Sąd Apelacyjny w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 41 75 423 , fax. 12 41 75 426
- Data zamieszczenia: 2014-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Krakowie
ul. Przy Rondzie 3 3
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 41 75 423, fax. 12 41 75 426
REGON: 00389466000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi zamówień centralnych realizowanych przez Sąd Apelacyjny w Krakowie na potrzeby jednostek administracyjnych podległych i nadzorowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości wraz z przygotowywaniem raportów z danych zgromadzonych w systemie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Analiza potrzeb klienta i opracowywanie na ich podstawie koncepcji rozwiązań softwareowych. 2.Projektowanie i implementacja obsługi nowych funkcjonalności w systemie, zgodnie z ustalanymi wspólnie z klientem priorytetami. 3.Rozbudowanie systemu o moduły zapewniające kompleksowe zarządzanie procesami logistycznymi, w szczególności zbieranie zamówień, realizację dostaw, obsługę reklamacji i zwrotów oraz kontrolę stanów magazynowych. 4.Wdrażanie przygotowanych rozwiązań na serwery klienta. 5.Wsparcie użytkowników w zakresie pomocy i rozwiązywania zgłaszanych awarii systemu informatycznego. 6.Obsługę katalogu artykułów. 7.Opiekę nad serwerami (monitorowanie stanu, usuwanie ewentualnych awarii, nadzór kopii zapasowych). 8.Natychmiastową pomoc merytoryczną w zakresie obsługi administracyjnej serwisu z czasem reakcji zespołu u klienta (analityk + administrator + projektant) do max. 60 min w siedzibie zamawiającego, ul. Przy Rondzie 3, Kraków. 9.Szkolenia z zakresu działania i obsługi systemu przygotowujące do pracy z systemem. 10.Stała asysta technika analitycznego w siedzibie Zamawiającego na wniosek Zamawiającego złożony nie później niż 24 godziny (1 dzień roboczy) przed rozpoczęciem pracy technika. 11.Zamawiający przewiduje rozliczenie godzinowe za świadczone usługi zakładając, że maksymalna ilość godzin niezbędnych do wykonania zamówienia nie przekroczy 5500 godzin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.sa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowań OptiMED oraz Infomedica
Dodano: 2016-07-27 - Specjalistyczne usługi polegające na kompleksowej obsłudze systemów informatycznych RCKiK w Krakowie
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemów RIS/PACS.
Dodano: 2016-06-29 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi nadzoru autorskiego oraz serwisu oprogramowania aplikacyjnego wdrożonego w ramach projektu E-szpital w Krynicy Zdroju - stworzenie cyfrowego systemu informacji medycznej
Dodano: 2016-06-27 - Świadczenie usług informatycznych dla potrzeb Muzeum Narodowego w Krakowie w dwóch zadaniach: - zadanie nr 1 - obsługa serwisowa sprzętu komputerowego, - zadanie nr 2 - pełnienie obowiązków administratora serwerów
Dodano: 2016-04-28 - Usługa asysty technicznej dla posiadanego systemu kopii zapasowych Avamar firmy EMC
Dodano: 2016-04-15 - Rozbudowa i modyfikacja Centralnego Systemu Zakupów dla sądownictwa powszechnego
Dodano: 2016-04-12 - Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu realizacji umowy na dostarczanie przesyłek pocztowych
Dodano: 2016-02-25 - Kompleksowa obsługa infrastruktury informatycznej Szpitala Powiatowego w Limanowej wraz z wykonywaniem nadzoru nad systemem informatycznym Szpitala poprzez czuwanie nad jego prawidłowym funkcjonowaniem
Dodano: 2015-11-03 - Konserwacja i rozbudowa systemu zarządzania majątkiem
Dodano: 2015-10-28