Przetargi.pl
Kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa nowego budynku Publicznego Przedszkola nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa nowego budynku Publicznego Przedszkola nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa nowego budynku Publicznego Przedszkola nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Zakres zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad robotami wszystkich branż związanymi z budową budynku dwukondygnacyjnego o powierzchni ca 1075 m2 wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu, zgodnie z dokumentacją, w szczególności nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonaniem: a) robót budowlanych, w tym: - robót ziemnych, - robót fundamentowych, - ścian przyziemia, - stropodachu, - podłoży, - posadzek, - stolarki okiennej i drzwiowej, - wypraw wewnętrznych ścian, - elewacji, b) robót drogowych i towarzyszących, w tym: - chodników, parkingów i dojazdów, - placu zabaw wraz z wyposażeniem, - zagospodarowaniem terenu wraz z nasadzeniami, c) robót sanitarnych, w tym: - instalacji wod.-kan., - przyłączy wod.-kan., - modernizacji przyłącza gazu, d) robót elektrycznych, w tym: - instalacji elektrycznych, - oświetlenia zewnętrznego, e) wyposażenia wnętrz, w tym: - dostawą i montażem wyposażenia pomieszczeń, - dostawą i montażem wyposażenia p.poż., 2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad: a) wykonaniem dokumentacji powykonawczej wszystkich branż, b) wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej obiektu i sieci zewnętrznych zarejestrowanej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, c) wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, d) wykonaniem instrukcji p.poż. obiektu, e) dokonaniem wszelkich czynności formalnych wynikających z warunków technicznych oraz z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót, 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) sprawdzenie pod względem prawidłowości i kompletności oraz podpisanie dok umentacji odbiorowej, w tym: atestów, deklaracji zgodności, certyfikatów itp. oraz dokumentacji powykonawczej, b) nadzór nad uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. II. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: - projekt zagospodarowania terenu (załącznik nr 5 do SIWZ), - projekt budowlano-wykonawczy architektura (załącznik nr 6 do SIWZ), - projekt budowlano-wykonawczy konstrukcja (załącznik nr 7 do SIWZ), - projekt wnętrz (załącznik nr 8 do SIWZ), - projekt budowlano-wykonawczy instalacje sanitarne (załącznik nr 9 do SIWZ), - projekt budowlano-wykonawczy przyłącza wod.-kan. (załącznik nr 10 do SIWZ), - warunki i uzgodnienia (załącznik nr 11 do SIWZ), - projekt budowlano-wykonawczy modernizacji gazu (załącznik nr 12 do SIWZ), - projekt budowlano-wykonawczy branży elektrycznej (załącznik nr 13 do SIWZ), - specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 14 do SIWZ), - specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót sanitarnych (załącznik nr 15 do SIWZ), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych (załącznik nr 16 do SIWZ). III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, 4. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5. wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 6. żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 8. udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 9. kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji, 10. kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 11. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, 12. skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 13. uczestnictwo w odbiorze gwarancyjnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zmianami): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które: należą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz legitymują się następującymi uprawnieniami: - uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy (załącznik nr 4), 6. zapewnią systematyczną obecność na budowie inspektorów nadzoru w okresie prowadzenia robót. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 6.1. - 6.6. na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi w celu realizacji zamówienia wykonawca jeszcze nie dysponuje, a dopiero będzie dysponował po ewentualnym podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Ponadto przedstawia wyłącznie w oryginale: 4. załącznik nr 2 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w którym znajdują się oświadczenia o: - posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - akceptacji wzoru umowy, - systematycznej obecności na budowie inspektorów nadzoru w okresie prowadzenia robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach