Przetargi.pl
Konserwacja potoku Jabłonica w m. Czarny Bór

Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Polna Droga 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 852 30 58 , fax. 074 852 22 34
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy
    ul. Polna Droga 1 1
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 852 30 58, fax. 074 852 22 34
    REGON: 93296478800045
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja potoku Jabłonica w m. Czarny Bór
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji potoku Jabłonica na odc. 1,50 km w m. Czarny Bór ( gm. Czarny Bór ) w km 0+000-1+500
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie przez Wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów : 1 Złożenie przez Wykonawcę formularza ofertowego . 2 Złożenie przez Wykonawcę oświadczeń , że Wykonawca : - spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ,zapoznał się z warunkami przetargu , SIWZ , projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń , uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego , podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego. 3 Złożenie przez Wykonawcę szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego na podstawie przedmiaru robót dołączonego przez Zamawiającego do SIWZ . 4 Złożenie potwierdzonej kserokopii uprawnień branżowych kierownika budowy ( będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania ) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej. 5 Złożenie potwierdzonej kserokopii przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6 Złożenie zestawienia usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) oraz dokumentów potwierdzających ich prawidłowe wykonanie. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców w myśl art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie powyższych warunków należy potwierdzić pisemnie składając stosowne oświadczenia i dokumenty . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : A OŚWIADCZENIA : 1 Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2 Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu, SIWZ, projektem umowy i przyjmujemy je bez zastrzeżeń. 3 Oświadczenie Wykonawcy, że uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego. 4 Oświadczenie Wykonawcy , że podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego . B DOKUMENTY: 1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ (dla każdego z obiektów lub pakietu obiektów objętych postępowaniem odrębnie).2 Potwierdzona kserokopia uprawnień branżowych kierownika budowy (będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej.3 Potwierdzona kserokopia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej .4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej jak 6-mcy przed upływem terminu składania ofert.5 Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).6 Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o terminowej realizacji zobowiązań podatkowych lub o uzyskanej zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniu na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.7 Zaświadczenie ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zwolnień, odroczeń, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć również inne dokumenty określające zasady reprezentowania firmy ( pełnomocnictwa, uchwały, umowy spółki itp.). W przypadku spółek cywilnych, konsorcjum do oferty należy dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej każdego z przedsiębiorców . 8 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu rzeczowego wykonanych usług w km , daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Przy czym co najmniej 1 usługa lub usługi muszą odpowiadać swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia . Dokumenty składane są w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawicieli/a Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach