Przetargi.pl
Kurs - Operator wózków widłowych z napędem silnikowym

Zakład Karny w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Kościuszki 4a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4332471
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Nysie
    ul. Kościuszki 4a 4a
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 077 4332471
    REGON: 00032020700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Panstwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kurs - Operator wózków widłowych z napędem silnikowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Nysie, kurs - Operator wózków widłowych z napędem silnikowym, dwie edycje szkoleniowe realizowane na przestrzeni miesięcy czerwiec-wrzesień 2009 dla dwóch grup osadzonych liczących po 12 osób każda, realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia - Kurs: Operator wózków widłowych z napędem silnikowym - Ilość osób do przeszkolenia - 24 - Ilość kursów : 2 (dwa), w każdej edycji po 12 osób - Ilość godzin teorii co najmniej - 45 godzina lekcyjna 45 minut w tym 8 godzin w zakresie obsługi instalacji gazowych - Ilość godzin praktyki co najmniej - 18 godzina zegarowa 60 minut
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Oceny spełnienia warunków przez oferentów zamawiający będzie dokonywał na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale X Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: z formułą Spełnia / Nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonym w art.22 ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2, -Decyzja Kuratora Oświaty o przyznanej akredytacji na całość lub część prowadzonego kształcenia ustawicznego, obejmującego kurs/kurs zawodowy, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie o zamówieniu - oświadczenie organu prowadzącego placówkę potwierdzające, iż wobec placówki lub ośrodka prowadzącego kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych nie zostało wszczęte postępowanie zmierzające do cofnięcia przyznanej przez Kuratora Oświaty akredytacji z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4. - wykaz przeprowadzonych szkoleń finansowanych ze środków Unii Europejskiej wraz z dołączonymi referencjami podmiotów na rzecz, których szkolenia te były wykonywane z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 5. , - wykaz narzędzi, sprzętu , urządzeń o których mowa w punkcie III.6- z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6 - wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia z podaniem numerów telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3, - wykaz instruktorów praktycznej nauki zawodu z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 7 - wypełniony formularz ofertowy według danych zawartych w załączniku nr 1, - podpisany projekt umowy- czytelny podpis i pieczęć oferenta pod zapisem - akceptuję warunki umowy - załącznik nr 8. - oświadczenie art. 24 ustawy PZP załącznik nr 9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w organizowaniu szkoleń współfinansowanych przez Unię Europejską
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach