Przetargi.pl
RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Utrzym. tech.-konserw. przepomp., oświetl. drog. i znaków aktywnych na dr. woj. nr 747 oraz utrzym. tech.-konserw. oś. drog. i znaków akt. na dr. woj. nr 809a w 2023 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-262 Lublin, Bohdana Dobrzańskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
    Bohdana Dobrzańskiego 3
    20-262 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 431019170
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Utrzym. tech.-konserw. przepomp., oświetl. drog. i znaków aktywnych na dr. woj. nr 747 oraz utrzym. tech.-konserw. oś. drog. i znaków akt. na dr. woj. nr 809a w 2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zam. obejmuje utrzym. techn.-konserwac. przepompowni, oświetl. drog. i znaków akt. na dr. woj. nr 747 na odc. Przytyki – Marynin (od km 63+092 do km 92+472) oraz utrzym. techn.-konserw oświetl. drog. i znaków aktywnych na dr. woj. nr 809a na odc. od granicy miasta Lublin od węzła „Węglin” przy S19 do granicy miasta Lublin wraz z rondem i jego wlotami w m. Marynin (od km 0+383 do km 1+321) zgodnie z zakresem:I. Przepompownie1)Lokalizacja przy dr. woj. nr 747:-km 62+950–str. pr. w m. Przytyki-km 66+250–str. pr. w m. Chodel2)Zakres:a) Oczyszczanie na bieżąco studni z zanieczyszczeń b) oczyszczenie pływakowych czujników poziomuc) sprawdzenie zabezpieczeń nadprądowych oraz wkładek bezpiecznikowychd) inicjowanie pracy wyłączników różnicowo prądowych przyciskiem „Test”e) przegląd stanu pompf) kontrola pomiaru poziomu przez czujniki pływakoweg) przegląd stanu przekaźników i stycznikówh) przegląd jakości połączeń elektrycznych na zaciskach listew przyłączeniowych oraz aparatów i) przegląd zabezpieczeń zainstalowanych w rozdzielnij) sprawdzenie działania ogrzewania szafkik) pomiar rezystancji izolacji uzwojeń silnika pompy oraz przewodów zasilającychl) kontrola kabli zasilających pod kątem załamań oraz uszkodzeń izolacji3)Czynności kontrolno – pomiarowe: a) Sprawdzenie sterownika. b) Sprawdzenie pomp sucho biegu.c) Sprawdzenie przekaźników.d) Sprawdzenie ochronników.e) Sprawdzenie wyłączników różnicowoprądowych.f) Sprawdzenie styczników.g) Sprawdzenie wyłączników termicznych.h) Sprawdzenie sof startów.i) Pomiary izolacji – ciągłości przewodów zerowych.j) Pomiary izolacji silników.k) Pomiary uziemienia.l) Pomiary szafy sterowniczej.Kontrola w/w punktów będzie wykonywana maksymalnie co 14 dni. II. Oświetlenie drogowe1)Łączna ilość elementów oświetlenia drogowego:- 762 słupów lamp oświetl. pojedynczych (w tym: 34 szt. na odc. dr woj. nr 809a)- 15 szt. słupów lamp oświetl. z podwójnym oświetleniem- 1 słup oświetl. z czteroma lampami oświetleniowymi- 1 słup oświetl. z sześcioma lampami oświetleniowymi2)Czynności kontrolno – pomiarowe: a) Kontrola szaf sterowniczych.b) Kontrola zegara sterującego.c) Kontrola zabezpieczeń.d) Kontrola styczników.e) Kontrola oświetlenia drogowego.f) Pomiary rezystancji izolacji.Kontrola w/w punktów co 14 dni. 3)Zakres:a)wym. przepalonych źródeł światła (wymianę należy przeprowadzić w przypadku stwierdzenia na całym utrzymywanym odcinku więcej niż 5 przepalonych źródeł światła) – w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia przepal. źródeł światła,b)wykonanie przeglądu stanu techn. słupów, opraw oświetlen. oraz szaf sterowniczych w porze dziennej-co najmniej 2 razy w miesiącu,c)wyk. przeglądu linii oświetleniowej w porze nocnej–co najmniej 2 razy w miesiącu,d)naprawa lub wym. uszkodzonych opraw oświetleniowych-w terminie do 7 dni od dnia stwierdzenia uszkodzeń,e)synchronizacja oraz przestawianie działających nieprawidłowo zegarów sterowniczych – w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia nieprawidłowości,f)wym. uszkodzonych przewodów połączeniowych pomiędzy złączem słupowym a oprawą oświetleniową – w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia usterki,g)wymiana przepalonych bezpieczników oraz uszkodzonych złączy słupowych – w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia nieprawidłowości,h)zlokalizowanie oraz usuwanie uszkodzeń mechanicznych powstałych na kablach zasilających (ziemnych) – niezwłocznie,i)usuwanie usterek w szafach sterowniczych – wymiana uszkodzonych podzespołów – w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia nieprawidłowości,j)zabezpieczenie miejsca uszkodzonych słupów zagrażający bezpieczeństwu pieszych lub pojazdów kołowych–niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia lub po otrzymania informacji od RDW Lublin),k)demontaż słupów lamp oświetleniowych po kolizjach drogowych–w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia uszkodzeń,l)wymiana słupów oraz opraw oświetleniowych uszkodzonych w wyniku kolizji drogowych w terminie do 30 dni od dnia stwierdzenia uszkodzeń,m)wykonywanie wszelkich napraw powstałych w wyniku aktów wandalizmu, wypadków drogowych oraz wyładowań atmosferycznych–w terminie do 7 dni od dnia stwierdzenia uszkodzeń.III.Znaki aktywne1) Czynności kontr.–pomiar: a) Kontrola znakówb) Kontrola szafy sterowniczej c) Kontrola sterownikad) Kontrola zasilaczae) Kontrola końcówek mocyf) Kontrola akumulatorówg) Kontrola zasilania rezerwowegoh) Pomiary rezystancji izolacji przewodówKontrola w/w punktów co 14 dni. 2) Zakres robót:a) czyszczenie styków elektrycznych wg potrzeb (co najmniej raz na 9 miesięcy),b) wykonanie niezbędnych badań elektrycznych, min. 1 raz w okresie Umowy,c) sprawdzenia raz na 6 miesięcy stan przewodów zasilających, zaczynając od znaku aż do skrzynki zasilającej,d) czyszczenie baterii słonecznych wg potrzeb (co najmniej raz na 6 miesięcy),e) doładowanie akumulatora przy obu znakach aktywnych U-3a/b – co najmniej 2 razy w okresie Umowy,f) sprawdzenie stanu akumulatora oraz regulatora napięcia, przynajmniej raz na kwartał. Napięcie w akumulatorze nie powinno być niższe niż 12 V,g) usuwanie ewentualnych usterek przy czujniku zmierzchowym,h) wymiana uszkodzonych (przepalonych) listew żarówek diodowych.3.Czynności kontrolno pomiarowe wykonywane przez Wykonawcę dotyczące przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych muszą być wpisane w dzienniku eksploatacji urządzeń elektrycznych (dziennik eksploatacji zapewnia Zamawiający i zostanie on przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy) i potwierdzone przez Kierownika lub Majstra Obwodu Drogowego w Bełżycach.4.Dokładna lokalizacja, ilości i zasady wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia.5.Koszt napraw (na przedmiotowym odcinku pokrywa Wykonawca. Ponadto koszty pracy urządzeń takich jak: podnośnik koszowy (tj. zwyżka) oraz dźwig również ponosi Wykonawca. 6.RDW Lublin – po otrzymaniu faktury od Wykonawcy – będzie pokrywał koszty nowych źródeł światła (żarówek), słupów lamp oświetleniowych wraz z oprawami oraz znaków aktywnych i urządzeń w przepompowni. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zbadania rynku i zakupu możliwie jak najtańszych materiałów, gwarantujących jakość materiałów i urządzeń nie niższą niż aktualnie występującą.7.Za wykonanie całości zamówienia Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy comiesięczne wynagrodzenie ryczałtowe.8.Miesięczna kwota ryczałtowa obejmuje koszty robocizny oraz ewentualnego wynajmu sprzętu (np. zwyżka, żuraw samochodowy, dźwig). 9.W przypadku wystąpienia awarii o bardzo dużych rozmiarach (np. na skutek kataklizmów pogodowych, wypadków drogowych lub innych zdarzeń trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy) gdzie koszty wynajmu sprzętu potrzebnego do usunięcia takiej awarii przewyższa wartość miesięcznej kwoty ryczałtowej, wówczas opłatę za cały koszt wynajętego sprzętu ponosi Zamawiający. 10.Koszty materiałów (np. słupy, oprawy oświetleniowe, źródła światła, zegary sterownicze, elementy szaf sterowniczych, znaki aktywne, urządzenia przepompowni itp.) użyte do realizacji niniejszej umowy rozliczane będą na podstawie odrębnych faktur. Za powyższe materiały zapłaci Zamawiający. Wszystkie faktury za materiały muszą być dostarczone do RDW Lublin w terminie do 14 dni od ich zakupu. Wykonawca musi uzgodnić zasadność zakupu i otrzymać pozwolenie od Zamawiającego w przypadku zakupu materiałów powyżej 1 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zbadania rynku i zakupu możliwie jak najtańszych materiałów, gwarantujących jakość materiałów i urządzeń nie niższą niż aktualnie występującą, przedstawiając zebrane oferty Zamawiającemu do akceptacji.11.Wykonawca przed zakupem materiałów potrzebnych do wykonania prac związanych z przedmiotowymi robotami dokona analizy kosztów materiałów w co najmniej kilku hurtowniach elektrycznych i wybierze materiały – porównywalne jakościowo – w najniższej cenie oraz przedstawi do akceptacji do tutejszego Rejonu.12.Wykonawca podczas prowadzenia prac na jezdni, musi oznakować miejsce robót (od strony najazdu) tablicą zamykająca typu U-26 (zamontowaną na przyczepce lub na samochodzie) z odpowiednio ustawionym znakiem C-9/C-10. 13.Podczas prowadzenia prac tablica zamykająca U-26 musi mieć włączone oraz sprawne lampy wczesnego ostrzegania (dwie lampy o średnicy soczewek ø 300 mm) i lampy żółtej strzały (o średnicy soczewek ø 150 mm) skierowane odpowiednio do znaku nakazu (C-9 lub C-10).14.Zam. należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość i zgodnie z przepisami BHP.15.Zam. stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione w pkt. III.2 posiadającej stosowne aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji „E” 16.Kwalifikacje osób zajmujących się eksploatacją urządzeń sygnalizacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. ( Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci).17.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można złożyć tylko na całość zamówienia. Zakres zamówienia jest na tyle mały, że podzielenie zamówienia na części spowodowałoby utrudnienie w wykonaniu i dozorze oraz spowodowałaby wzrost ceny za zamówienie.18.Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 19.Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w ramach niniejszego postępowania z wyjątkiem określonych w pkt. 18
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 700,00 zł, (słownie: siedemset złotych 00/100)2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 97, ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDWw Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730 z adnotacją „Wadium do postępowania: Utrzymanie techniczno – konserwacyjne przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze wojewódzkiej nr 747 oraz utrzymanie techniczno – konserwacyjne oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze wojewódzkiej nr 809a w 2023 r.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.6. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt b)-d) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit b)-d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej poprzez Platformę.8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami.9. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.10. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej2. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek:1) Doświadczenia Wykonawcy:jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na utrzymaniu oświetlenia drogowego, znaków aktywnych przez okres minimum 1 roku wykonanej należycie.2) Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji „E”,3) Dysponowanie potencjałem technicznym do realizacji zamówienia:Tablica zamykająca typu U-26 (na przyczepce lub na samochodzie) ze znakiem C-9/C-10 szt. 1,Podnośnik koszowy tzw. zwyżka - szt.1.3. Spełnianie tego warunku zamawiający oceni na podstawie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach