Sąd Apelacyjny w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 41 75 423 , fax. 12 41 75 426
- Data zamieszczenia: 2016-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Krakowie
ul. Przy Rondzie 3 3
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 41 75 423, fax. 12 41 75 426
REGON: 00389466000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i modyfikacja Centralnego Systemu Zakupów dla sądownictwa powszechnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1.Weryfikacja istniejących interfejsów integracyjnych CSZ - ZSRK (Centralny System Zakupów - Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr) w zakresie obsługi podstawowych ścieżek zakupowych: a.budżetowej b.logistycznej; 2.Dostosowanie interfejsów obsługujących powyższe ścieżki do wymagań systemu ZSRK zgodnie ze zmianami na rok 2016: a.Dla ścieżki budżetowej: I.Wstępne unieruchomienie II.Unieruchomienie III.Faktura FI w systemie SAP b.Dla ścieżki logistycznej: I.Wstępne unieruchomienie II.Rezerwacja FM w systemie SAP III.Zamówienie MM w systemie SAP IV.PZ w systemie SAP V.Faktura MM w systemie SAP; 3.Implementacja koniecznych zmian w funkcjonalności CSZ wymaganych dla prawidłowego działania wyżej wymienionych interfejsów w tym: a.Przypisanie rodzaju ścieżki zakupowej do cyklu zamówieniowego, z uwzględnieniem jej powiązania ze sposobami realizacji zakupów przewidzianymi w CSZ, wskazywanymi przy rejestracji umów b.Rozszerzenie listy słowników z ZSRK przechowywanych po stronie CSZ, w tym m.in. o: I.Konto księgi głównej II.Typ MPK (Miejsce Powstawania Kosztów) III.MPK w relacji do jednostek c.Wprowadzenie możliwości kwalifikowania pozycji zapotrzebowań, specyfikacji, umów, faktur i innych dokumentów wg MPK. Kwalifikowanie następować będzie na podstawie przypisania w relacji 1:1 typu MPK do produktu. d.Umożliwienie wykorzystania w interfejsach komunikacyjnych wymaganych przez ZSRK jednostek ceny e.Wprowadzenie innych zmian w interfejsie użytkownika CSZ, w tym: I.Dodanie w interfejsie użytkownika (UI) informacji o identyfikatorach dokumentów z ZSRK (otrzymanych zwrotnie po ich utworzeniu) II.Udostępnienie w UI komunikatów błędów otrzymywanych z ZSRK III.Dodanie pola edytowalnego w słowniku magazynów, umożliwiającego wpisanie unikalnego identyfikatora magazynu z ZSRK IV.Dodanie w UI pól umożliwiających edycję parametrów przekazywanych do ZSRK np. typ dokumentu, tekst nagłówka, rodzaju dokumentu zaopatrzeniowego z możliwością ustawienia wartości domyślnych V.Dodanie nowego pola opis na fakturze VI.Rozszerzenie i modyfikacja systemu uprawnień wynikająca z wprowadzenie nowych funkcjonalności; 4.Uruchomienie interfejsów na środowisku testowym; 5.Przeprowadzenie testów wg założonych scenariuszy; 6.Przeniesienie zaktualizowanych interfejsów i wprowadzonych zmian w CSZ na system produkcyjny; 7.Aktualizacja dokumentacji: a.Dokumentacja techniczna interfejsów integracyjnych b.Dokumentacja użytkownika CSZ; 8.Etapy zamówienia (trzy etapy): Etap pierwszy: a.Przygotowanie dokumentacji w formie założeń projektowych dla zmodyfikowanych interfejsów komunikacyjnych b.Zmiany w interfejsie CSZ opisane w pkt. 3 a, b, c Etap drugi: c.Opracowanie i uruchomienie interfejsów na środowisku testowym, wymaganych do obsługi ścieżki budżetowej d.Opracowanie scenariuszy testowych Etap trzeci: e.Opracowanie i uruchomienie interfejsów na środowisku testowym, wymaganych do obsługi ścieżki logistycznej f.Przeprowadzenie testów wg przygotowanych scenariuszy g.Dostarczenie dokumentacji opisanej w pkt. 7 h.Wykonanie pozostałych zmian w CSZ opisanych w pkt 3. i.Uruchomienie interfejsów w środowisku produkcyjnym 9.Zamawiający przewiduje możliwość świadczenia usług rozbudowy i modyfikacji Centralnego Systemu Zakupów dla sądownictwa powszechnego w maksymalnej łącznej liczbie 240 godzin w terminie do 210 dni od dnia podpisania umowy. 10.Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 210 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: terminy wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.sa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowań OptiMED oraz Infomedica
Dodano: 2016-07-27 - Specjalistyczne usługi polegające na kompleksowej obsłudze systemów informatycznych RCKiK w Krakowie
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemów RIS/PACS.
Dodano: 2016-06-29 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi nadzoru autorskiego oraz serwisu oprogramowania aplikacyjnego wdrożonego w ramach projektu E-szpital w Krynicy Zdroju - stworzenie cyfrowego systemu informacji medycznej
Dodano: 2016-06-27 - Świadczenie usług informatycznych dla potrzeb Muzeum Narodowego w Krakowie w dwóch zadaniach: - zadanie nr 1 - obsługa serwisowa sprzętu komputerowego, - zadanie nr 2 - pełnienie obowiązków administratora serwerów
Dodano: 2016-04-28 - Usługa asysty technicznej dla posiadanego systemu kopii zapasowych Avamar firmy EMC
Dodano: 2016-04-15 - Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu realizacji umowy na dostarczanie przesyłek pocztowych
Dodano: 2016-02-25 - Kompleksowa obsługa infrastruktury informatycznej Szpitala Powiatowego w Limanowej wraz z wykonywaniem nadzoru nad systemem informatycznym Szpitala poprzez czuwanie nad jego prawidłowym funkcjonowaniem
Dodano: 2015-11-03 - Konserwacja i rozbudowa systemu zarządzania majątkiem
Dodano: 2015-10-28 - Zadanie nr 1. Zakup i wdrożenie systemu ERP wraz z migracją danych, szkoleniami oraz zakupem licencji bazodanowych. Zadanie nr 2. Zakup urządzeń dostępowych Access Point.
Dodano: 2015-10-13