Przetargi.pl
„Krynica Morska - Rozbudowa pirsu pasażerskiego w morskim porcie rybackim”

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
    REGON: 14500001111000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Krynica Morska - Rozbudowa pirsu pasażerskiego w morskim porcie rybackim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. „Krynica Morska – rozbudowa pirsu pasażerskiego w morskim porcie rybackim” 2. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.4 Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Projekt pn: „Krynica Morska – rozbudowa pirsu pasażerskiego w morskim porcie rybackim”. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przedłużenia istniejącego pirsu pasażerskiego oraz zabezpieczenia skarpy wraz z wydłużeniem nabrzeża w porcie w Krynicy Morskiej. 4. Roboty budowlane związane z przedłużeniem istniejącego pirsu pasażerskiego zostaną wykonane na podstawie dokumentacji opracowanej przez Zamawiającego, tj.: 1) Dokumentacja Projektowa (Projekt Budowlany i Projekty Wykonawcze) – Załącznik nr 11 i 12 do SIWZ 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 13 do SIWZ 3) Przedmiary Robót – Załącznik nr 14 do SIWZ 5. Roboty budowlane związane z zabezpieczeniem skarpy wraz z wydłużeniem nabrzeża zostaną wykonane na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia będzie wykonany przy uwzględnieniu uwarunkowań zawartych w decyzjach, pozwoleniach oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w §12 ust. 4 pkt 26 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, tj. osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wszystkie osoby wykonujące czynności opisane w dokumentacji technicznej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, tj. osoby wykonujące prace fizyczne i operatorzy sprzętu, na cały okres realizacji Umowy 10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 polegających na wykonaniu tego samego typu robót jak objęte zakresem przedmiotu zamówienia, dotyczących wykonania robót związanych z przedłużeniem pirsu, zabezpieczeniem skarpy lub wydłużeniem nabrzeża, w tym prac towarzyszących niezbędnych od wykonania powyższego zakresu. Zamawiający wskazuje, że warunkiem udzielenia takich zamówień będzie zagwarantowanie przez Wykonawcę nie gorszej jakości wykonania robót budowlanych od realizowanych w ramach przedmiotu zamówienia oraz zaakceptowanie przez Zamawiającego wynegocjowanej umowy i terminu wykonania robót. Wartość możliwych zamówień w powyższym zakresie została ustalona do 15% wartości zamówienia podstawowego. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ oraz jej integralnych załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 150 000 (sto pięćdziesiąt tysięcy) PLN. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 81 1010 1140 0065 7813 9120 0000 Nazwa beneficjenta: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia Polska. Nazwa i adres banku Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Gdańsku, ul. Okopowa 1, 80-958 Gdańsk Kod IBAN (IBAN Code) PL 81 1010 1140 0065 7813 9120 0000 Kod Swift (Swift Code) NBPLPLPW z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr ZP.371.52.2020.ASz” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 6. Treść gwarancji wadialnej nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiazywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 10. Zamawiający zatrzyma wadium w okolicznościach, określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach