Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta Krasnystaw w 2021r.

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 762 157 , fax. 825 762 377
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 825 762 157, fax. 825 762 377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta Krasnystaw w 2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji oświetlenia ulicznego w granicach administracyjnych Miasta Krasnystaw, którego Miasto Krasnystaw jest właścicielem lub dzierżawcą pod nazwą: „Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta Krasnystaw w 2021 r.”, w tym: Zadanie 1. Świadczenie usług konserwacji i utrzymanie w stałej sprawności linii elektroenergetycznych, infrastruktury oświetleniowej oraz punktów świetlnych zmodernizowanego i niezmodernizowanego energooszczędnego oświetlenia ulicznego w zakresie pełnym w ilości - 2211 szt. Zadanie 2. Świadczenie usługi konserwacji w zakresie częściowym w ilości - 119 szt. opraw oświetleniowych LED wchodzącego w skład projektu „Wdrożenie energooszczędnego i inteligentnego oświetlenia ulicznego w Krasnymstawie część II” - objętego gwarancją do 14.06.2021 r. Konserwacja w zakresie częściowym obejmuję oprawy oświetleniowe na n/w ulicach: Bławatna, Bohaterów Września, Czuby, Gospodarcza, Jabłonkowa, Kacza, Kołowrót, Kościuszki, Kółkowa, Lwowska, Polna, Rejowiecka, Szymonowicza, Tytoniowa, Ułańska, Wąska, Wiśniowa. Zadanie 3. Świadczenie usługi nadzoru nad nowo wybudowaną infrastrukturą oświetleniową w ilości - 123 szt. latarni ulicznych (konserwacja w zakresie cząstkowym). 2.2. Przedmiot zamówienia określa Szczegółowy Opis Zamówienia stanowiący - załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.15. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenia wstępne, o którym mowa w pkt 5.1.1. SIWZ według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 3 do SIWZ oraz zgodnie z pkt 5.1.2-5.1.3 SIWZ. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy). d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) lub innych dokumentów, składanych wraz z ofertą w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach