Przetargi.pl
Termomodernizacja dwóch budynków w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wisznice”

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 782 102 , fax. 833 782 039
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35
    21-580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 833 782 102, fax. 833 782 039
    REGON: 30237753000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja dwóch budynków w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wisznice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie składa się z dwóch części (zadań), a jego przedmiotem jest Termomodernizacja dwóch budynków w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wisznice” polegające na realizacji niżej wymienionych zadań: Część 1: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Wisznicach. Część 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Horodyszczu. 2. Część 1 – Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Wisznicach. 2.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: 45 00 00 00-7 Roboty budowlane 45 33 00 00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45 31 00 00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 31 52 40 00-5 Oprawy oświetleniowe sufitowe i ścienne 2.2. Zakres rzeczowy zamówienia: Zakres prac obejmuje montaż pompy ciepła o mocy 80kW wraz z wykonaniem szesnastu odwiertów, montaż instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła oraz klimatyzacji, wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED. 3. Część 2 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Horodyszczu. 3.1. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: 45 00 00 00-7 Roboty budowlane 45 45 30 00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45 32 10 00-3 Izolacja cieplna 45 44 30 00-4 Roboty elewacyjne 45 42 11 00-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45 33 11 00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45 31 00 00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 31 52 40 00-5 Oprawy oświetleniowe sufitowe i ścienne 09 33 12 00-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne 3.2. Zakres rzeczowy zamówienia: Zakres prac obejmuje docieplenie ścian w technologii lekkiej mokrej, docieplenie stropu wełną, wymianę okien i drzwi zewnętrznych, modernizację instalacji grzewczej, wymianę grzejników, wymianę istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED, montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 7,68 kWp. 4. Szczegółowe zakresy robót dla Części 1 jak i Części 2 opisane są w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacjach projektowych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót), przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: a) europejskie aprobaty techniczne; b) wspólne specyfikacje techniczne; c) normy międzynarodowe; d) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz w/w aprobat, specyfikacji, norm i systemów, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. 6. Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub aprobatami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 7. Jeśli w SIWZ lub załącznikach wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się rozwiązania i wyroby równoważne zgodne ze standardami jakościowymi, danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Za rozwiązanie równoważne tj. zgodne z w/w standardami jakościowymi, danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji rozumie się rozwiązanie takie same lub wyższe niż opisane w w/w dokumentacji. 8. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2, ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót), przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. 9. Okres gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy. 10. Okres rękojmi za wady na wykonany cały przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy. 11. Wymagania dotyczące umów z podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu oraz informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, zawarte są we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 8a i 8b do SIWZ. 12. Szczegółowe zasady i zakres świadczonych usług, robót budowlanych i dostaw objętych przedmiotem zamówienia określają wzory umów, stanowiących Załączniki nr 8a i 8b do SIWZ, które są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 13. Zamawiający informuje, że do projektów budowlanych na obydwa budynki posiada: 1) decyzję o pozwoleniu na budowę nr BP/444/19 z dnia 26 lipca 2019 r. – budynek UG Wisznice, 2) zgłoszenie robót budowlanych z dnia 28 marca 2019 r. – budynek SP w Horodyszczu. 14. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 oraz budżetu państwa. 15. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji ze strony Zamawiającego jest Pan/Pani Tomasz Gębka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1.1. Dla Części 1 zmówienia – 16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych). 1.2. Dla Części 2 zmówienia – 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Urzędu Gminy w Wisznicach prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Wisznicach nr r-ku 20 8055 0006 0000 1355 2000 0012, (w tytule przelewu należy wpisać „Wadium – Znak sprawy: IBMG-IV. 271.10.2020 Część 1” lub „Wadium – Znak sprawy: IBMG-IV. 271.10.2020 Część 2”. 2) w poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych i okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych a w szczególności: poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych oraz określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych oraz określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zwrot wadium – zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku nr 5 niniejszej SIWZ. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej to oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej może załączyć do ofert wykreślając w treści oświadczenie pkt 1 i 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach