Przetargi.pl
Kurs - Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym

Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7433500 , fax. 089 7433501
  • Data zamieszczenia: 2014-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
    ul. Kopernika 1 1
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7433500, fax. 089 7433501
    REGON: 51092871800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupmragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kurs - Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia p.n.: Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym- finansowanego w ramach projektu -Aktywność zawodowa - szansą na lepsze jutro- współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. 1. Cel kursu : teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do pracy na stanowisku opiekuna nad dziećmi do lat 3 w żłobku lub klubie dziecięcym, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. 2013 poz. 1457 tekst jednolity). 2. Ilość osób objętych zamówieniem - 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mrągowie. 2.1. Zleceniodawca zastrzega możliwość zmniejszenia ilości osób objętych zamówieniem, jednak liczebność grupy nie może być mniejsza niż 8 osób. 3. Termin realizacji zamówienia: 3.1. Rozpoczęcie kursu maksymalnie w ciągu 14 dni po zgłoszeniu przez Zamawiającego grupy szkoleniowej - zakończenie zgodnie z warunkami zamówienia, nie później niż do 30.11.2014 r.. 4. Warunki realizacji zamówienia: 1.1. Miejsce realizacji szkolenia: teoria - Mrągowo, praktyki zawodowe u pracodawcy - teren powiatu mrągowskiego. 4.1. Szkolenie odbywa się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 4.2. Zajęcia szkoleniowe realizowane powinny być w formie wykładu, seminarium, pokazu, ćwiczeń lub w innych formach zajęć stosowanych w kształceniu osób dorosłych. 4.3. Zajęcia teoretyczne szkoleniowe odbywać się powinny w godzinach od 8 do 17. 4.4. Praktyka u pracodawcy powinna być realizowana w godzinach 7.00 - 18.00. 4.5. Godziny dydaktyczne zajęć praktycznych u pracodawcy powinny być równe godzinom zegarowym, przerwy zgodnie z wymaganiami stanowiska pracy. 4.6. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć: 8 godzin zegarowych dziennie. 4.7. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie dni tygodnia: poniedziałek - piątek. 4.8. Wykonawca najpóźniej na 7dni przed planowanym terminem rozpoczęcia kursu zobowiązany jest do przedłożenia do Zamawiającego i uzyskania zatwierdzenia harmonogramu zajęć szkolenia (zgodnego ze wzorem Załącznika nr 1 do Umowy). 4.9. Liczba godzin dydaktycznych: 288 godz.. 1.2. Program szkolenia powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 177 z 2010 r. , poz. 1193 z późn.zm), ustawą z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. 2013 poz. 1457 tekst jednolity) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym, wolontariusza oraz dziennego opiekuna (Dz.U. z 2011 r. Nr 69 poz. 368) i obejmować: 4.9.1. teoria zawodu /200 h/ 4.9.2. praktyka u pracodawcy na stanowisku pracy /80 h/ 4.9.3. aktywne poszukiwanie pracy /8 h - 2x4 h na rozpoczęcie i zakończenie kursu /. 4.10. Praktyka u pracodawcy powinna być zorganizowana w minimum czterech grupach stażowych (max. po 3 osoby) we właściwych placówkach opieki nad dziećmi. 4.11. Pomieszczenia/miejsca do odbywania szkolenia muszą: 4.11.1. być przystosowane do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia i spełniać wymogi bhp i ppoż, 4.11.2. posiadać zaplecze socjalne i sanitarne. 4.11.3. być wyposażone w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, 4.12. Kadra dydaktyczna kursu musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Rozdziale VI SIWZ. 4.13. Wykonawca zapewnia wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe i sprzęt dydaktyczny związany z przeprowadzeniem kursu. 4.13.1. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma: 4.13.1.1. program szkolenia i harmonogram zajęć 4.13.1.2. podręczniki zawodu (minimum jeden w zakresie zawodu opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym obejmujący cały program szkolenia), 4.13.1.3. zeszyt min. 1 x 80 kart., długopisy (min.2), teczki sztywne na materiały szkoleniowe itp. 4.13.1.4. ubrania robocze na zajęcia praktyczne uzgodnione z pracodawcą (w tym fartuch z dopinaną plakietką z logo projektu i napisem -praktykant-). 4.13.1.5. po zakończeniu szkolenia materiały wymienione w pkt 4.13.1, za pokwitowaniem przejdą na własność absolwentów szkolenia. 4.14. Wykonawca zapewnia na każdy dzień szkolenia teoretycznego poczęstunek na przerwy kawowe proporcjonalnie do ilości osób w grupie - ciastka (różny asortyment) min. 100 g/dzień na osobę, kawa, herbata, woda mineralna). 4.15. Wykonawca zobowiązany jest do: 4.15.1. Umieszczenia widocznego logo Unii Europejskiej, logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności i informacji o projekcie współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego na lokalu szkolenia, w miejscu (sali) prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, na materiałach związanych z realizacją szkolenia i korespondencji dotyczącej w/w szkolenia. 4.15.2. Zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl, wpisania niezwłocznie po podpisaniu umowy ogłoszenia o realizowanym na podstawie niniejszej umowy szkoleniu i aktualizowania w w/w bazie informacji o tym szkoleniu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 4.16. Wykonawca dokona zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie uczestników kursu, zamieszkałych poza miejscowością szkolenia, z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia, na warunkach określonych w umowie szkoleniowej, a Zamawiający zrefunduje je na podstawie przedłożonych dokumentów. 4.17. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy (Załącznik Nr 9 do SIWZ). 5. Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem co najmniej następujących certyfikatów : 5.1. Zaświadczenie o ukończeniu kursu - zgodne z § 75 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 177 z 2010 r., poz. 1193 z późn.zm.). 5.2. Certyfikat ukończenia kursu z logo i nazwą projektu EFS, w ramach którego jest realizowane szkolenie, zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki będącymi załącznikiem do Planu Komunikacji POKL.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie kadry dydaktycznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pupmragowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach