Przetargi.pl
Budowa Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą

GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 87-880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54)2316310 , fax. (54)2316324
  • Data zamieszczenia: 2023-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
    pl. Władysława Łokietka 1
    87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54)2316310, fax. (54)2316324
    REGON: 910866815
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Zadanie "Budowa Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą", ma na celu zwiększenie dostępu do dziennych i całodobowych usług opiekuńczo- mieszkalnych w Gminie Brześć Kujawski na rzecz dorosłych osób niepełnosprawnych ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, poprzez stworzenie centrum opiekuńczo-mieszkalnego. Zadanie do zrealizowania składać się będzie z:- Budowa centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z zagospodarowaniem terenu.- Budowa dróg na osiedlu Falborek - ulica Sokolników.W ramach Budowa centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z zagospodarowaniem terenu (w formie "Zaprojektuj i wybuduj") należy wykonać:- kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową - przygotowanie projektu budowalnego (wraz z niezbędnymi dokumentami, pozwoleniami, opiniami oraz decyzjami administracyjnymi) niezbędnego do uzyskania pozwolenia na budowę,- wszelkie prace budowalno-montażowe oraz przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z operatem kolaudacyjnym niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.Obiekt należy projektować zgodnie z standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami zgodnie z poradnikiem uniwersalnego projektowania Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju.W zakres oferty wkalkulować wyłącznie niżej wymienione wyposażenie budynku Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Brześciu Kujawskim:Zabudowa meblowa typu meble kuchenne na wymiar z uwzględnieniem zapisów określonych w poradniku pn. „Standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami” uwzględniającymi koncepcję uniwersalnego projektowania – poz. 4.1.6 „kuchnia” str. 61W zabudowie należy uwzględnić miejsce na lodówkę o wymiarach do 152 cm x 54 cm, piekarnik elektryczny o wymiarach do 59,5 cm x 59,5 cm, płytę indukcyjna na prąd pod zabudowę o wymiarach do 60 cm x 52 cm wraz z okapem, np. kominowym, zmywarka do zabudowy o wymiarach do 60 cm x 82 cm, zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem o wymiarach szer. do 78 cm. Obiekt należy wyposażyć w rolety zewnętrzne antywłamaniowe i żaluzje wewnętrzne w każdym pomieszczeniu. Dobór elementów i szczegółowe rozwiązania należy uwzględnić w projekcie.W ofercie należy uwzględnić zakup i montaż ławek o konstrukcji stalowej z siedziskiem drewnianym bez oparcia w ilości 12 szt., ławek o konstrukcji stalowej z siedziskiem drewnianym i oparciem w ilości 10 szt. i siedzisk drewnianych wokół ogniska w ilości 24 szt. Dobór elementów i szczegółowe rozwiązania należy uwzględnić w projekcie.W zakresie wyceny:- 2 ławki dla osób starszych z miejscem dla niepełnosprawnych i alternatywnie otwieranym stolikiem.Na etapie prac projektowych należy wystąpić o warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej z szafką w osi ogrodzenia i likwidację linii napowietrznej od słupa zlokalizowanego na działce przeznaczonej na inwestycję do słupa zlokalizowanego na działce 268 obręb 0001 Brześć Kujawski 1.Klimatyzację należy przewidzieć w pomieszczeniach takich jak: sala zajęć dziennych, komp., pokój admin., pokój kierownika, sala rehabilitacji, serwer+ups, pokój medyczny, pokój personelu, sala wielofunkcyjna-relaksacyjna.W zakresie oferty należy uwzględnić zasilanie przepompowni oraz opracowanie dokumentacji na zasilanie przepompowni.Zgodnie z PFU stropodach projektowanego i wykonanego budynku ma umożliwić montaż paneli fotowoltaicznych oraz innych urządzeń technicznych. Dostawa i montaż samych paneli fotowoltaicznych poza zakresem zamówienia.Ścieżka zmysłów nie koliduje z chodnikiem. Plan zagospodarowania jest układem przykładowym wskazanym na etapie wykonywania PFU i jest założeniem wstępnym do dalszego projektowania. Rozwiązania zarówno pod względem funkcjonalnym, architektonicznym i konstrukcyjnym należą do Projektanta.Nawierzchnia ścieżki sensorycznej powinna być jednolita i równa, umożliwiająca poruszanie się osobom z niepełnosprawnością korzystającym z wózka inwalidzkiego, balkonika, kuli, laski.W strefie ogrodu i zieleniaka powierzchnia powinna spełniać wymogi opisane w poradniku pn. „Standardy dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami” uwzględniającymi koncepcję uniwersalnego projektowania – poz. 3.2.6 „oznaczenie nawierzchni – system fakturowy (ścieżki dotykowej) str. 30, 31,32.W wycenie uwzględnić wykonanie tarasów z betonowych płyt tarasowych gr. min. 6 cm o zmiennej wielkości 20x40/40x40/60x40 cm, gładkich bezfazowych umożliwiających bezkolizyjny ruch osób niepełnosprawnych z ograniczeniem ruchowym. Podbudowa pod tarasy zgodnie z wykonanym projektem architektonicznym.Rozbudowa sieci gazowej w ulicy Sokolników wchodzi w zakres oferty, należy wycenić. Kontrolą dostępu winny być objęte w szczególności drzwi wejściowe do budynku Centrum, brama wjazdowa i furtka oraz pomieszczenia służbowe/administracyjne.Realizacja inwestycji pozytywnie wpłynie na proces uspołecznienia i nawiązywania relacji interpersonalnych przez osoby niepełnosprawne oraz pozwoli na podejmowanie przez te osoby aktywności na miarę możliwości i potrzeb osób niepełnosprawnych. Projektowana inwestycja (centrum opiekuńczo-mieszkalne) zlokalizowana będzie na działce Nr 267/14 o powierzchni 3559 m2 położonej w obrębie 0001 Miasto Brześć Kujawski, gm. Brześć Kujawski.Budowa centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z zagospodarowaniem terenu. Inwestycja zgodnie z wymaganiami realizowana będzie w systemie "zaprojektuj i wybuduj." System ten jest rozwiązaniem polegającym na wyłonieniu wykonawcy, który zajmie się całościową realizacją zadania: od sporządzenia projektu przez wybór materiałów i urządzeń po wykonanie robót. Budowa dróg na osiedlu Falborek - ulica Sokolników.Przedmiot zamierzenia budowlanego obejmuje również budowę drogi dojazdowej- ulicy Sokolników, pomiędzy ulicą Szkolną, a ulicą Kościuszki w Brześciu Kujawskim. W stanie istniejącym zagospodarowanie terenu w postaci drogi dojazdowej z kruszywa kamiennego.Zaprojektowano ulicę Sokolników o szerokości 5.00m. Nawierzchnia z kostki betonowej koloru szarego gr. 8 cm obramowana krawężnikiem betonowym wtopionym 15x25 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Pochylenie poprzeczne daszkowe skierowane do zewnątrz równe 2.00%. Zjazdy do posesji o szerokości zmiennej 3.00m - 5.00 m z kostki betonowej koloru grafitowego gr. 8 cm.. Obramowanie zjazdów wtopionym opornikiem betonowym 15x25 naławie z oporem z betonu C 12/15, a od strony ulicy betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22. Woda opadowa zostanie odprowadzona na przyległy teren zielony tak jak na dotychczasowych warunkach. Rodzaj i kolor kostki betonowej oraz sposób jej układania należy dopasować do istniejącego odcinka ulicy Sokolników.Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Solidarnościowego.Szczegółowy opis prac w załączonej dokumentacji technicznej.W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.Termin wykonania zakresu:- dokumentacja projektowa - 30-04-2024 r.;- Budowa Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Brześciu Kujawskim wraz z infrastrukturą towarzyszącą - 31-10-2024 r. - budowa drogi - 31-12-2024 r.Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:- płatność częściowa - czerwiec 2024 r. (do 30% wartości ryczałtowej robót),- płatność częściowa - październik 2024 r. (do 30% wartości ryczałtowej robót),- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót). Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnychInformacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 60 000.00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2023-11-28 do godz. 09:30, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 462).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2023-12-27.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy O/Brześć Kuj 78 9550 0003 2003 0022 6341 0005 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1 , 87-880 Brześć Kujawski;2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 2 000 000,00 zł.Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2 000 000,00 zł.2. Zdolność techniczna lub zawodowaZamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty konstrukcyjno-budowlane o wartości minimum 2 000 000,00 zł brutto każda.Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno-drogowej.Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń.3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach