Przetargi.pl
Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni na cele rozwoju i aktywizacji społecznej w sołectwie Stążki polegające na przebudowie budynku świetlicy wiejskiej, budowie wiaty i zbiornika na gaz płynny LPG

Gmina Świekatowo, Referat Budownictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 86-182 Świekatowo, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 322 012 , fax. 523 322 012
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świekatowo, Referat Budownictwa
    ul. Dworcowa
    86-182 Świekatowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 322 012, fax. 523 322 012
    REGON: 92351073000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiekatowo.lo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni na cele rozwoju i aktywizacji społecznej w sołectwie Stążki polegające na przebudowie budynku świetlicy wiejskiej, budowie wiaty i zbiornika na gaz płynny LPG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na działce nr 104 w Stążkach projektuje się remont budynku świetlicy wiejskiej, budowę wiaty, zbiornika na gaz płynny LPG oraz siłowni zewnętrznej, a także montaż dwóch oświetleniowych słupów parkowych. Przedmiotowy budynek objęty opracowaniem jest murowany, częściowo podpiwniczony, z poddaszem i dachem dwuspadowym konstrukcji drewnianej, pokryty blachą dachówkową. Remont świetlicy wiejskiej będzie obejmował: - wykonanie nowych warstw posadzki piwnicy na istniejących warstwach (zmiana wysokości pierwszego stopnia schodów piwnicy z 20cm na 7cm), - ocieplenie zewnętrznych ścian piwnicy styropianem EPS 100 o gr. 10cm. W miejscu gdzie występuje podpiwniczenie ocieplenie wykonać na głębokość 2 m, a na pozostałej części na głębokość 1m. - przesunięcie ścianki działowej klatki schodowej powoduje likwidacje dwóch stopni do piwnicy, - wykonanie drzwi w ścianie wewnętrznej nośnej w celu skomunikowania pomieszczenia 1/1 (świetlica) i 1/9 (komunikacja II), poza tym aby nie było różnicy poziomów należy w pom. 1/9 wykonać dodatkowe warstwy posadzki (folia PCV, styropian 12 cm, folia PCV, wylewka betonowa 7 cm i płytki ceramiczne). Podniesienie poziomu posadzki pom. 1/9 jest następstwem likwidacji jednego stopnia, - wydzielenie schodów na poddasze ścianką działową gr. 6 i zamknięcie drzwiami, - w pomieszczeniu 1/8 wykonanie nowych warstw posadzki na stropie ceglanym, - połączenie dwóch pomieszczeń w jedno pomieszczenie stanowiące sale szkoleń o nr 1/7, - w pomieszczeniu 1/7 w ścianie zewnętrznej wykonanie dwóch okien PCV, trzyszybowych, z parapetami od strony wewnętrznej z PCV, a od zewnętrznej z cegły ceramicznej pełnej (nawiązanie do parapetów zewnętrznych istniejących), - wykonanie fragmentów ścianek działowych (wg rzutu przyziemia), - wyburzenia fragmentów ścianek działowych (wg rys. rzutu przyziemia), - wykonanie naproży stalowych i nadproży prefabrykowanych typu L19, - wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczeniach nr 1/3, 1/7, 1/8 i 1/9, - w pomieszczeniu gospodarczym wydzielenie kotłowni i powiększenie wc męskiego, - powiększenie wc damskiego przez likwidację komunikacji między pom.nr 1/2, a pom. nr 1/9, dzięki temu utworzenie wc dla osoby niepełnosprawnej. W/w pomieszczenie będzie wyposażone w zlewozmywak z ciepłą i zimną wodą. Zaprojektowano również pomieszczenia sanitarne: wc damskie i dla osób niepełnosprawnych oraz męskie z przedsionkami i niezbędnym wyposażeniem tj. miska ustępowa i pisuar, umywalka z ciepłą i zimną wodą, dozownik z mydłem w płynie, ręczniki jednorazowe i kosz na zużyte ręczniki papierowe. Pomieszczenia z pisuarem należy wyposażyć w wpust kanalizacyjny podłogowy z syfonem oraz armaturę czerpalną ze złączką do węża. W pomieszczeniu wc dla osób niepełnosprawnych zapewniono przestrzeń manewrową o wymiarach 1,5x1,5m. Ponadto w pomieszczeniu należy zainstalować uchwyty ułatwiające korzystanie z odpowiednio dostosowanych dla osób niepełnosprawnych urządzeń higieniczno-sanitarnych. Na trasie dojazdu do wc należy zastosować drzwi bez progów. Wszystkie pomieszczenia posiadać będą wentylację grawitacyjną lub mechaniczną zintegrowaną z oświetleniem w przypadku pomieszczeń bez okien. Posadzki z płytek ceramicznych, gładkich, antypoślizgowych i łatwo zmywalnych. W pomieszczeniach wc płytki ceramiczne ścienne należy ułożyć na pełną wysokość pomieszczenia. Dostęp do budynku świetlicy dla osób niepełnosprawnych (poruszających się na wózku inwalidzkim), z projektowanego utwardzenia terenu – chodnika poprzez pochylnię o nachyleniu 8%, zlokalizowaną przy wejściu do budynku od strony elewacji północnej, o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, na warstwie podsypki cementowo-piaskowej gr. 5 cm, podkładzie betonowym gr. 15 cm i podsypce piaskowej gr. 20 cm. Utwardzenie przed budynkiem i chodniki wykonane zostaną z kostki betonowej gr. 8 cm, na warstwie podsypki cementowo-piaskowej gr. 5cm, podkład betonowy gr. 15cm i podsypce piaskowej gr. 20cm. Siłownia zewnętrzna zlokalizowana przy istniejącym placu zabaw, wyposażona będzie w urządzenia: - rower stacjonarny, - krzesło do wyciskania, - orbitrek, - wioślarz. Uwaga: Fundamenty pod urządzenia siłowni należy wykonać według wytycznych wybranego przez Inwestora Producenta danych urządzeń. Słupy parkowe oświetleniowe – 2 szt. Zaprojektowano również zbiornik na wody deszczowe do podlewania terenów zielonych, o Ø 1,5 m, odbierający wody z dachu budynku za pomocą systemu rur PCV. Poza tym projektuje się wiatę stanowiącą punkt szkoleń i warsztatów. Podstawowa bryła budynku jest przykryta dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci dachowych 30°. Dane techniczne wiaty: • powierzchnia zabudowy 24,51 m2, • powierzchnia użytkowa 24,51 m2, • wysokość wiaty 4,13 m. Na potrzeby ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej projektuje się instalację przydomowego nadziemnego zbiornika na gaz płynny LPG o pojemności V=2700 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 8.000 złotych ( słownie : osiem tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Świecie Nr rachunku : 73 8168 0007 0000 1182 2000 0007 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej dla zadania: Kompleksowe zagospodarowanie przestrzeni na cele rozwoju i aktywizacji społecznej w sołectwie Stążki 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: 1) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego, 2) nazwę przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, a w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców ( konsorcjum, spółka cywilna ) w treści gwarancji należy wymienić wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie, 4) termin ważności gwarancji. 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach