Przetargi.pl
księgowość w małej firmie z obsługą komputera dla osób bezrobotnych niepełnosprawnych

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Wyspiańskiego 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7422678 , fax. 062 7422678
  • Data zamieszczenia: 2013-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Wyspiańskiego 6 6
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7422678, fax. 062 7422678
    REGON: 25096734600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.pleszew.ibip.pl; puppleszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    księgowość w małej firmie z obsługą komputera dla osób bezrobotnych niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80500000-9) w zakresie: Księgowość w małej firmie z obsługą komputera dla grupy do 10 osób bezrobotnych niepełnosprawnych Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 18 marca 2013r. Czas realizacji: do dwóch miesięcy Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: - Ogółem minimum 200 godzin zegarowych /gdzie godziny zegarowe powinny uwzględniać godziny lekcyjne oraz przerwy/ w tym: - minimum 140 godzin zajęć teoretycznych - minimum 60 godzin zajęć praktycznych z zakresu obsługi komputera Opis przedmiotu zamówienia. Celem szkolenia jest nabycie kwalifikacji i umiejętności zawodowych do wykonywania pracy w księgowości w tym zakładanie ksiąg rachunkowych, przyjmowanie, sprawdzanie oraz kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych, prowadzenie ewidencji rozrachunków, dokonywanie rozliczeń finansowych (w tym z tytułu podatków) oraz sporządzanie deklaracji podatkowych PIT, VAT, księgowanie operacji gospodarczych na podstawie dowodów księgowych oraz zapoznanie z komputerowymi programami księgowymi a także pakietem Office - Word, Excel. Szkolenie powinno także obejmować zagadnienia dotyczące sporządzanie bilansu, ewidencji majątku trwałego, środków pieniężnych, papierów wartościowych i rozrachunków, ewidencji materiałów i towarów, deklaracji podatkowych i ZUS, obsługi programu Płatnik a także obejmować niezbędne zagadnienia dotyczące księgowości w małej firmie. Po zakończeniu szkolenia uczestnik powinien znać podstawowe zasady dotyczące księgowości a także umieć je zastosować w danej sytuacji. Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze minimum 200 godzin zegarowych przypadających na każdego uczestnika szkolenia. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia. Uczestnikami szkolenia będą osoby niepełnosprawne. Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Wykładowcy muszą mieć wykształcenie wyższe magisterskie. Kwalifikacje wykładowców muszą być adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć. Wykonawca musi zapewnić więcej niż jednego wykładowcę do realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji szkolenia, które muszą być opatrzone logo EFS i logo KAPITAŁ LUDZKI, a także odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, ilość sal wykładowych do realizacji części teoretycznej i praktycznej oraz zaplecze higieniczno-sanitarne. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie poszczególnych sal, w których będą prowadzone zajęcia dydaktyczne dla osób niepełnosprawnych oraz zapewnić tym osobom swobodny dostęp do sprzętu wykorzystywanego w realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni serwis kawowy na czas trwania szkolenia - przez serwis kawowy należy rozumieć zaopatrzenie uczestników szkolenia w kubki, kawę, herbatę, cukier, wodę i ciastka lub kanapki. Wykonawca zapewni szkolenie na terenie powiatu pleszewskiego. Wykonawca zapewni minimum 10 laptopów lub zestawów komputerowych z odpowiednim oprogramowaniem do realizacji zamówienia dla uczestników na czas trwania szkolenia Szkolenie będzie się odbywało w dni powszednie od poniedziałku do piątku nie więcej niż 7 godzin zegarowych dziennie i kończyło się najpóźniej o godz. 16.00. Szkolenie nie może być krótsze niż 5 godzin zegarowych dziennie. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca przekaże Zamawiającemu anonimowe ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia oceniających dany kurs. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert drogą elektroniczną. Wykonawca wystawi odpowiednie zaświadczenie każdemu uczestnikowi szkolenia po jego zakończeniu, które musi być zgodne z §18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz certyfikat opatrzony logo EFS i logo KAPITAŁ LUDZKI, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów unijnych, zawierający numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz inne wymagane dokumenty. Na certyfikacie musi być umieszczona informacja o współfinansowaniu ze środków EFS oraz nazwa projektu BEZ BARIER, zgodna z przedstawioną w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia następującej dokumentacji, która musi być opatrzona logo EFS i logo KAPITAŁ LUDZKI: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin; b) list obecności na zajęciach szkolonych uczestników; c) list odbioru zaświadczeń po zakończonym kursie wraz z kserokopiami wydanych zaświadczeń Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy odpowiadające szkoleniu osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia szkoleniowe winny być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 10 osobowej. Wykonawca musi dla każdego uczestnika szkolenia zagwarantować miejsce siedzące umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przygotowania stanowisk szkoleniowych zarówno zajęć teoretycznych jak i praktycznych oraz warunków higieniczno-sanitarnych dla szkolenia osób niepełnosprawnych dzień wcześniej lub w dowolnym dniu po rozpoczęciu szkolenia. Wykonawca na zakończenie szkolenia zobowiązany jest do przeprowadzenia testu wiedzy z zakresu zrealizowanego materiału dla wszystkich uczestników szkolenia. Wyniki testu muszą zostać przekazane Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu szkolenia. Wykonawca szkolenia otwartego realizowanego w ramach projektu ma obowiązek zarejestrować instytucję szkoleniową w internetowej bazie ofert szkoleniowych, dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość godzin szkolenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.pleszew.ibip.pl; puppleszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach