Przetargi.pl
Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursu zawodowego w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Besko

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Besku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-524 Besko, ul. Podkarpacka 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4673318 , fax. 13 4673318
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Besku
    ul. Podkarpacka 5 5
    38-524 Besko, woj. podkarpackie
    tel. 13 4673318, fax. 13 4673318
    REGON: 37044692400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gops.besko.pl/asp/pl_start.asp?ref=1&typ=13&menu=3&strona=1
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursu zawodowego w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Besko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Besko realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowanego ze środków UNII EUROPEJSKIEJ w ramach EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO. 2) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursu zawodowego w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Besko 3) Zamówienie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8) ustawy pzp. 4) Kod CPV 80500000 - 9 - usługi szkoleniowe; 80570000 - 0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego; 80530000 - 8 - usługi szkolenia zawodowego 5) Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkoleń i kursu w zakresie: Pakiet 1 Zadanie 1 Trening kompetencji życiowych i umiejętności społecznych 1) Liczba uczestników: 3 osoby- 3 kobiety 2) Czas trwania: 48 h - 6 dni po 8h realizowanych od poniedziałku do piątku, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.15.30. 3) Termin rozpoczęcia: lipiec/sierpień 2015 r. Dokładny termin rozpoczęcia treningu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 4) Cel szkolenia: przełamanie indywidualnych barier, wzmocnienie komunikacji i funkcjonowania w grupie, elementy komunikacji interpersonalnej. Poruszenie tematyki roli mężczyzny i kobiety w rodzinie, świadomość roli jaka odgrywa mężczyzna w rodzinie Zadanie 2 Terapia rodzinna 1) Liczba uczestników: 3 osoby - 3 kobiety 2) Czas trwania: 48 h -6 dni po 8h realizowanych od poniedziałku do piątku, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.15.30. 3) Termin rozpoczęcia: lipiec/sierpień 2015. Dokładny termin rozpoczęcia Terapii Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 4) Cel szkolenia: Poznanie wzajemnych potrzeb, diagnoza problemu, wypracowanie sposobu jego rozwiązania, wzmocnienie więzi rodzinnych, prawidłowe funkcjonowanie rodziny w środowisku rodzinnym. Zakres: zajęcia winny mieć charakter warsztatowo - treningowy, gwarantujący czynny udział uczestników oraz ich osobiste zaangażowanie. Nacisk powinien być położony na ćwiczenie konkretnych umiejętności społecznych, np. bycia asertywnym w różnych sytuacjach życiowych, na przygotowanie do rozmowy o pracę pozwalające nabyć umiejętność rozmowy z potencjalnym pracodawcą, a nawet uwzględniające kwestie zewnętrznej autoprezentacji. Wymagania: 1) zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć objętych programem warsztatów: psycholog, socjoterapeutka, pedagog. 2) program szkolenia zawierający w szczególności: czas trwania i sposób organizacji zajęć, cele kształcenia a także plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej oraz niezbędnych środków czy materiałów dydaktycznych. 3) zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych (broszur, opracowań własnych) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także innych materiałów szkoleniowych i sprzętu niezbędnego do zajęć (np. zeszyt, długopis, projektor multimedialny itp.), 4) zapewnienie odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażonego w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizacje zajęć, 5) przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wymaganych przez podmioty kontrolujące). 6) ubezpieczenie uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca kursu - od pierwszego do ostatniego dnia kursu (kserokopia polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu), 7) zapewnienie codziennego cateringu w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, soki, woda wg potrzeb uczestników), ciastek bądź kanapek oraz gorącego posiłku (II danie obiadowe) w przypadku zajęć powyżej 6 godz. 8) prowadzenie bieżącej dokumentacji przebiegu kształcenia (m.in. listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci gorącego posiłku, kserokopii dziennika zajęć, ankiet a po zakończeniu warsztatu przekazania oryginałów tych dokumentów Zamawiającemu wraz z kserokopiami zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie warsztatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym), 9) niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (najpóźniej w następnym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników kursu lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania, a także innych okoliczności mających wpływ na realizację programu nauczania. Zgłoszenia o nieobecności uczestników powinny być dokonywane telefonicznie oraz e-mailowo do Koordynatora projektu, 10) zajęcia w ramach warsztatów zasadniczo winny odbywać się w pomieszczeniach zagwarantowanych przez Wykonawcę na terenie Gminy Besko i spełniać określony standard (odpowiednie warunki szkoleniowe, oprawa gastronomiczna -sala szkoleniowa oraz zaplecze gastronomiczne o podwyższonym standardzie).W ofercie należy dokładnie wskazać miejsce, w którym będą odbywać się zajęcia w ramach warsztatów. 11) Przekazanie Zamawiającemu harmonogramu zajęć wraz z godzinami rozpoczęcia i zakończenia kursu przed rozpoczęciem zajęć każdej grupy uczestników. Pakiet 2 Zadanie - Kurs: kucharz - ciastkarz z elementami cateringu, 1) Liczba uczestników: 3 osoby - 3 Kobiety 2) Czas trwania: minimum 120 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych od poniedziałku do piątku między 8 i 17, obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.17.00. Zamawiający wymaga, aby większość godzin zegarowych w planie nauczania obejmowała zajęcia praktyczne. 3) Termin rozpoczęcia: sierpień a zakończenia 25 wrzesień 2015. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 4) Cel szkolenia: nabycie wiedzy oraz umiejętności w zakresie obejmującym wykonywanie zawodu kucharz -ciastkarz z elementami cateringu 5) Zakres: kurs obejmuje blok teoretyczno-praktyczny minimum 120 godzin mający na celu przekazanie słuchaczom wiedzy i umiejętności niezbędnych w planowanie produkcji, klasyfikacje surowców gastronomicznych i ciastkarskich, BHP, obsługa maszyn i urządzeń, obróbka wstępna surowców, technika sporządzania dań, wypiek ciast, desery i napoje, potrawy okolicznościowe, regionalne i narodowe, potrawy dietetyczne w poszczególnych jednostkach chorobowych, ekspedycja wyrobów kulinarnych oraz niezbędne zagadnienia do organizowania cateringu. 6) Wymagania: a) Zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć objętych programem nauczania kursu kucharz - ciastkarz z elementami cateringu - załącznik nr 3 do SIWZ. b) Program nauczania szkolenia zawierający w szczególności: czas trwania i sposób organizacji kursu, cele kształcenia a także plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej oraz wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, c) Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników i poradników) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej a także zapewnienie dla każdego uczestnika szkolenia na realizację zajęć praktycznych niezbędnych materiałów których zakup zostanie potwierdzony fakturą oraz innych materiałów szkoleniowych i sprzętu niezbędnego do zajęć. d) Zapewnienie odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażonego w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia każdemu uczestnikowi szkolenia oddzielnego stanowiska pracy, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Realizacja zajęć praktycznych musi może być prowadzona w pracowniach gastronomicznych. Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć (do 25 km ) poza terenem Gminy. Koszt dojazdu uczestnika na zajęcia i powrotu pokrywać będzie Wykonawca zamówienia. W ofercie należy dokładnie wskazać miejsce, w którym będą odbywać się zajęcia. e) Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia), jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt badan należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. f) Wykonawca przekaże Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (wymaganych przez podmioty kontrolujące), g) Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia, (kserokopia polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia, h) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić każdego dnia cateringu, w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, soki, woda wg potrzeb uczestników), ciastek oraz gorącego posiłku (II danie obiadowe) w przypadku zajęć powyżej 6 godz. i) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia bieżącej dokumentacji przebiegu kształcenia (m.in. listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci dania obiadowego, potwierdzenia odbycia kursu BHP) a po zakończeniu kursu przekazania kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu wraz z zaświadczeniami potwierdzającymi ukończenie kursu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym). j) Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego (najpóźniej w następnym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania a także innych okoliczności mających wpływ na realizację programu nauczania. Zgłoszenia o nieobecności uczestników powinny być dokonane telefonicznie lub e-mailowo do koordynatora projektu. k) Wykonawca powiadomi Zamawiającego, na co najmniej 3 dni przed terminem zakończenia szkolenia, o dacie i godzinie egzaminu sprawdzającego wiadomości i umiejętności uczestników i umożliwienie Zamawiającemu uczestnictwo w egzaminie w charakterze obserwatora, l) Wykonawca sprawdzi wiadomości i umiejętności z poszczególnych zajęć edukacyjnych przewidzianych w programie nauczania tego szkolenia i wydanie egzemplarza imiennego zaświadczenia lub certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym). Potwierdzoną za zgodność kopię w/w dokumentu Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od ukończenia kursu. m) Wykonawca przeprowadzi krótki instruktarz BHP na początku szkolenia. n) Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogramu zajęć wraz z godzinami rozpoczęcia i zakończenia szkolenia na 4 dni przed rozpoczęciem kursu. o) Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem kursu oznakować pomieszczenie, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. p) Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia dokumentu potwierdzającego jego ukończenie - zaświadczenie, o którym mowa w § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622) oraz suplement zawierający: 1. informacje o okresie trwania szkolenia, 2. tematy i wymiar godzinowy zajęć edukacyjnych, 3. numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, 4. podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie. Zaświadczenia muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gops.besko.pl/asp/pl_start.asp?ref=1&typ=13&menu=3&strona=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach