Przetargi.pl
Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Pakości

GMINA PAKOŚĆ ogłasza przetarg

  • Adres: 88-170 Pakość, ul. Rynek 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525665024
  • Data zamieszczenia: 2023-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PAKOŚĆ
    ul. Rynek 4
    88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525665024
    REGON: 092350783
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Pakości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Na zakres przedmiotu zamówienia składa się opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, na podstawie, której możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod względem formalno- prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją dla zadania pn.: „Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Pakości” działającego w ramach Ośrodka Pomocy Społecznej.Wstępnie przyjęte parametry wynikają z PFU i zostaną uszczegółowione na etapie przygotowania projektu budowlanego.Na zakres przedmiotu zamówienia składa się w szczególności:1) wykonanie prac projektowych przez sporządzenie:- projektu budowlanego wielobranżowego zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022r., poz. 1679);- projektu wykonawczego z projektami branżowymi;- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;- przedmiarów i kosztorysów;- dokumentacji geotechnicznej;- innej dokumentacji nie wymienionej wyżej, a niezbędnej do prawidłowej realizacji robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania.Na podstawie projektu budowlanego należy wystąpić o decyzję pozwolenia na budowę. Zakłada się, że obiekt będzie pełnić funkcję usługową, zgodnie z wydaną decyzją Burmistrza Pakości z dnia 28 października 2022 r., o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Wykonawca powinien zaprojektować układ funkcjonalny zgodny z przygotowanym programem funkcjonalno użytkowym oraz obowiązującymi przepisami.Inwestycja realizowana będzie na terenie kompleksu dawnego Przedszkola w Pakości a obecnego Domu Dziennego Pobytu Seniora (działka nr 78/8, obręb 0002, Pakość).2) wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę budynku Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego składającego się z:- części dziennej,- części całodobowej,- powierzchni utwardzonych,- ciągów pieszych,- zagospodarowania terenów zieleni urządzonej,- obiektów małej architektury,- oświetlenia terenu.Realizacja przedsięwzięcia wymaga wykonania robót towarzyszących, do których należy zaliczyć wycinkę drzew i krzewów.3) zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia budynku, uwzględniając wstępny wykaz wyposażenia- załącznik nr 8 do SWZ wyposażenie Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego. Szczegóły dotyczące wyposażenia muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym oraz przedstawicielem Ośrodka Pomocy Społecznej (OPS).3. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:1) analizę przez Wykonawcę pod kątem możliwości zastosowania źródeł energii odnawialnej przy projektowanym budynku;2) obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów wymaganych przez Prawo budowlane w zakresie związanym z zakończeniem robót budowalnych, uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, w tym atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, protokoły kontroli i sprawdzeń, instrukcje użytkowania i eksploatacji obiektu, informacje o udzielonej gwarancji, świadectwo charakterystyki energetycznej budynku;4) wykonanie i umieszczenie tablicy o źródłach finansowania zadania;5) inne konieczne prace gwarantujące wykonanie przedmiotu zamówienia.4. Budynek będzie dostosowany do osób niepełnosprawnych i pozbawiony barier architektonicznych, tak aby wszystkie pomieszczenia i urządzenia były dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, osób z dysfunkcjami wzroku, słuchu i innymi.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 Program Funkcjonalno- Użytkowy zwany dalej „PFU”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach