przy pozytywnym wyniku z egzaminu). 7.4. Europejski certyfikat (świadectwo) egzaminu kwalifikacyjnego spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach (przy pozytywnym wyniku z egzaminu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pupmragowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach