Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemów RIS/PACS.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica - Zdrój, ul. Kraszewskiego 142
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712807, 4715196 , fax. 018 4712338
  • Data zamieszczenia: 2016-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
    ul. Kraszewskiego 142 142
    33-380 Krynica - Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 4712807, 4715196, fax. 018 4712338
    REGON: 00030058700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemów RIS/PACS.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest zawarcie umowy nadzoru autorskiego i serwisu dla systemów RIS Orion PACS ASHVINS użytkowanych w SPZOZ Szpitalu im dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju. 2. W ramach nadzoru autorskiego i serwisu Wykonawca zobowiązuje się do: 2.1. Udostępniać aktualizacje aplikacji RIS-Orion w przypadku pojawienia się poprawek dla funkcjonalności zakupionych i wykorzystywanych przez Użytkownika, oraz udostępniać poprawki dostosowujące do ewentualnych zmian w przepisach (ustawy, rozporządzenia, zarządzenia NFZ). Dla systemu ASHVINS aktualizować użytkowaną wersję o dedykowane przez producenta poprawki, dla wersji i funkcjonalności zakupionych i wykorzystywanych przez Użytkownika 2.2. Przyjmować i rozpatrywać w czasie prac analitycznych przy rozwoju oprogramowania pisemnych zgłoszeń, uwag oraz propozycji Użytkownika dotyczących modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego 2.3. Bezpłatnych instalacji aktualizacji oprogramowania w terminach uzgodnionych z Zamawiającym 2.4. Usuwania, udostępniania i instalacji korekt zgłoszonych błędów 2.5. Nadzoru nad działaniem aplikacji RIS PACS i ich baz danych - poprzez nadzór Zamawiający rozumie wszystkie działania opisane w pozostałych punktach załącznika nr 1 do SIWZ 2.6. Reinstalacji systemów operacyjnych i oprogramowania oraz odtwarzania baz danych w przypadku awarii. Przez odtwarzanie baz danych należy rozumieć przywracanie baz danych RIS PACS z istniejących (ostatnich) kopii z przed awarii w sytuacjach kiedy takie przywracanie jest niezbędne do poprawnego funkcjonowania systemu. Reinstalacja systemu operacyjnego jest to działanie dla systemów RIS PACS w sytuacjach kiedy takie przywracanie jest niezbędne do poprawnego funkcjonowania sytemu po awarii. 2.7. Konfiguracji i wykonywania kopii zapasowych baz danych nie rzadziej niż raz na 3 miesiące na udostępnionym przez Zamawiającego zasobie sieciowym lub zewnętrznym oraz weryfikacji poprawności ich zapisu przynajmniej poprzez sprawdzenie sumy kontrolnej 2.8. Zapewnienia komunikacji w zakresie odbioru zleceń z systemu zewnętrznego (HIS), przesłania zleceń do skanera CR, przekazania wyniku na opisową stację lekarską, odesłania wyniku na serwer PACS oraz do systemu zewnętrznego (HIS) jedynie po stronie systemów RIS PACS. 2.9. Wykonania minimum jednego przeglądu systemów RIS Orion oraz PACS Ashvins w ciągu roku uwzględniającego bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego. 2.10. Udzielać zdalnego wsparcia dla administratora, bezpośrednich bezpłatnych konsultacji telefonicznych w zakresie: czynności operatorskich, diagnostyki problemów, konfiguracji, analizy danych w dni robocze od 9:00 do 17:00 2.11. Bezpłatnie usuwać awarię Oprogramowania Aplikacyjnego objętego usługą nadzoru autorskiego serwisu, powstałej z winy Użytkownika lub zdarzeń losowych niezależnych od żadnej ze Stron, w czasie 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia przez serwisanta konieczności przyjazdu Zamawiający pokrywa koszty dojazdu w kwocie 0,8358 zł brutto za km licząc od siedziby serwisu mieszczącej się w mieście (na terenie RP) do siedziby Zamawiającego. Koszty delegacji ponosi Wykonawca 2.12. Informowania Zamawiającego o zmianach konfiguracji aplikacji i baz danych 2.13. Przeprowadzić bezpłatne szkolenia administratorów w przypadku zmian w aplikacji 2.14. Prowadzenia rejestru obejmującego w szczególności zmiany konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego oraz wykonane czynności 2.15. Udostępniania rejestru Zamawiającemu na jego pisemny wniosek 2.16. Przekazania przedstawicielowi Zamawiającego wskazanemu w umowie haseł administracyjnych min. do systemów operacyjnych, baz danych i aplikacji niezwłocznie po ich zmianie 2.17. Zgłaszania z wyprzedzeniem Zamawiającemu potrzeb (wraz z uzasadnieniem) w zakresie rozbudowy sprzętu (serwery + macierz) użytkowanego na potrzeby aplikacji RIS PACS 2.18. Dostosowania oprogramowania RIS do zmieniających się przepisów prawa i wymogów NFZ oraz zgłaszanych potrzeb użytkownika 2.19. Niepobierania kopii baz danych oraz innych dokumentów zawierających dane osobowe o charakterze wrażliwym bez zgody Zamawiającego 2.20. Informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach po stronie Wykonawcy mogących mieć wpływ na realizację przedmiotu umowy 2.21. Posługiwania się osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, odpowiednio przeszkolonymi i wyposażonymi w niezbędny sprzęt 2.22. Bezzwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach dla realizacji przedmiotu umowy, dotyczących zarówno terminów, jak i zakresu rzeczowego umowy 2.23. Przyjmowania zgłoszeń w formie elektronicznej, oraz telefonicznej email: lub faksem na numer wysłanie zgłoszenia nastąpić może po wcześniejszej konsultacji administratora systemu z serwisem - wzór zgłoszenia stanowi Załącznik nr 2 2.24. Zgłoszenie traktowane jest jako przyjęte: w dni robocze do godziny 17:00 - danego dnia roboczego w dni robocze po godzinie 17:00 - następnego dnia roboczego w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - o godz. 9:00 najbliższego dnia roboczego 2.25. Reakcji na zgłoszenie wady oprogramowania (od momentu zgłoszenia) w następującym czasie: nie później niż 1 dzień roboczy dla błędu krytycznego nie później niż 15 dni roboczych dla błędu zwykłego 2.26. Usunięcia wady oprogramowania (czas liczony od czasu reakcji określonego w pkt 2.25) w następującym czasie: nie później niż 3 dni robocze w przypadku błędu krytycznego nie później niż 30 dni roboczych w przypadku błędu zwykłego 3. Poprzez błąd krytyczny, o którym mowa w punktach 2.25 i 2.26 rozumie się takie wady oprogramowania, które uniemożliwią użytkownikowi korzystanie z jego podstawowych funkcji. Poprzez błąd zwykły, o którym mowa w punktach 2.25 i 2.26 rozumie się takie wady oprogramowania, które utrudniają prawidłowe funkcjonowanie, ale nie uniemożliwiają korzystania z oprogramowania. 4. W przypadku wystąpienia (błędu krytycznego) Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; 5. W wyjątkowych wypadkach, za zgodą Użytkownika, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Użytkownikiem; 6. Zamawiający wymaga, aby serwis świadczący usługi serwisowe znajdował się na terenie Polski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania aplikacyjnego (dotyczy błędu krytycznego)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach