Przetargi.pl
Kurs - Pracownik firmy sprzątającej

Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7433500 , fax. 089 7433501
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
    ul. Kopernika 1 1
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7433500, fax. 089 7433501
    REGON: 51092871800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupmragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kurs - Pracownik firmy sprzątającej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia p.n.: Pracownik firmy sprzątającej. 2. Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. 3. Cel Kursu : Celem szkolenia jest przygotowanie absolwentów kursu do pracy w firmach sprzątających poprzez zdobycie wiedzy i umiejętności sprzątania różnych powierzchni i obiektów. 4. Ilość osób objętych szkoleniem - 10 osób /zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mrągowie oraz Filii w Mikołajkach/. 5. Warunki realizacji szkolenia : 5.1. Miejsce realizacji szkolenia: teoria - Mrągowo, staż u pracodawcy - teren powiatu mrągowskiego. 5.2. Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny (nie dotyczy ostatniej godziny zajęć edukacyjnych w danym dniu). 5.3. Kadra dydaktyczna kursu zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Rozdziale VI SIWZ. 5.4. Godziny dydaktyczne stażu u pracodawcy powinny być równe godzinom zegarowym, przerwy zgodnie z wymaganiami stanowiska pracy. 5.5. Zajęcia szkoleniowe odbywają się w godzinach między godz. 8 a 16, w przypadkach szczególnie uzasadnionych harmonogramem szkolenia mogą trwać do godziny 18. 5.6. Staż u pracodawcy powinien być realizowany w min. dwóch grupach liczących nie więcej niż 5 osób, w godzinach 7.00 - 18.00. 5.7. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć: 8 godzin zegarowych dziennie. 5.8. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie poniedziałek - piątek, w przypadkach szczególnie uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia praktyczne mogą odbywać się w sobotę (maksymalnie łącznie 5 dni w tygodniu). 5.9. Liczba godzin szkoleniowych: 250 godz.. 6. Program szkolenia powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) oraz powinien być opracowany w oparciu o opis grup elementarnych zawodów i specjalności: Pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i pokrewne, ujętym w Krajowym Standardzie Kwalifikacji Zawodowych opracowanym przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej /poz.klasyf. 9112/. i obejmować: 6.1. Teoria zawodu: /w tym 20 % godzin w ramach ćwiczeń/ 6.1.1. Przyuczenie do pracy w zawodzie sprzątaczki w pomieszczeniach biurowych, hotelowych, użyteczności publicznej 6.1.2. Nowoczesne metody i środki w pracy sprzątaczki 6.1.3. BHP stanowiska pracy. 6.2. Staż u pracodawcy - 176 h 6.3. Aktywne poszukiwanie pracy /2 x 4 godz./ 7. Wykonawca zapewnia warunki szkolenia zgodne z przepisami BHP. 8. Wykonawca wyposaży kursantów w ubrania robocze zgodnie z wymaganiami BHP i wykonawcy stażu. 9. Wykonawca zapewnia wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne związane z przeprowadzeniem kursu tj. materiały i sprzęt na zajęcia teoretyczne i praktyczne, podręczniki na własność, zeszyty, długopisy, teczki na materiały szkoleniowe itp. oraz poczęstunek na przerwy kawowe (kawa, herbata, ciastka itp.) 10. Wykonawca dokona zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie uczestników kursu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia, a Zamawiający zrefunduje je na podstawie przedłożonych dokumentów. 11. Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem co najmniej następujących certyfikatów : 11.1. Zaświadczeniem o ukończeniu kursu zgodnym § 75 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 177 z 2010 r. , poz. 1193 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. 2006 r. Nr 31 poz. 216)..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pupmragowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach