Przetargi.pl
Kontrakt 05/2 - dokończenie modernizacji Stacji Uzdatniania Wody Zachód w Olsztynie

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 5273111 wew. , 325 , fax. (089) 5349375
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax. (089) 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrakt 05/2 - dokończenie modernizacji Stacji Uzdatniania Wody Zachód w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja rozpoczętych robót budowlanych związanych z budową stacji uzdatniania wody w ramach zadania pn. Kontrakt 05/2 - Dokończenie modernizacji Stacji Uzdatniania Wody - Zachód w Olsztynie. 2. W ramach realizacji zamówienia objętego przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca sporządzi również : projekt wykonawczy, dokumentację projektową powykonawczą . 3. Wykonawca wykorzysta ( zamontuje i zainstaluje ) urządzenia będące w posiadaniu Zamawiającego, przechowywane zgodnie z warunkami składowania urządzeń i dokumentacją Techniczno-Ruchową dla poszczególnych urządzeń na terenie SUW. 4. Szczegółowy zakres robót oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części III SIWZ oraz w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i w przedmiarach robót, które stanowią załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 110.000,- zł. (słownie: sto dziesięć tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1)Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie stacji uzdatniania wody wraz z urządzeniami technologicznymi o średniej wydajności dobowej równej co najmniej 6 000 m3/d. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) Dysponują lub będą dysponować zespołem kluczowych specjalistów zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, składającym się z: a) Przedstawiciela Wykonawcy b) Kierownika budowy - kierownik robót sanitarnych c) Kierownika robót w specjalności konstrukcyjno- budowlanej d) Kierownika robót elektrycznych 2).1. Wymagania szczegółowe w zakresie dysponowania przez Wykonawcę zespołem kluczowych specjalistów zdolnych do wykonania zamówienia, składającym się z: a) jednej osoby przewidzianej na stanowisko Przedstawiciela Wykonawcy posiadającej doświadczenie w zarządzaniu co najmniej jednym kontraktem / projektem na roboty przy inwestycjach inżynierskich, obejmującymi stacje uzdatniania wody lub oczyszczalnie ścieków. b) jednej osoby przewidzianej na stanowisko kierownika budowy - kierownika robót sanitarnych posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych oraz posiadającej odpowiednie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót sanitarnych, obejmujących co najmniej dwa zadania, w tym: - jedno zadanie inwestycyjne polegające na budowie lub przebudowie zewnętrznych sieci sanitarnych, - jedno zadanie inwestycyjne polegające na budowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków, lub jedno zadanie inwestycyjne obejmujące łącznie wymagane powyżej zakresy robót. Osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót sanitarnych musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, c) jednej osoby przewidzianej na stanowisko kierownika robót konstrukcyjnych posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót konstrukcyjnych. Osoba ta musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, d) jednej osoby przewidzianej na stanowisko kierownika robót elektrycznych posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót elektrycznych. Osoba ta musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 2).2. Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez 1 osobę kilku stanowisk przewidzianych dla kluczowych specjalistów. Zamawiający dopuszcza natomiast wskazanie na stanowisko kierownika robót elektrycznych kilku osób, których uprawnienia budowlane łącznie pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót w odpowiednim zakresie objętym umową. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3) posiadają środki finansowe w wysokości minimum 1 500 000,- zł lub zdolność kredytową w wysokości, minimum 1 500 000,- zł. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI IDW. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do IDW. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy P.z.p. dot. wszystkich osób będących urzędującymi członkami władz, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy P.z.p. dot. podmiotu zbiorowego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat związanych z działalnością Wykonawcy, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Wykonawców musi złożyć dokumenty i oświadczenia wymagane wg pkt. 1.1) - 1.6) w imieniu własnej firmy. 7) Wykaz robót budowlanych wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat wykonania, przedmiotu i zakresu zamówienia oraz zleceniodawców - wg wzoru zał. nr 2 do IDW. 8) Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.7) zostały wykonane należycie - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 9) Wykaz kluczowych specjalistów przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW. Jeżeli w wykazie osób przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował do wykonania przedmiotowego zamówienia, należy wówczas dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 10) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań stawianych kluczowym specjalistom uczestniczącym w wykonaniu zamówienia - wg wzoru zał. nr 4 do IDW. 11) Dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 1.9) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a)uprawnienia budowlane osoby przewidzianej na stanowisko kierownika robót sanitarnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych, b)uprawnienia budowlane osoby przewidzianej na stanowisko kierownika robót konstrukcyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót konstrukcyjnych, c)uprawnienia budowlane osoby przewidzianej na stanowisko kierownika robót elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót elektrycznych, 12) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego dot. kluczowych specjalistów posiadających wymagane uprawnienia budowlane. 13) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 1500 000 PLN. Powyższe dokumenty musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach