Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych w 2009 r. - Inspektorat Kępno ob. nr 7 Niesob

Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Dąbrowskiego 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 736 28 02 , fax. 062 7365188
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wielkopolskim
    ul. Dąbrowskiego 9 9
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 736 28 02, fax. 062 7365188
    REGON: 00065864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WZMIUW.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych w 2009 r. - Inspektorat Kępno ob. nr 7 Niesob
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty konserwacyjne - rozmiar rzeczowy 22 680 mb: - Rzeka Niesob - rozmiar rzeczowy 10 580 mb - wykoszenie porostów z dna cieków z wygrabieniem w km 7+600 - 8+600; 10+000 - 15+195; 15+495 - 16+980; 17+500 - 20+400, - wykoszenie porostów ze skarp ciek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. 2. Wykonawca może powierzyć część lub całość wykonania zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom należy wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy:3.1. Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 pzp.3.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.3.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. - wykonywali w okresie ostatnich pięciu lat roboty konserwacyjne na ciekach i urządzeniach melioracji podstawowych lub wykonywały je osoby kierujące robotami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia3.4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - osoba kierująca robotami posiada uprawnienia budowlane w specjalności i specjalizacji odpowiadającej rodzajowi robót przewidzianych do wykonania, a osoby bezpośrednio obsługujące urządzenia posiadają aktualne przeszkolenie BHP i upoważnienie do obsługi urządzeń,3.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.6. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji). 3.7. Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp):4.1. Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania4.2. Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;4.3. Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4.4 Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;4.5. Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;4.6 Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;4.7. Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;4.8. Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;4.9. Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;4.10.Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:4.11.Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;4.12.Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;4.13.Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy;4.14.Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 5. Ocena spełnienia warunków:5.1 Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na badaniu i ocenie treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako -spełniony- lub -niespełniony-.5.2. Zamawiający wykluczy oferenta z ubiegania się o zamówienie publiczne w konsekwencji negatywnej oceny prawa oferenta do ubiegania się o zamówienie publiczne lub też braku zdolności albo braku potwierdzenia zdolności do wykonania zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.- O wykluczeniu z postępowania zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni podając uzasadnienie faktyczne i prawne,- Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą i nie podlega dalszemu rozpatrywaniu.5.3. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 ustawy, a złożona przez wykonawcę oferta nie będzie brała udziału w ocenie ofert w oparciu o kryterium oceny ofert, w przypadku:- oferta jest niezgodna z ustawą,- gdy treść złożonej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,- zawiera błędy w obliczeniu ceny,- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy,- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony wzór formularza oferty ( załącznik nr 1 do SIWZ )2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ3. Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez oferenta działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej),4. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy o ile nie wynika ono z w/w dokumentów - załącznik nr 25. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie , że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek oraz opłat na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót konserwacyjnych na ciekach i urządzeniach melioracji podstawowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 3. 6.7.1. Maksymalnie wykazać do 5 robót konserwacyjnych 6.7.2. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty wykazane w zał. nr 3, w tym wykonane dla Zamawiającego zostały wykonane należycie ( referencje).8. Odpis uprawnień budowlanych osoby kierującej robotami.9 . Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach