Przetargi.pl
Usługa nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowań OptiMED oraz Infomedica

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8448230 , fax. 33 8448384
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
    ul. Wysokie Brzegi 4 4
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 8448230, fax. 33 8448384
    REGON: 00030440900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oswiecim.pl www. przetargi.propublico.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowań OptiMED oraz Infomedica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowań: 2 pakiety - OptiMED oraz Infomedica zgodnie z zapisami w formularzu cenowym- zał. nr 2 do SIWZ . Pakiet nr 1 1. Zakres Usług: 1.1. Przez nadzór autorski rozumie się w szczególności: 1)uzyskanie pisemnej zgody autorów oprogramowania na wykonanie przedmiotu umowy. 2)informowanie zamawiającego o nowych wydaniach i wersjach oprogramowania, ich dostarczanie i instalowanie, 3)dostarczanie aktualnej dokumentacji użytkowej, 4)uwzględnianie w oprogramowaniu zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawnych lub wymogach Narodowego Funduszu Zdrowia. 1.2. Przez serwis oprogramowania rozumie się w szczególności: 1)diagnozowanie i usuwanie nieprawidłowości w działaniu oprogramowania, 2)usuwanie niespójności bazy danych, będących wynikiem nieprawidłowego działania oprogramowania, z wyłączeniem sytuacji, gdy nieprawidłowość wynikła z niewłaściwego, tzn. niezgodnego z przekazaną dokumentacją użytkowania oprogramowania, 3)wskazywanie rozwiązań zastępczych w użytkowaniu oprogramowania na czas usuwania nieprawidłowości. 1.3. Wykonawca będzie ponadto udzielał zamawiającemu konsultacji i doradztwa w szczególności w zakresie: 1)planowania rozwoju oprogramowania, 2)konstruowania zapytań do bazy danych, 3)optymalnej konfiguracji bazy danych w zakresie wymaganym przez oprogramowanie, 4)archiwizacji danych, 5)właściwego wykorzystania oprogramowania, 6) możliwości dostosowania oprogramowania do potrzeb zamawiającego. 2. Nadzór autorski: 2.1. Dostosowanie oprogramowania do zmienianych przepisów lub wymogów Narodowego Funduszu Zdrowia nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych licząc od terminu otrzymania informacji niezbędnych do realizacji zmian. 2.2. Zmiany oprogramowania wymagające modyfikacji sprzętu mogą być wprowadzane tylko za zgodą zamawiającego. 3. Serwis oprogramowania: 3.1. Wykonanie usługi serwisowania przez wykonawcę będzie następowało na podstawie zgłoszenia serwisowego. 3.2. Wykonanie usługi nastąpi w terminie nie dłuższym niż: 1)w przypadku wystąpienia awarii krytycznej, 2)w przypadku awarii 3.3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zleceniodawca może wydłużyć termin usunięcia awarii. 3.4. Zamawiający zapewnia wykonawcy zdalny dostęp do systemu informatycznego oraz dostęp do miejsc instalacji i eksploatacji oprogramowania. 3.5. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość kontaktu z osobą dyżurującą oraz wsparcie serwisowe w dni wolne od pracy. 3.6. Wykonawca będzie raportował w trybie miesięcznym zgłoszone błędy i awarie systemu wraz z informacją dotyczącą czasów reakcji. Raport w formie xls, doc, pdf będzie wysyłany na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail lub zostanie udostępniony do pobrania z podanej przez Wykonawcę strony internetowej. Pakiet nr 2: 1. Zobowiązania Wykonawcy: 1)Uzyskanie pisemnej zgody autorów oprogramowania na wykonanie przedmiotu umowy. 2)W ramach nadzoru autorskiego, o którym mowa w § 1 niniejszej Umowy, Wykonawca zapewnia w szczególności : a)udostępnienie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania): i)w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego: (1)czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) wynosi ; (2)czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonej awarii) wynosi ; (3)czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; (4)w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; (5)Wykonawca wymaga udostępnienia przez Zamawiającego zdalnego dostępu do baz danych i Oprogramowania Aplikacyjnego. Zasady zdalnego dostępu określa Załącznik nr 4 do niniejszej Umowy. ii)w pozostałych przypadkach: (1)czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych; (2)czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; iii)w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; iv)Ewentualne przekwalifikowanie błędu zgłoszonego przez Zamawiającego jako zwykły, na błąd krytyczny, wymagać będzie osobnego zgłoszenia i oznaczać będzie uruchomienie procedury opisanej pod lit i powyżej. v)zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Centralnego Help-Desku Wykonawcy w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na w/w witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia telefonicznie pod numerem telefonu: (1)- serwis InfoMedica część biała (medyczna ) (2)- serwis InfoMedica część szara (administracyjna) lub pisemnie na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej na adres opcjonalnie faksem na numer wzór formularza stanowi Załącznik nr 2 do niniejszej Umowy; wypełnienie jednego formularza może dotyczyć tylko jednego rodzaju problemu występującego w konkretnym module; (1)w przypadku, gdy formularz zgłoszenia błędu zostanie przyjęty przez Wykonawcę: (a)w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego; (b)w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego; (c)w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany jest jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego; b)wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym objętym niniejszą Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: i)przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery (4) razy w roku, odbywać się będzie poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego wskazany w Załączniku nr 3 do niniejszej umowy (Informacje o Zamawiającym); ii)udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego) poprzez serwer ftp: przy czym na pisemne życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wysyła na adres Zamawiającego nośnik CD-ROM zawierający nową wersję Oprogramowanie Aplikacyjnego. iii)Uaktualnienia Oprogramowania Aplikacyjnego będą instalowane w ustalonym z Zamawiającym terminie nie rzadziej niż raz na kwartał dla wszystkich modułów w sposób umożliwiający jednoznaczne określenie daty od której funkcjonuje dana wersja Oprogramowania Aplikacyjnego. Poprzez wersję oprogramowania rozumiane są dwa pierwsze człony numerowe prezentowane na ekranie startowym Oprogramowania Aplikacyjnego zamieszczone po wpisie wersja. Powyższe nie dotyczy istotnych zmian ustawowych, które należy wprowadzić w Oprogramowaniu Aplikacyjnym w terminie wejścia zmian ustawowych w życie. c)możliwość pisemnego zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego, na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszej Umowy; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego; d)gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju), przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszej Umowy, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. 3)Obsługę serwisową Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy: Serwis-pełna nazwa Serwis-NIP Serwis-Kontakt Zmiana wskazanego wyżej Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy, nie wymaga aneksu do umowy i jest skuteczna z chwilą powiadomienia Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej. 4)W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewnia: a)zainstalowanie i wdrożenie wersji Oprogramowania Aplikacyjnego otrzymanych w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników) objętego niniejszą umową; b)podjęcie starań w celu usunięcia awarii Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych; c)bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; d)pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych; e)pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne itp); f)doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; g)korzystanie z konsultacji telefonicznych u Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, określonego w §2 ust.3; h)prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania. 5) Usługi serwisu, określone w ust. 3, świadczone będą przez Wykonawcę w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.oswiecim.pl www.przetargi.propublico.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach