Przetargi.pl
Budowa/rozbudowa/przebudowa/remont infrastruktury społecznej na terenie Gminy Boniewo

GMINA BONIEWO ogłasza przetarg

  • Adres: 87-851 Boniewo, ul. Szkolna 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 516168024
  • Data zamieszczenia: 2024-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BONIEWO
    ul. Szkolna 3
    87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 516168024
    REGON: 910866809
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/boniewo/proceedings

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa/rozbudowa/przebudowa/remont infrastruktury społecznej na terenie Gminy Boniewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku z przeznaczeniem na Klub Dziecięcy oraz Gminną Bibliotekę Publiczną w miejscowości Boniewo . Inwestycja obejmuje budowę budynku na budowie budynkuklubu malucha i biblioteki gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr 256, 257/2, 257/1.Obiekt zaprojektowano jako budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, o bryle zbudowanej na rzucie litery L, z tarasem w przyziemiu na elewacji zachodniej. Budynek wykonany będzie w technologii tradycyjnej murowanej, ze stropem żelbetowym oraz dachem wielospadowym o kącie nachylenia 25°, krytym blachą.Szczegółowy zakres został zamieszczony w dokumentacji technicznej, przedmiarach stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ i będących jej integralną częściąRozbudowa/przebudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Lubomin Inwestycja w systemie "zaprojektuj i wybuduj",Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu, przebudowy i rozbudowy budynku świetlicy w Lubominie.W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest:- Opracowanie inwentaryzacji z oceną stanu technicznego.- Opracowanie projektów budowlano – wykonawczych, w zakresie koniecznym do wykonania zadania w tym projektów achitektoniczno - konstrukcyjnych i instalacyjnych tj. opracowanie - zgodnie z przepisami - kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: Rozbudowa/przebudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Lubomin w zakresie wszystkich branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę.- Sporządzenie przedmiarów, kosztorysów i STWiOR.- Uzyskanie od właściwych organów administracyjnych niezbędnych decyzji administracyjnych celem prowadzenia robót budowlanych w zakresie określonym w projekcie budowlanym.Zapewnienie nadzoru autorskiego – tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projektantów w spotkaniach w trakcie realizacji robót budowlanych (na terenie budowy).Nadzór kierownika budowy nad inwestycją.-Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie opracowanych projektów budowlano– wykonawczych.- Uzyskanie wszelkich koniecznych odbiorów technicznych, branżowych i formalnych.- Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli będzie wymagane- Opracowanie dokumentacji powykonawczej.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia co najmniej dwóch spotkań w celuokreślenia przyjętych rozwiązań projektowych.Szczegółowy zakres został zamieszczony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz szacowanym przedmiarze robót stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ i będących jej integralną częściąRemont budynku w miejscowościach Otmianowo,Inwestycja w systemie "zaprojektuj i wybuduj",• Wszelkie koszty związane z: uzyskaniem materiałów, uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzjiponosi Wykonawca.• Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia winna być wykonana w 2egzemplarzach.Do kompletu dokumentacji należy dołączyć płytę CD zawierającą pełną dokumentację.• Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia co najmniej dwóch spotkań w celuokreślenia przyjętych rozwiązań projektowych.• Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełen zakres robót, który konieczny jest z punktuwidzenia: dokumentacji projektowej, STWiORB, przepisów prawa, uzyskanych uzgodnieńwiedzy technicznej i sztuki budowlanej – dla uzyskania końcowego efektu określonego przezprzedmiot niniejszego zamówienia. W przypadku braku wymienienia powyżej jakieśczynności, która jest konieczna do prawidłowego wykonania zadania podstawą do odbiorubędą stosowane przepisy oraz obowiązująca technologia robót w danym systemie.• Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kompletnej dokumentacji odbiorowej, naktórą składa się dokumentacja powykonawcza, w tym: uzgodnienie z WojewódzkimUrzędem Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura we Włocławku oraz ZakłademKominiarskim, protokół odbioru, certyfikaty, atesty dotyczące wbudowanych materiałóworaz zamontowanych urządzeń i wyrobów, wyniki prób i badań, dokumenty poświadczającesposób zagospodarowania odpadów oraz inne nie wymienione dokumenty istotne dlaprawidłowego procesu zakończenia budowy oraz użytkowania przedmiotu zamówienia,którebędą konieczne do poniesienia dla prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonaniaprzedmiotu zamówienia.• Wykonawca zabezpieczy teren budowy oraz umożliwi bezkolizyjne korzystanie mieszańcomz obiektów objętych postępowaniemSzczegółowy zakres został zamieszczony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz szacowanym przedmiarze robót ,zaleceniach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura we Włocławku , zaleceniach Zakładu Kominiarskiego stanowiących załącznik nr 1 do SWZ i będącym jej integralną częścią .Inwestycja w systemie zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu, wymiany pokrycia dachu oraz przeniesienia liczników energii elektrycznej w budynku mieszkalnym w Sułkówku, gmina Boniewo, Remont budynku w miejscowości Osiecz Wielki w zakresie- remontu schodów zewnętrznych wejściowych wraz z wymianą drzwi zewnętrznychwejściowych”W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest:- Opracowanie inwentaryzacji z oceną stanu technicznego.- Opracowanie projektów budowlano – wykonawczych, w zakresie koniecznym do wykonania zadania w tym projektów achitektoniczno - konstrukcyjnych i instalacyjnych tj. opracowanie - zgodnie z przepisami - kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Wymiana pokrycia dachu i przeniesienie liczników energii elektrycznej w budynku mieszkalnym w Sułkówku” w zakresie wszystkich branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenie robót budowlanych iuzyskanie na jego podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę jeśli będzie wymagane.- Sporządzenie przedmiarów, kosztorysów i STWiOR.- Uzyskanie od właściwych organów administracyjnych niezbędnych decyzji administracyjnych celem prowadzenia robót budowlanych w zakresie określonym w projekcie budowlanym.- Zapewnienie nadzoru autorskiego – tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projektantów w Radach Budowy w trakcie realizacji robót budowlanych (na terenie budowy), wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót. Weryfikacja dokumentacji zostanie potwierdzona poprzez oświadczenie projektantów – autorów projektu, załączone do dokumentacji powykonawczej.- Nadzór kierownika budowy nad inwestycją.-Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie opracowanych projektów budowlano– wykonawczych.- Uzyskanie wszelkich koniecznych odbiorów technicznych, branżowych i formalnych.- Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli będzie wymagane- Opracowanie dokumentacji powykonawczej.Szczegółowy zakres został zamieszczony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz szacowanym przedmiarze robót, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ i będącym jej integralną częścią
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Część I – 23.000 PLNCzęść II -6.000 PLNCzęść III-5.000 PLNCześć IV- 1.000 PLN2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część IBudowa budynku z przeznaczeniem na Klub Dziecięcy oraz Gminną Bibliotekę Publiczną w miejscowości Boniewo .a/ Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jednozadanie polegające na remoncie lub modernizacji lub budowie lub przebudowie lub modernizacjiobiektu budowlanego za łączną kwotę min. 2.000.000 zł brutto,b/ będzie dysponował , co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej ,Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełniaCzęść IIRozbudowa/przebudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Lubomin .a/ Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie polegające na remoncie lub modernizacji lub budowie lub przebudowie lub modernizacjiobiektu budowlanego za łączną kwotę min.500.000 zł brutto,b/ będzie posiadał co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjno-budowlanejc/ będzie dysponował , co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej ,Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełniaCzęść IIIRemont budynku w miejscowości Otmianowo.a/ Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jednozadanie polegające na remoncie lub modernizacji lub budowie lub przebudowie lub modernizacjiobiektu zabytkowego wpisanego do ewidencji zabytków lub rejestru zabytków za łączną kwotę min.500.000 zł brutto,b/ będzie posiadał co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjno-budowlanejc/ będzie dysponował , co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej ,d/ będzie dysponował , co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymizgodnie z art. 37a ustawy 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkamiZamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełniaCzęść IVRemont budynków w miejscowościach Sułkówek oraz Osiecz Wielkia/ Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jednozadanie polegające na remoncie lub modernizacji lub budowie lub przebudowie lub modernizacjiobiektu budowlanego za łączną kwotę min. 200.000 zł brutto,b/ będzie posiadał co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w branżykonstrukcyjno-budowlanejc/ będzie dysponował , co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi wbranży konstrukcyjno-budowlanej ,Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach