Przetargi.pl
Koszenie roślinności rosnącej na trawnikach , poboczach i skarpach , obustronnie , przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Zamość

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6381053, 6386639 , fax. 084 6386639
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
    ul. Peowiaków 7 7
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6381053, 6386639, fax. 084 6386639
    REGON: 00016771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie roślinności rosnącej na trawnikach , poboczach i skarpach , obustronnie , przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi koszenia roślinności rosnącej na trawnikach , poboczach i skarpach , obustronnie przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Zamość . Zamówienie składa się z trzech części : Obwód Drogowy w Biłgoraju , Obwód Drogowy w Józefowie i Obwód Drogowy w Zamościu . Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną i lokalizacją podaną w opisie części zamówienia . Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych , zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez zamawiającego , jest zobowiązany wykazać , że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy ). Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom . Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie , zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu tymczasowej organizacji ruchu ( na czas prowadzonych usług ) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 124 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie : zadanie nr 1 - 300,00 zł , zadanie nr 3 - 300,00 zł , zadanie nr 4 - 300,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustwy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium w formie gotówkowej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto Zamawiającego pzred upływem terminu składania ofert . Uwaga : wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych , tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego . W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. nr 72 poz 665 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego . Zgodnie z art. 63 Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłuznika ociążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela . Oznacza to , że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumioeniu wyżej cytowanych przepisów .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia , że spełniają następujące warunki : 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Ponadto wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału 1) Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami : zadanie nr 1 - kosiarka bijakowa szt.1 , kosa ręczna spalinowa szt. 2 , zadanie nr 3 - kosiarka bijakowa szt.1 , kosa ręczna spalinowa szt. 2 , zadanie nr 4 - kosiarka bijakowa szt. 1 , kosa ręczna spalinowa szt. 2 3. Sposobem dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie zasada - spełnia warunki lub nie spełnia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty : 1) Dokument uoprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualnu odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawu Prawo zamówień publicznych 3) Wykaz narzędzi i urzadzeń .W przypadku podania w wykazie narzędzi i urzadzeń , którymi wykonawca dopiero będzie dysponował , należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń. 2 . Ponadto wykonawca obowiązany jest dołaczyć do oferty 1) Ofertę przetargową z podaną ceną netto, brutto i podatkiem VAT 2) Kosztorys ofertowy 3) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw lub http://www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach